Racingday - Slovakiaring 18.10.2009

Plánované a uskutečněné akce

Jedna bleskovka, zkuste mi na ni odpovedet:

Anketa končí za pát 16. říj 2009 19:33:49

Jedu, protoze chci a pocasi mi nevadi, kdybych si mohl vybrat, stejne bych jel ted
1
14%
Jedu, protoze mam zaplaceny vklad, kdybych si mohl vybrat, jel bych za lepsiho pocasi
3
43%
Vubec jsem se nehlasil, jet nechci, nevyhovuje mi termin
0
Žádná hlasování
Vubec jsem se nehlasil, jet nechci, tento okruh me nezajima
2
29%
Nejedu, ale pokud by se termin posunul na lepsi pocasi, mozna bych jel
0
Žádná hlasování
Nejedu, ale pokud by se termin posunul na lepsi pocasi, urcite bych jel
1
14%
 
Celkem hlasů : 7

Re: Racingday - Slovakiaring 18.10.2009

Příspěvekod dany v ned 18. říj 2009 22:41:52

posli mi naskenovany papir s vysledky, podivam se na to a pripadne ti to opravim, ale myslim, ze priste budes mit jeste lepsi cas, tak to je mozna zbytecne :lol:
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Racingday - Slovakiaring 18.10.2009

Příspěvekod babo v ned 18. říj 2009 22:57:43

dany píše:posli mi naskenovany papir s vysledky, podivam se na to a pripadne ti to opravim, ale myslim, ze priste budes mit jeste lepsi cas, tak to je mozna zbytecne :lol:


je to absolutne jedno, ale naskenovane papiere plast zajtra mozem :) skor ma pobavilo tych 15 eur za casomieru, ktora sice fungovala, ale spracovanie vysledkov moc nie... dalsi prikald slovenskeho podnikania :D
rozhodne sa so seriovym CTR 8G na seriovych gumach da ist 2:55 s prehladom. Ondras vyzera byt dobry super (seriove auto seriovy podvozok, seriove gumy, dosky 1.11). Nech som mal cas akykolvek, 2:55.9 urcuite nie (podla rucneho merania na stopkach som mal tak 2:57 )... s Ondrasom som urcite prehral, bez ohladu na casomieru :lol:
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: Racingday - Slovakiaring 18.10.2009

Příspěvekod Ondras v ned 18. říj 2009 23:22:10

Před dvěma hodinama jsem dorazil domů, takže pár čersvých dojmů. Okruh se mi velice, velice líbil! Já jsem sice v tomto ohledu velice spokojený člověk, ocením každé místo, kde se dají zkoušet možnosti auta a mé při akceptovatelné míře rizika. Srovnat mohu hlavně s Brnem, které mám najeto relativně dost, v Mostu jsem byl jedinkrát s EP2 před dvěmi lety. Mýto je spíš taková legrácka (ačkoli ho mám rád) a Nordschleife je zcela jiný sport.

Oproti Brnu je skvělá různorodost zatáček, jak už psal Babo. Nejsou tam prakticky dvě stejné, žádná levá, pravá, pravá, levá, levá, pravá ,... o stejných rádiusech. Mi dokonce nevadily ani ty dlouhé rovinky. Na konci cílovky jsem brzdil dle GPS ze 195 na zhruba 90, to pro mě byl přínos zkoušet si vychytat brzdný bod, míru brždění, kdy to už povolit apod. V Brně brzdím ze 180 na 110. Možná to někomu příjde jako blbost, ale výborně mi pomohly kuželky v apexech a v brzdných bodech. Jelikož na řízení nejsem žádný talent (spíše jen nadšenec), tak najít je samému by mi trvalo dost dlouho, takhle jsem se mohl soustředit na sbírání odvahy a rychlejší průjezdy míst, kde to údajně mělo jít, ale já se zprvu bál. Ke konci už jsem měl odvahy více a časy se lepšily. Zůstává ve mě respekt k ostatním na okruhu a i za poměrně pomalejším jezdcem zůstávám dlouho a hledám místo na předjetí, pokud mi nebliká. Takhle mi nebliknul ani řidič staršího Lotusu a jeho pomalý nájezd do zatáčky zeširoka jsem si nesprávně vyložil jako pouštění. Samozřejmě mě zavřel tak, jak nás Martin varoval, že se může stát. Trošku jsem levýma kolama pooral hlínu, ale vlezli jsme se tam oba.

Celé ježdění mi opět pomohlo trochu rozehnat můj strach z rychlosti (já vím, zní to blbě, ale prostě nějaký blok tam je ;) ) a poznat zase o něco více své auto. Musím zase zopakovat, že pokud bych měl chování auta vyjádřit jedním slovem, tak to bude slovo "hodné". Pro mně, můj styl a schopnost řízení je zřejmě sériové CTR7G ideálem a odpouští mi moje chyby. Byl jsem spokojen i s poměrně ohoblovanými Hankooky K110. Konečně se mi dařilo se trochu zbavit zlozvyku trápit auto v zatáčce v nedotáčivém smyku, takže po zběžném ohledání gumy skoro neutrpěly. Nedlouho po poledni, kdy se ještě jezdilo na vlhké dráze jsem trochu vychytal i brždění, kdy se mi celkem dařilo držet se těsně před aktivací ABS. Desky DS1.11 výborné, ale prášilo se znich až neuvěřitelně. Kola jsou tak černá, že jsem se jich na místě nechtěl ani dotýkat, takže ohlednání stavu desek bude příští týden. Doufám, že tam něco zbylo. Neměly by to být endurance desky? Nebo dělám něco blbě? Mají za sebou jen Piešťany (cca 150km) a dnešní skring (cca 200km).

