Spolehlivost dílů aut

Co se jinam nehodí, nebo případně nevejde

Re: Spolehlivost dílů aut

Příspěvekod willy2.0 v sob 26. zář 2009 19:30:29

dany píše:LSD jako označení pro každou špéru se používá jen v evropě, my jsme si to jaksi zjednodušili, že každá špéra omezuje jaksi prokluz...
Japonci původně používali název LSD pouze pro diferenciály, kde mělo technicky co prokluzovat, tudíž vnitřně, konstrukčně... Lamelová, Honda Helical a pod. Nikoli tedy třeba Torsen a její odnože...

Pozor Helical a Torsen...je to samý,jen jinak udělaný,prostě oboje,je převodem přes zuby...OPravdu všechny sou vlastně LSD,fakt.
Maximálně to mohli dle toho co píšeš psát o lamele...to jo,to by mi znělo logicky,ale dle mě stejně tak nazývali všechny...
willy2.0
 

Re: Spolehlivost dílů aut

Příspěvekod dany v sob 26. zář 2009 19:43:28

Nesmysl, hondacky prave je sice pres snekove zuby, ale pres ne vytlacuje tri hroty a ty spolecne s celni dosedaci plochou delaji svornost, protoze ta svornost nabiha prubezne, protoze to prokluzuje, je to jina konstrukce diferaku (s prokluzem) takze prave LSD, stejne jako lamelove...
Podivej se nekde na nakresy... Nastuduj, opravdu tohle znam lepe...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Spolehlivost dílů aut

Příspěvekod willy2.0 v sob 26. zář 2009 19:46:53

dany píše:Nesmysl, hondacky prave je sice pres snekove zuby, ale pres ne vytlacuje tri hroty a ty spolecne s celni dosedaci plochou delaji svornost, protoze ta svornost nabiha prubezne, protoze to prokluzuje, je to jina konstrukce diferaku (s prokluzem) takze prave LSD, stejne jako lamelove...
Podivej se nekde na nakresy... Nastuduj, opravdu tohle znam lepe...

Myslel sem,že máš Helical??myslím si,že je to vše prostě LSD...Mělo by,je to obecnej název a pak potřebuješ vědět,co je to za konstrukci hlavně...určitej prokluz maj všechny..jinak by ti špérovali kola furt,na tom je to založený...musí mít prokluz všechny přeci.
willy2.0
 

Re: Spolehlivost dílů aut

Příspěvekod dany v sob 26. zář 2009 19:54:01

Tady je hondackej...
viewtopic.php?f=7&t=99

ten ma prokluz, naopak prave Torsen (Quaife), nema prokluz zadnej, proto vic taha za volant a trha s autem, svornost nabiha a mizi skokově, buď je nebo není. Ty montuješ dvě svornosti dohromady. Mechanická je u těchto diferenciálů (Honda, Quaife) tak 10%, tudíž k prokluzu dochází, ale svornost diferenciálu každého dosahuje 100%, což nemá nic společného s mechanickou svorností. Koukni do článků, už jsem to jednou vysvětloval...

Nevím tedy, kdo má v těch diferenciálech hokej :lol:

Přečti si tohle, psal jsem to už loni s v únoru to dal na web viewtopic.php?f=7&t=47
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Spolehlivost dílů aut

Příspěvekod willy2.0 v sob 26. zář 2009 19:57:50

dany píše:Tady je hondackej...
viewtopic.php?f=7&t=99

ten ma prokluz, naopak prave Torsen (Quaife), nema prokluz zadnej, proto vic taha za volant a trha s autem, svornost nabiha a mizi skokově, buď je nebo není. Ty montuješ dvě svornosti dohromady. Mechanická je u těchto diferenciálů (Honda, Quaife) tak 10%, tudíž k prokluzu dochází, ale svornost diferenciálu každého dosahuje 100%, což nemá nic společného s mechanickou svorností. Koukni do článků, už jsem to jednou vysvětloval...

Nevím tedy, kdo má v těch diferenciálech hokej :lol:

Přečti si tohle, psal jsem to už loni s v únoru to dal na web viewtopic.php?f=7&t=47

Jen sem se do toho zamotal možná ted ke konci,přeci jenom je to alchymie,ale myslel to dobře v tom slohu,vidíš,že sem správně odhadl...že šnek tahá za ruce 8-) Jinak pozor ted znova říkám:prokluz určitej musí mít fakt všechny...musí,jen Torsen,má jakoby menší z hlediska konstrukce...a proto musí zahat za ruce" a to sem i napsal!Při Helical"konstrukci...to satelity víc-líp rozdělej,tu nárazovou potřebu špérovat kolo!takže je jemnější,má jemnější náběh a nejsou tam ty skoky..Chápeme se dobže oba si myslím
oka jdu to stejně ještě doštudovat...
willy2.0
 

Re: Spolehlivost dílů aut

Příspěvekod dany v sob 26. zář 2009 20:02:21

Právě, že ne...
Honda používá šneky, přesto je tam konstrukce, která umožňuje prokluz a za volant netahá oproti Quaifu, prostě to tak není. Nastuduj...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Spolehlivost dílů aut

Příspěvekod willy2.0 v sob 26. zář 2009 20:05:16

dany píše:Právě, že ne...
Honda používá šneky, přesto je tam konstrukce, která umožňuje prokluz a za volant netahá oproti Quaifu, prostě to tak není. Nastuduj...

Aha tak,ted,už to chápu(myslel sem,že LSD na CTR)má,už Helical" konstrukci..Takže má normální Torsen,ale nějak vylepšenej,oka jdu na to kouknout,to sem nevěděl.
Tak prostě Quaife"používá jakoby starší konstrukci ahaa...a proto to střílej jako brand a proto,některý padaj a přitom se zdaj bejt pro někoho efektivnější,protože tahaj za ruce a je to kvůli tomul,že nechtěj vyvíjet jen prodávat spíš...tak,ted,už to chápu :lol:
Přitom Quaife"má dobrý jméno,dělaj to x-let,renomovaná značka v anglii...hm,prostě někde musej soudruzi taky vydělávat... ;)
A z toho pramení,Quaife bych do CTR prostě nedával..
Akorát by mě zajímalo,jak se s tím poprali u new FRS,tam asi,už za ruce tahat nebude a bude tam vyspělejší kousek 8-)
Naposledy upravil willy2.0 dne sob 26. zář 2009 20:20:27, celkově upraveno 1
willy2.0
 

Re: Spolehlivost dílů aut

Příspěvekod willy2.0 v sob 26. zář 2009 20:18:54

Jinak přemýšlím,že časem poseženu,nějakou převodovku na CTR,klidně dost jetou"...
Mám vedle tady ve vesnici chábra,který skládá převodovky a jezdí motokros fakt šikula...dřív sem uměl v pohodě složit převodovku,ale na té z CTR se to chci zas naučit,občas mi to chybí a myslím,že by se to hodilo..
On umí perfektně tohle,dělá i pro jeden autoriz.Renault sem tam,když si nevěděj rady,nebo nestačej :D ...Samozřejmě,už na začátku mi řekl,že u téhle převodovky,se bude hrát na přesnější vymezení ložisek než u Renaultu:))apod.ale on to umí,seženu předeps.vůle na to a chci se to naučit...
Montuje i špéry"...je potřeba se toho hlavně nebát,docela se na to těším,tohle mě baví a chybí občas..tohle se neztratí umět,už jen pro svou potřebu pak 8-)
willy2.0
 

Re: Spolehlivost dílů aut

Příspěvekod willy2.0 v sob 26. zář 2009 21:59:01

Dany kde tady najdu to povídaní o LSD Cusco??se v tom ztrácím.
Jj už to mám,dobrýý
willy2.0
 

Re: Spolehlivost dílů aut

Příspěvekod dany v ned 27. zář 2009 10:46:02

willy2.0 píše:Aha tak,ted,už to chápu(myslel sem,že LSD na CTR)má,už Helical" konstrukci..Takže má normální Torsen,ale nějak vylepšenej,oka jdu na to kouknout,to sem nevěděl.


Helical znamená šnekový, šroubovicový...
Honda nemá torsen, je to prostě jejich konstrukce využívající šnekových kol, ty to pořád motáš a máš v tom hokej :lol: ...

Tato konstrukce byla použita jak u Civicu 1.8Vti, ITR, ATR tak i teď u CTR. Liší se jen úhly těch šnekových kol a tím dělají jiné síly, takže v CTR je asi dvakrát silnější než u jeho předchůdců...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

PředchozíDalší

Zpět na Volný pokec

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků

cron