Morou mojej sezony su jednoznace brzdy
Zacalo to skryvenymi kotucmi (prednymi aj zadnymi!) v Brne hned pri prvej akcii. Tam bol problem, ze som chcel brzdy setrit a brzdil som jemne a strasne dlho, pochopytelne sa kotuce prehriali.
Vacsina ludi mi zacala hovorit, ze pri zavodnych brzdach treba brzdit co najkratsie a najostrejsie. To je rozhodne pravda, overena. A ze ked ma clovek ABS, kludne ho aj nechat cvakat, to znamena ze som na hranici vyuzietlnosti gum pri brzdeni. Martin ale dnes hovoril, ze dupat na brzdu nie je dobry napad ani s ABS, ze aj tym sa prehreje system (kvapalina a dosky). A sam martin ked isiel, tak mu necvaklo snad ani raz. Pri tom ale brzdil hodne slusne.
Tak kde je sakra pravda? Ja mam pocit, ze som zacal dupat na to az moc a ze to uz zase nie je dobre... Po dnesnom vylete uz zase trochu visia (nove) platnicky vpredu (pred tym viseli brutalne, lebo boli prehriate a ked som ich dal dole, tak sa uz lupali desky, za to ale tak trochu moze King spatnym chladenim v Brne:) ). Tie nove sa mi ani nechce davat dole, ale uz to vidim, ze budu hrany dosky v otrasnom stave