Organizace podniku OK, nemám výhrad, snad jen skrytý náklad +15EUR za časomíru mě moc nepotěšil.

Stejně jako babo jsem risknul ještě dvě kola po rozsvícení kontrolky rezervy a ve třetině toho druhého se benzín odlil a auto začalo kuckat (ve stejném místě jako babovi). Naštěstí jsem už z Brna věděl o co jde, takže mě to nevyděsilo k smrti jako baba a pozvolna jsem sjel z trati a bez problémů dojel k pumpě. Podle palubáku byly v nádrži ještě minimálně 3-4 litry.

Počasí mi vyhovovalo, rád jsem si zkusil mokrou i suchou trať. Určitě jsem na skringu nebyl naposledy a příští rok se zase ukážu. Na volných jízdách za páďo to ale nebude ;)

[omlouvám se za takřka willyho délku, ale padalo to ze mě nějak samo :oops: ]
respect to the men in the fast bread vans
Uživatelský avatar
Ondras
 
Příspěvky: 92
Registrován: sob 02. kvě 2009 0:36:59
Bydliště: Ostrava

Re: Racingday - Slovakiaring 18.10.2009

Příspěvekod Saty v ned 18. říj 2009 23:28:09

No ja jel DS1.11 taky a mam jich jeste dost, bile kola zustaly bile :lol:
Jel jsem s nima Piestany 250km, Ostrou luku 30km a Slovakiaring 200km,z brzdama jsem na SR problem nemel, jen jak bylo rano mokro trochu za tim horizontem me parkrat potrapilo ABS a podrazovani (blokle kola). Jinak rano se dalo pekne potrenovat brzdeni levou nohou, na tom mokru to slo znat.

Kuzelky v zatackach byla fajna vec. Vylet do kaceru nastesti nebyl, jak jsem videl tak vytahnout auto od tama byl vcelku problem.
tel.608641981
Saty
 
Příspěvky: 360
Registrován: úte 17. bře 2009 12:20:41
Bydliště: Veřovice

Re: Racingday - Slovakiaring 18.10.2009

Příspěvekod babo v ned 18. říj 2009 23:47:29

Ondras píše:Desky DS1.11 výborné, ale prášilo se znich až neuvěřitelně. Kola jsou tak černá, že jsem se jich na místě nechtěl ani dotýkat, takže ohlednání stavu desek bude příští týden. Doufám, že tam něco zbylo. Neměly by to být endurance desky? Nebo dělám něco blbě? Mají za sebou jen Piešťany (cca 150km) a dnešní skring (cca 200km).


nie su to endurance dosky. Ferodo ma endurance dosky inej zmesy. S endurance doksami je ale (vraj) tazke brzdit a brzdia horsie, tvrdil mi to Dany a nezavisle vlastne aj Martin, ktory nebol moc spokojny s Carbon Lorraine RC6 ENDURANCE posledne v Moste a aj chalani od nas.
350km jazdenia po okruhu ale nie je nijak malo :)

A vlastne konecne tiez zacinas nicit brzdy, lebo tie zlte EBC ti vydrzali tolko, ze to snad musel byt omyl :) :) Na brzdenie tu idem zvlast zalozil temu, ja zas robim nieco spatne urcite
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: Racingday - Slovakiaring 18.10.2009

Příspěvekod dany v pon 19. říj 2009 8:06:26

DS1.11 je nahrada (do budoucna) za DS3000Endurance. Takze to je vytrvalosti smes, ale neni to ultimatni jako prave DS3000E.
Je to proste nova smes, ale svymi vlastnostmi kombinuje vlastnosti DS3000 a DS3000E.
I diky nizsimu koeficientu treni ji lze radit jiz k lehce vytrvalostni smesi :)
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Racingday - Slovakiaring 18.10.2009

Příspěvekod babo v pon 19. říj 2009 10:18:01

dany píše:DS1.11 je nahrada (do budoucna) za DS3000Endurance.


to som cital na ferodo stranke, ale myslel som, ze su to tak trochu aj marketingove kecy :) ze by to zas nahradilo Ecka. Ale pravda je, ze vydrzia dost.
A kazdopadne podla mna 150km + 200km na okruhu je na jedny dosky celkom slusna vydrz. Zavidim vam tie lahke 7gcka :)
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: Racingday - Slovakiaring 18.10.2009

Příspěvekod Saty v pon 19. říj 2009 10:19:38

Ja mam na nich najete 500km, z toho 450 na okruhu, podle me jsou tak v polovine, zmerim.

Foto z nedele: http://www.topspeed.sk/w3m_racing-day-s ... oprve.html
tel.608641981
Saty
 
Příspěvky: 360
Registrován: úte 17. bře 2009 12:20:41
Bydliště: Veřovice

Re: Racingday - Slovakiaring 18.10.2009

Příspěvekod babo v pon 19. říj 2009 11:20:25

Saty píše:Ja mam na nich najete 500km, z toho 450 na okruhu, podle me jsou tak v polovine, zmerim.

Foto z nedele: http://www.topspeed.sk/w3m_racing-day-s ... oprve.html


odfot mi ich aj, ked to vyberies pls. :) aby som vedel porovnat ako vyzeraju tvoje vs. moje :)
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: Racingday - Slovakiaring 18.10.2009

Příspěvekod dany v pon 19. říj 2009 12:16:56

Jen Vás teď trošku naštvu, vím, že jezdím tužku, ale přesto:
Výdrž DS1.11 na mých šestipístech (od 6.6.09 do 30.9.) je 9.150km v běžném provozu a k tomu asi 1.000km na okruzích
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

PředchozíDalší

Zpět na Akce

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků