Já byl lehčí o dva litry vody z chladiče , ale nechal jsem si zase v kufru rezervu
Myslím, že Saty potvrzuje, že na tomto okruhu, jak jsem už psal, není obutí tak důležité. Je to prostě dost specifické ...
Dokonce ani výkon motoru není úplně nejdůležitější, naopak velikou roli zde hraje převodovka...
Jinak myslím, že to není o souboji o nejrychlejší CTR, ale o tom, být nejrychlejší na volantu Nejslabším článkem na těch autech je řidič.
Tomáš, Miro a Saty budou mít přibližně stejně těžká auta (nejlehčí Mira) o něco lehčí než sériová a díky rámu i pevnější. Tady jsem na tom stejně jako sériovka... (jak přijedu, tak jezdím, i s rezervou )
Výkonem pak má nesilnější auto jednoznačně Tomáš (255HP, 240Nm), pak asi já (240HP, 230Nm), pak Saty (okolo 230HP, 225Nm) a poslední bude Miro (220HP, 220Nm). Převodovky máme stejné...
Takže jim musím dříve či později přestat stačit, ale budu se snažit vzdorovat co nejdéle... Třeba v Mostě si na ně troufnu a možná kdyby byl ještě nějaký stint v Piešťanech, tak bych se dotáhnul blíž.
Píšu to hlavně kvůli tomu, aby ostatní netrpěli depresí, že zajeli takové či onaké časy, je to o autech a zkušenostech...