Jak dopadne ITR proti CTR, výběr názorů

Co se jinam nehodí, nebo případně nevejde

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod Saty v čtv 15. říj 2009 20:46:00

Marfi píše:to je muj sen to postavit ale s kompresorem:-)


Ty furt ty nejake hebla navic.
tel.608641981
Saty
 
Příspěvky: 360
Registrován: úte 17. bře 2009 12:20:41
Bydliště: Veřovice

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod Mates v čtv 15. říj 2009 23:28:30

Saty píše:Mě osobně by se nejvice zamlouvala kastle EK9 s motorem K20 :mrgreen:


tak to jsi mi přímo vlezl do huby :D jednu dobu jsem měl švihlý nápad dovézt ek9 z uk a jezdit s rhd :D
CTR7G
Mates
 
Příspěvky: 93
Registrován: stř 19. srp 2009 0:50:58
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm / Praha

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod babo v čtv 15. říj 2009 23:46:17

dany píše:Urcite K motor je evoluce B motoru, ale stejne na tom nejsou. To si myslim ja. Uz treba ten konstrukci rozdil, ITR ma "jen" 1.6 motor se zvysenym zdvihem


toto presne by som proste podpisal... a to nie je tym, ze mam K20, lebo Z4 elektricky skrtiaca klapaka ho zial dost nici (lanko je lanko ako spom pisal, aj ked honda spravila K20Z4 s odozvou pravdepodobne na hranici moznosti elektrickeho plynu).
A presne tak, stvorcovy motor je stvorcovy motor, to je paradicka. B18C4 je silne nadstvorcovy, ze az nechapem, ze vobec vyrdzi tocit take vysoke otacky :)
a tiez je to len mozj nazor :) :)

EK9 by ma sakra zujimala. VTi tej generacie nebolo zle auto, ale v seriibol podvozok vylozene tragicky (napriek uzasne tecnhnike dvojitych lichobeznikov vpredu aj vzadu). A to dokonca aj oproti vtedajesej konkurencii, Focus Mk1 mal podvozok o svetelny rok lepsi (samozrejme s tungin podvozokom bolo 1.6 Vti uz brutal dobre auto, ved s N-kom jazdi Cibula uspesne dodnes trebars).
Ako postavili japonci EK9... ale video, ako ho Nissan Pulsar (1.6 200ps) obcahdza vonkajskom na trati... no ja neviem no :)
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod dany v pát 16. říj 2009 7:21:00

Ta EK9 ma smysl max. kvuli hmotnosti.

Osobne bych videl jako optimum JPN Civic 4D, vzit proste JPN CTR8G a to dodelat. Bylo by na tom hodne prace, ale dle me, je tohle daleko lepsi cesta.

EK9 byla v mnoha ohledech dobra, ale v hodne ohledech je jiz davno prekonana...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod babo v pát 16. říj 2009 14:34:27

presne tak, taka FD2, to by slo. Pripadne este modifikovany MUGEN RR (na druhej strane, to by si zvladol urcite znacne lacnejsie).
Ale aj ITR DC5 by som bral (rovno K20A2 na 225ps, rovno spera, rovno 4piesty - aj ked starej konstrukcie) ... no jo, sny... :D
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod infi v pát 16. říj 2009 18:20:49

Zajimave cteni .)

U B18 se da dostat nekde za 2100ccm, spravnou konfiguraci se da taky dostat na 280-300ps. Pravda je, ze se kone honi na K20 snadneji, ale zase mi prijdou dily drazsi...K20 ma hlavne vyhodu v 6st tranny

Jezdil jsem v obou autech a rozhodne mi seriova itr prisla zabavnejsi a zavodnejsi nez seriove CTR, ktere na me pusobilo po itr hodne civilne.

Neni pravda, ze pro "vetsi brzdy" se musi na ITR davat 17". ctyrpistky od spoonu se vejdou i pod nektera 15" kola. Nicmene musim uznat, ze 15" je na upravenou ITR malo. Tech 16" co se davaly na pofacelift jdm verze je akorat.

Ty 2 minuty jezdil twilite v moste, kdy v podstate mel kuchly vnitrek, podvozek, gumy(r888). Ted ma mnohem lepsi odlehceni (dvere,skla,zadni vrata, haubna, strecha?) a uz jezdi jenom full slick. Pravda je, ze Pavel to ma pekne v ruce :) Jinak v Brne mel casy okolo 2.32 pred poslednim odlehcenim a to pozor, to vse se ~190ps a ~178nm z "jednasestky". Jeste jsem nevidel CTR co by melo podobne casy. A jako ze s tema 250ps byste meli podle toho jezdit apon 2.25ne?:D A ted do me:d j/k

Jinak casy na NS podle sportauto:
Honda Civic Type-R (EP3) 8:47
Honda Integra Type R (DC2) 8:43

Tak mi tu prosim netvrdte, ze CTR je o 2 tridy jinde... :roll:
K20 ITR DC2
Uživatelský avatar
infi
 
Příspěvky: 37
Registrován: ned 06. zář 2009 14:12:15
Bydliště: Okr.Kladno

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod babo v pát 16. říj 2009 18:46:29

podla mna je to zbytocne riesit. Ako pisal eso, kazdy tu haji to svoje (okrem mna :lol: ).

nicmenej suhlasim, ze ITR DC2 bola v serii ostrejsie auto ako EP3. Co sa tyka ceny dielov, ma obrovsku vyhodu, ze bola hodne popularna v USA, trebars full body carbon kit sa tam da zohnat za neskutocne prachy (teda drahe je to furt, ale oproti EP3...). Zial honda aby neutocila na acuru dala EP3 do USA len s K20A3 :(
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod Marfi v pát 16. říj 2009 19:08:01

myslim ze pavel to zajel s 1,8 a ne 1,6 ne:-)Jinak si myslim že v mostě to neni tolik o koních jako o gumách a podvozku.Jinak jestli je lepčí itr nebo ctr nedokážu říct hlavní je že je vše ze stáje Honda ne:-)
Uživatelský avatar
Marfi
 
Příspěvky: 213
Registrován: pon 15. pro 2008 12:39:26

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod dany v pát 16. říj 2009 20:23:45

infi píše:U B18 se da dostat nekde za 2100ccm, spravnou konfiguraci se da taky dostat na 280-300ps. Pravda je, ze se kone honi na K20 snadneji, ale zase mi prijdou dily drazsi...K20 ma hlavne vyhodu v 6st tranny

Pokud tedy me nechces pochopit, tak nechapej. U B18 2100ccm je s jinym vrtanim, pokud udelam u K20 vetsi vrtani a vetsi zdvih, dostanu se na objem 2152 az 2300ccm. Je to o zivotnosti. At mi nikdo netvrdi, ze B18 s 280HP vydrzi stejne dlouho jako K20 s 280HP.

infi píše:Jezdil jsem v obou autech a rozhodne mi seriova itr prisla zabavnejsi a zavodnejsi nez seriove CTR, ktere na me pusobilo po itr hodne civilne.

Ja jezdil taky s obema autama, dokonce i se zavodnima v Rally ve tride N3. ITR ma celkove vyzneni sportovnejsi, s tim souhlasim, pokud se vsak zamerim na motor a prevodovku, vede CTR, z neho mam ja daleko vice sportovnejsi pocit. Dlouhe rychlosti nemaji se sportovni prevodovkou bohuzel nic spolecneho. Ale kazdy chce od auta neco jineho, takze je to opravdu na pozadavcich a vkusu sloveka, pro co se nadchne...

infi píše:Neni pravda, ze pro "vetsi brzdy" se musi na ITR davat 17". ctyrpistky od spoonu se vejdou i pod nektera 15" kola. Nicmene musim uznat, ze 15" je na upravenou ITR malo. Tech 16" co se davaly na pofacelift jdm verze je akorat.

Ano, pokud beres pak extremne odlehcenou ITR, pak by mohli i ty kotouce 300mm, ktere pri vhodne konfiguraci dokazes dostat na 15" disky, stacit, pokud chces ale opravdu slusne brzdy, potrebujes min 312mm na 16", ale ja mam osobne vyzkousene 330mm na 17" disky...

infi píše:Ty 2 minuty jezdil twilite v moste, kdy v podstate mel kuchly vnitrek, podvozek, gumy(r888). Ted ma mnohem lepsi odlehceni (dvere,skla,zadni vrata, haubna, strecha?) a uz jezdi jenom full slick. Pravda je, ze Pavel to ma pekne v ruce :) Jinak v Brne mel casy okolo 2.32 pred poslednim odlehcenim a to pozor, to vse se ~190ps a ~178nm z "jednasestky". Jeste jsem nevidel CTR co by melo podobne casy. A jako ze s tema 250ps byste meli podle toho jezdit apon 2.25ne?:D A ted do me:d j/k

Na CTR mam asi 240HP. Dve minuty v moste jsem dal uz v konfiguraci loni, cca 230HP. Pokud si CTR, co da 1:59 v moste, nevidel, tak se prijed nekdy podivat. Jestli to je nejaky utok ci narazka na serioznost toho casu, tak je to mereno PerformanceBoxem, takze je k dispozici kompletni dataloging...
To Brno nevim, s timhle autem jsem tam nebyl, nema cenu pro me se tam tahnout kvuli jedne jizde...
Moje hmotnost je seriova kolem 1200kg, jezdim na okruhu i s rezermou v kufru a sufwoferem :lol:, ale na slickach. Na okruh nemam i nejvhodnejsi konfiguraci, podvozek mam spis rallyovej a odklony taky (pouze 1st.). Myslim, ze pokud bych odlehcil a sel s vykonem o neco vyse, nastavil spravne podvozek a odklony, jsem schopen pak jit o nejakou vterinu jeste dolu...

infi píše:Tak mi tu prosim netvrdte, ze CTR je o 2 tridy jinde... :roll:

Mozna jsem to nerekl uplne jasne, ani si nejsem jistej, ze jsem rekl 2 tridy, ale ja srovnaval motory, ne auta. Myslim, ze K20 je o tridu vys nez B18, je to evoluce VTEC motoru... (dle me)
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod dany v pát 16. říj 2009 21:29:17

infi píše:... to vse se ~190ps a ~178nm z "jednasestky".

Ano, Marfi ma pravdu, je to preklep, Twilite ma 1.8 a otazkou je, jestli mame ten vykon podlozen. Muze tam byt klidne mene, ale i vice, predpokladam, ze ma kompletni vyfuk a jen tohle s jednotkou dela u CTR8G 20HP a 25Nm. viewtopic.php?f=16&t=120 . Pokud to tento vykonostni posun u ITR neudelalo, je to zase jen dukaz, ze K20 motor ma velike rezervy...

Presto to neni spatny motor (Je to fabricky kit puvodne 1.6 motoru a to je obdivuhodne) a auto je taky vyborne, hlavne jak rekl Marfi, je to Honda...
Jen pro me jako dusi zavodnika, staci prijatelna investice do CTR (silnejsi svorne LSD, staly prevod a kolecka, tvrdy zadni stabilizator, vyfuk a jednotka ... cca 80tis.) a mam vykon 220HP, 220Nm, na rozumnem podvozku s kratkou, zasperovanou sestistupnovou prevodovkou... Tohle auto je uz, podle me, dal nez ITR, hlavne je to uz (minimalne pocitove) daleko vice zavodni auto, mozna i rychlejsi.
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

PředchozíDalší

Zpět na Volný pokec

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků