Marfi píše:to je muj sen to postavit ale s kompresorem:-)
Ty furt ty nejake hebla navic.
Marfi píše:to je muj sen to postavit ale s kompresorem:-)
Saty píše:Mě osobně by se nejvice zamlouvala kastle EK9 s motorem K20
dany píše:Urcite K motor je evoluce B motoru, ale stejne na tom nejsou. To si myslim ja. Uz treba ten konstrukci rozdil, ITR ma "jen" 1.6 motor se zvysenym zdvihem
infi píše:U B18 se da dostat nekde za 2100ccm, spravnou konfiguraci se da taky dostat na 280-300ps. Pravda je, ze se kone honi na K20 snadneji, ale zase mi prijdou dily drazsi...K20 ma hlavne vyhodu v 6st tranny
infi píše:Jezdil jsem v obou autech a rozhodne mi seriova itr prisla zabavnejsi a zavodnejsi nez seriove CTR, ktere na me pusobilo po itr hodne civilne.
infi píše:Neni pravda, ze pro "vetsi brzdy" se musi na ITR davat 17". ctyrpistky od spoonu se vejdou i pod nektera 15" kola. Nicmene musim uznat, ze 15" je na upravenou ITR malo. Tech 16" co se davaly na pofacelift jdm verze je akorat.
infi píše:Ty 2 minuty jezdil twilite v moste, kdy v podstate mel kuchly vnitrek, podvozek, gumy(r888). Ted ma mnohem lepsi odlehceni (dvere,skla,zadni vrata, haubna, strecha?) a uz jezdi jenom full slick. Pravda je, ze Pavel to ma pekne v ruce Jinak v Brne mel casy okolo 2.32 pred poslednim odlehcenim a to pozor, to vse se ~190ps a ~178nm z "jednasestky". Jeste jsem nevidel CTR co by melo podobne casy. A jako ze s tema 250ps byste meli podle toho jezdit apon 2.25ne?:D A ted do me:d j/k
infi píše:Tak mi tu prosim netvrdte, ze CTR je o 2 tridy jinde...
infi píše:... to vse se ~190ps a ~178nm z "jednasestky".
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků