inak neslo byt dat Dany niekedy foto novej dosky a potom spravne zajetej?
stejne ale (minimalne moj) problem je v spatnom pouzivani... zabeh ferodo je relativne v pohode
babo píše:Rka som vyuzil asi uplne najelpsie, dokonca ked som ich pri 3mm vyhodil, tak mali oranzove boky, co podla manualu vyzera idealne chladenie brzd... Ale na slickoch v Moste vydrzali len 4x30 min. Tam sa ale proste opotrebovali a neprehriali. A zial jedny dosky za 4x30 je dost draha sranda.
babo píše:2. prilisne dupanie na pedal... sakra, ale bol som len na UHP
babo píše:3. posledne kolo som isiel fakt celkom slusnu stopu (v ramci mojich moznosti) a celkom sa darilo, az sa mi odlial ten nestastny benzin v podstate 3 zakrut pred depom... tak som sa zlakol, ze som nemal gule na to, aby som dal este dalsie kolo na vychladenie. A to moze byt problem, tak aj mne moc nepomohol King a Koly s DS2500 v brne tiez raz doapdol a symptom bol rovnaky, prepecene dosky do polky.
dany píše:Netuším, co s tím vlastně děláte...
infi píše:ja bych doporucoval stacet kotouce pri kazde vymene desek. V Paskove to stoji 200Kc za oba kotouce, takze myslim ze neni co resit. Nechal jsem stocit vrtane s drazkama a uplne v pohode...Staci se pouze to co je treba (ponicema struktura) takze vpodstate dokud jsi neznicil kotouce, tak dostanes temer novy na ktery si deska "sedne" a udela strukturu vlastni.
Dany: Proc by se stacenim meli znicit kotouce? Je to normalni postup a ani na jednom aute kde jsem stacel kotouce a daval nove desky nebyl nikdy zadny problem.
infi píše:...Staci se pouze to co je treba (ponicema struktura) takze vpodstate dokud jsi neznicil kotouce, tak dostanes temer novy na ktery si deska "sedne" a udela strukturu vlastni...
Zpět na Problémy, aneb jak na to
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník