Teda Babo,mám pocit,že R26R zmizeli pro Anglii všechny co tam měli jít,oni sou úchylný na RS(vůbec maj lepší přehled zatím co se týče značek pro pěkný svezení,třeba CTR7g tam ve svý době byl nejprodávanější model Civicu:)stejně tak jako švýcaři,hlavně v těhlech zemích končí všechny extra modely,nahod link kde si to četl,dle mě je to nesmysl,někde kecali.
Co se týče R26R myslím,že je to vysvětleno od toho pána co sem napsal a nikdo ti neříká,že si trotl neblbni přeci.
Já v tom autě jel a vím,že kdybych měl Danyho(tvoje) auto,dá se mu pověsit na okrsce na zadek,vím to...ale pořád vím,že kdyby v R26 nebo R26R seděl bezmozek,odjede mi asi o málo,ale odjedee...To auto má takovou trakci...a je předvídatelný,furt i na mokru nádherně..stejně jako malý Clio.
Už R26 že je namířená vlastně na EVO a STI,nechci ho velebit,ale je to tak a je to i v mnoha testech potvrzený...jel sem v něm x krát,x krát mi řidič předvedl jak to asi dokáže zaject a to sou ještě lepší řidiči určitě(třeba sme dávali i kopec v Berouně,štve mě že ho nedal s tím Meganem,dle toho co sem viděl zajel by o mnoho lepší čas jak já,ty lidi s Myšema by čuměli na tu franc.předokolu asi:),ikdyž on s turbem umí(narozdíl ode mě:))měl i Makinena 320ps a zkrotil ho...Mám zkrátka před tím autem neskutečnej respekt dokáže být velmi rychlé(do zatáček),sympatický je že pokad CTR poladíš...převodovka,podvozek,výkon....(ale bůhví co tě to bude stát)můžeš ho proti tomu Meganu R26 teprv postavit,viz.Danyho auto třeba.Ale osobně za mě-tohle mě nějak netrápí,prostě ty kategorie odděluju.
Musím říct,že když se Dany naháněl proti té R26 jel opravdu dobře,musel protože se držel dobře...když pak přišla rovina,tak na trojku myslím to bylo,nás mohl po chvíly předject a zařadit se před nás(ale stejně tak Megany se foukaj běžně na 260ps a nepředjel by)...motoricky je zkrátka Dany se svým autem dál,i Hák řekl,že ta japonská motorovka je neskutečná,ale furt porovnáváme upravené auto se sériovým.
Ale co sem si všim dobře a co řekl při tý naháněčce i Háček,bylo vidět že z výjezdů,dík turbu a kroutáku,sme mu vždy jakoby odskočily...to znamená,že pokad nebude rovina a budou se čas od času střídat zatáčky,tak i Danyho CTR bude mít velkej problém to auto dohnat...tak moc dobrý je a zároven tak moc dobrý auto je Danyho
Jak by to bylo na okruhu nevím,třeba v Mostě by byla zásadní ta rovina na cílovce asi...tam by Dany odjel,měl náskok pak asi...Prostě celkově má R26 navrch a to,ikdyž budeš mít CTR poladěný,tak to prostě je.
A proto sem reagoval třeba i na článek Pepy 2.7 RS o FRS2,prostě vím,že je blbost říct,že s CTR mu budeš stíhat vyloženě...to auto bude stejně rychlé jak R26,bude se špatně dohánět,pokad v tom bude sedět člověk,který s tím bude umět...A je to v pořádku,tak to má být
CTR se může porovnávat jen s Cliem...A tam Clio třeba v něčem(rychlosti)předčí.