Jezdim ted OEM kotouce + FERODO DS1.11, brzdovku FERODO 5.1, pancerove hadice. Ty kotouce maji uz cosi za sebou, rekl bych ze jsou mozna jeste puvodni (auto ma najeto 60tis km), sjete uz jsou celkem dost. Pockam si na predpisy na rok 2010 a uvidime co se s tim da delat
Jinak jezdim na sliku, a urcite brzdim z vyssich rychlosti (diky motoru a vaze) nez Ondras a ty, to si myslim ze ale nebude rozhodujici, jestli ja brzdim na cilovce z 210 na 110 a vy z 190 na 90, narocnost mozna bude stejna, je potreba na te brzde dlouho nestat, proste zabrzdit razantne na pozadovanou rychlost a jede se dal, aspon tak to delam a brzdy funguji bez problemu.
Ted jsem to tak pocital a na SKringu se brzdilo na 6 mistech, z toho dve mista z 200+. Brzdy ani po 20min nevadly, coz v Piestanech uz joo.