Takže k tomu sjezdu u Ejpovic...
1) Omlouvám se, neměl bych to dělat, nebylo to určitě správné, hodně vyvolané adrenalinem, ale zase na druhou stranu si tam Welle nebyl, takže to hodnotíš jen podle odhadu...
2) Nemá to nic společného s pudem sebezáchovy a s riskováním, tohle bych asi naopak viděl jako největší přínos toho testovacího dne v Pachfurthu. Před ním, bych to nedal, protože bych si nebyl jistej, jestli to vyjde a já naopak zásadně neriskuju, to je omyl, proto jsem třeba pro někoho pomalej...
Teď jsem si ale naopak v tom Pachfurthu hodně posunul hranici, o které vím, co ještě auto zvládne a kde je ten limit, za ten den jsem hodně poznal a vyzkoušel. Tu zatáčku jsem projel naprosto bezpečně a s rezervou, za tím si stojím, limit byl ještě daleko, jediné, co jsem riskoval, bylo to, že řidič Focusu to nezvládne, ale tak špatný ten Focus není .
Kdyby si s náma byl v tom Pachfurtu, pochopil bys to... Na druhou stranu chápu, že tomu kdo tam nebyl, to připadá jako zbytečná ztráta času a peněz (a vlastně to ani nepotřebuje), ale mě se za jeden den a 5000,- Kc posunul limit a jistota v řízení víc, než kdybych dal o 5000,- více za pneu... A to dá klidně každý, přitom právě řidič je to nejdůležitější, myslím osobně...
3) Jeli jsme za tím Focusem 50km a několikrát jsem si ověřil, že jel naplno, nebylo to, že jel na půl plynu. Už třeba při tom, jak nám uhnul. Pokud by jel na půl plynu, tak ...
- buď by ubral a pustil nás
- Když nás nechtěl pustit, tak by na to šlápnul a vjel by do rychlého pruhu s bezpečným náskokem
... on ale najel před nás do rychlého pruhu s náskokem několika metrů, protože to víc prostě nešlo, takže si nemyslím, že to jen lochtal, ale třeba máš pravdu...