Jak dopadne ITR proti CTR, výběr názorů

Co se jinam nehodí, nebo případně nevejde

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod babo v stř 14. říj 2009 10:48:12

ja si myslim, ze v serii zas ITR bola zavodnejsie auto, o tom ziadna. LSD sice moc velku svornost nemalo, ale auto bolo este vyrazne menej nedotacave, ako CTR (ale pretacave bolo fakt hodne).
Co sa da za kolko postavit je uz tazka otazka. Na K20 ale nazor nemenim, je to naj motor s velkym potencialom :)
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod dany v stř 14. říj 2009 11:07:42

Me zas na ITR vadila prave prevodovka a dle me je ITR vic nedotaciva nez CTR7G, zase ma lepsi ulozeni tlumicu a tak bych mohl pokracovat. Rozhodne pro me zavodnejsi projev (jak motor, tak auto) ma CTR7G. Pocit je v CTR7G taky zavodnejsi a o pocitu z motoru nemluve. Pokud potom budeme pokracovat a dame na ITR vetsi brzdy, bez kterych to nejde, musime dat na ITR 17" kola a najednou je ta ITR projevem proti CTR 7G mimo. Takze ja rozhodne CTR7G, ale uz v nem jezdim moc dlouho, takze to neni urcite uplne objektivni. Ale treba mel jsem moznost se svest s ruznymi auty s motorem K20 (Euro ATR, RSX typeS, CTR7G, CTR8G) a zavodnim projevem je jednoznacne nejlepsi CTR7G... Nebo jinak, CTR7G je nejblize k zavodnimu autu, jeste blize nez ITR...
Pripomina mi to debaty v roce 2002, kdy jsme vyjeli na zavody s novym CTR proti vyladenym ITR. Ze zacatku vsichni integristi tvrdili, ze z CTR nikdy zavodni auto nebude, do konce sezony pak presli vsichni (az na jednoho, ktery presel az v zime) hadejte na co??? :lol:
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod babo v stř 14. říj 2009 11:17:22

s tym ze v serii bol CTR 7G zavodnejsi nemozem osobne suhlasit (bavime sa o cisetj serii) :lol:

o tom vypoveda aj kolko toho japoncici na EP3 porobili, kym ju pustili na vlastny trh. EP3 JDM bola uz slusna mnamka.

Keby som si mal ale vybrat dve zachovale seriove auta EP3 vs DC2, beriem EP3
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod dany v stř 14. říj 2009 12:03:24

Je pravda, ze moje hodnoceni vychazi hlavne z doby, kdy jsem srovnaval ITR s mou Preludou BB1 (samo upravenou) rok 1998, 1999. Bohuzel po te prelude me uz na ITR nic neuchvatilo, motoricky byla modifikovana H22A silnejsi a podvozkove bylo 4WS nedostizne. Na okruhu jsem seriove ITR daval bezne kolem 2s v Moste a dokonce jsem ji pojel i na jednom zavode v Sosnove, sice asi o pus sec., ale pojel :)
Nebylo tam nic proti Prelude, z ćeho bych si sednul na zadek (mozna sedacky). Koneckoncu jsou konstrukcne ze stejne doby (dokonce Prelude BB1 je o rok mladsi) a design Prelude BB1 je dodnes pro me nedostizny, vyvazeni auta bylo take lepsi...
Seriova Prelude by byla asi pomalejsi, ale taky ne o moc. Takze tim pro me ITR prosku upadla a potom jsem mel moznost srovnani az zavodnich a tam to vyhralo jednoznacne CTR...
Takze proto, ale neberte me tedy jako hlavniho soudce :)
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod babo v stř 14. říj 2009 17:22:03

s upravenymi, zavodnymi plne suhlasim
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod Eso v stř 14. říj 2009 19:19:24

asi se to neda takhle srovnat...co se vykonu tyce, jsou na tom ty motory podle mne stejne...na tech 280ps se dostane i B motor, dokonce jsem se setkal v madarsku s B co mely odbrzdenych neco malo pres 300koni...samozrejme ze to byly specialy na drag race, netusim jak dlouho by vydrzely na okruhu , ale to same podle mne plati pro K motor i F v s2000....i kdyz ted me napada, ze jeden clen s2k fora z nemecka jezdi okruhy se svoji s2000 a ma pres 280ps...a motor zatim zatez snasi celkem bez problemu,vlastne celou sezonu, tedy aspon to pise, kolikrat co opravdu uz menil vi jen on :lol:
asi to uzavrem s tim, ze kazdy ma asi sveho favorita, ktereho preferuje z urcitych duvodu, jinak by asi tato debata byla nekonecna ;)
stejne to pak zalezi na tom clanku mezi sedackou a volantem ze? :lol: a nekomu skoro nepomohlo ani turbo :lol: :oops: :lol:
NS pacient
Eso
 
Příspěvky: 149
Registrován: pát 17. dub 2009 14:06:08

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod dany v čtv 15. říj 2009 18:13:46

Urcite K motor je evoluce B motoru, ale stejne na tom nejsou. To si myslim ja. Uz treba ten konstrukci rozdil, ITR ma "jen" 1.6 motor se zvysenym zdvihem, tim ten motor je opravdu na maximu, takhle muzu klidne zvednout K motor na 2102ccm a porad mam stejne vrtani. Takze proste ten K motor je porad o kousek napred a ma vetsi rezervu...
B motor je dobry, ale K motor lepsi :)

EDIT: Dle mě samozřejmě a nikomu to nevnucuju, jen je to můj názor, co mi nikdo nevyvrátí :lol:
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod Marfi v čtv 15. říj 2009 18:31:33

Možná bych zavolal wilyho at to rozlouskne :lol:
Uživatelský avatar
Marfi
 
Příspěvky: 213
Registrován: pon 15. pro 2008 12:39:26

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod Saty v čtv 15. říj 2009 20:29:48

Mě osobně by se nejvice zamlouvala kastle EK9 s motorem K20 :mrgreen:

Treba http://www.youtube.com/watch?v=Ny3NqpPm2j0
Nebo http://www.youtube.com/watch?v=KoqdKhMjhqU
tel.608641981
Saty
 
Příspěvky: 360
Registrován: úte 17. bře 2009 12:20:41
Bydliště: Veřovice

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod Marfi v čtv 15. říj 2009 20:40:41

to je muj sen to postavit ale s kompresorem:-)
Uživatelský avatar
Marfi
 
Příspěvky: 213
Registrován: pon 15. pro 2008 12:39:26

PředchozíDalší

Zpět na Volný pokec

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků