Po letošních zkušenostech bych výběr brzd shrnul takto: Pokud někdo hledá brzdy na normální ježdění za dobrou cenu a na okruh jezdit nebude vůbec, ale jezdí klidně i sportovně na okreskách, doporučil bych mu toto...
Kotouče sériové nebo EBC Premium (EBC TurboGroove nejsou nutné, ale vypadají lépe
)
Destičky možno volit dle zkušeností a váhy auta mezi EBC RedStuff, EBC YellowStuff a Ferodo DS2500
Pokud chce někdo brzdy na rychlé ježdění po okreskách a současně občas chce vyrazit na okruh, je to už daleko složitější. Pak bych asi doporučil toto...
Kotouče EBC TurboGroove dopředu i do zadu (je vhodné se zamyslet nad upgradem předních brzových kotoučů větších rozměrů 325/25, brzdný účinek se zvýší znatelně a i životnost je delší)
Závodní brzdovou kapalinu
Přední destičky Ferodo DS3000 nebo DS1.11 (pokud člověku nevadí, že pískají, případně si koupit k nim ještě DS2500 pro jízdy mimo okruh a vyměňovat to. Obrácenou možností je vzít na normální ježdění DS2500 a na okruh EBC BlueStuff, u těchto destiček je daleko menší šance, že zničíte kotouče za cenu nižšího brzdného účinku)
Zadní destičky Ferodo DS2500
Pokud chce někdo velký výkon brzd, pak už to musíme řešit individuálně, minimálně se musí dát větší přední kotouče a v ideálním případě přímo big kit. Ono se to nezdá, ale provoz big kitu je levnější, než brzd sériových rozměrů, ale má vyšší pořizovací cenu a vyžaduje trošku jiné zacházení, ale to opravdu individuálně...