Máš pravdu,ještě sem študoval ráno,chvíly a je to jejich konstrukce převzatá jakoby z planetovýho soukolí(pozměněný otevř.diferenciál) a šnekovýho(Torsen)soukolí"...
Dle toho co sem koukal,na ten LSD z ITR(její nákres,tak je to fakt nějaká Hondí špéra-konstrukce,než to co mám přímo v knížce...co sme se učily a co sem viděl na webech,převážně...a dle mě je to prostě jakoby pozměněný šnek.samosvor,vylepšený o planetový soukolí...(prostě mix Torsenu a otevře.diferenciálu),opravdu fakt jejich konstrukce...
Ted se jdu mrknout ještě na ten Quaife jednou,jak je dělanej přesně.
Zeptám se,má ho ITR a CTR stejný konstrukčně,fakt podobný????1.8Vti a ITR by ho měli mít stejný,min podobný,to je pravda.
Prostě je to jiná konstrukce a nemůžu říct,že je to vlastně torsen,to je pravda a to sem si fakt popletl,sorry:-)už sem se do toho zamotal včera...je to prostě Hondí špéra ...oka
Jinak mě překvapilo,že zrovna Honda zvolila,jako hlavní kámen"toho svorného diferenciálu- šroubovici,nebo spíš jakoby šnek...protože co sem koukal,tohle se používá hodně na zadku"u čtyřkolek třeba...a je to kvůli vlastnosti a přednosti týhle konstrukce-její větší svornosti"....věděli,že docílej dobrý svornosti.A kvůli tomu,že po Audi tohle používal ještě Rover v 90letech..a byla to doba kdy Honda s Roverem spolupracovala nějakým způsobem,tak to od Rovera trochu převzala tu konstrukci a udělala si svou...lepší špéru",jen mě to napadlo,třeba kecám
Jinak šroubový,šnekový...se nazývá Torsen,to je pevně daný.A Honda přidala konstrukci Helical"...