Je pravda, ze moje hodnoceni vychazi hlavne z doby, kdy jsem srovnaval ITR s mou Preludou BB1 (samo upravenou) rok 1998, 1999. Bohuzel po te prelude me uz na ITR nic neuchvatilo, motoricky byla modifikovana H22A silnejsi a podvozkove bylo 4WS nedostizne. Na okruhu jsem seriove ITR daval bezne kolem 2s v Moste a dokonce jsem ji pojel i na jednom zavode v Sosnove, sice asi o pus sec., ale pojel
Nebylo tam nic proti Prelude, z ćeho bych si sednul na zadek (mozna sedacky). Koneckoncu jsou konstrukcne ze stejne doby (dokonce Prelude BB1 je o rok mladsi) a design Prelude BB1 je dodnes pro me nedostizny, vyvazeni auta bylo take lepsi...
Seriova Prelude by byla asi pomalejsi, ale taky ne o moc. Takze tim pro me ITR prosku upadla a potom jsem mel moznost srovnani az zavodnich a tam to vyhralo jednoznacne CTR...
Takze proto, ale neberte me tedy jako hlavniho soudce