Megane R26, R26R, CTR7G, CTR8G, Porsche GT3, by Willy story

Co se jinam nehodí, nebo případně nevejde

Megane R26, R26R, CTR7G, CTR8G, Porsche GT3, by Willy story

Příspěvekod steaven v čtv 24. zář 2009 23:27:24

Nazdar pani. Som tu novy a chcel by som reagovat na vasu diskusiu ohladne toho R26R.
Takze ten chalanisko co ho vlastni je redaktor jedneho motoristickeho casopisu aspon tak mi bolo povedane. Pod rukami mu preslo uz hodne aut lambo, ferrari atd. Toto auto si on vybral pretoze je podla jeho gusta stvorene na jazdenie. On nebol zaregistrovany na jazdenie prisiel len pozret a dat si par kol cize ziadne hrotenie. Ked sa s nim kamos rozpraval tak mu povedal ze isiel len pianko pretoze ide na nurburgring a chce aby mu brzdy a pneu este tam vydrzali. A len tak mimochodom jeho predchadzajuce auto bol CRT7G ktory od neho kupil kamos. Nepodcenujde ten megane tu je dokaz: http://www.youtube.com/watch?v=wLORX7fE-0c
steaven
 

Re: Jízdy na okruhu Piešťany 19.9.

Příspěvekod babo v čtv 24. zář 2009 23:44:59

myslim, ze mega R26.R sa tu stal zbytocnou obetou vojny proti wilymu, to po prve. Po druhe ale poznam na slovensku par redaktorov a zial jazdit vie len jeden, cize to este nic neznamena, ze sa viezol vo ferrari :) (tym nehovorim, ze jazdi dotycny zle, nepoznam ho).

kazdopadne si myslim, ze R26.R je dobre auto, ale za nezmyselne prachy. Za lacnejsie si tu chalani postavili CTR 7G, ktore budu zrejme rychlejsie, lahsie. Osobne som siel len R26 a je to slusne auto, ale prave este netaha uplne linearne (na turbo cely cas), krutak prichadza v 2 vlnach, prave preto nutne potreboval speru (sice nema velku svornost, ale to nevadi, pomohla). Vylepsili to oproti beznemu megane RS, ale objektivne, VW robi stale turbo dvojlitre daleko lepsie.

Osobne R26.R ale celkom fandim, trbears aj proti FRS II. je skoda, ze honda nema nic podobne tovarenske priamo s fabriky, TYPE RR hardcore verziu... Co vidim ako katastrofu na trebars R26 je prevodovka a riadenie. Zaujimave tiez je, ze v GBR R26.R zeru, ale z planovanych 250 kusov na predaj ( ci kolko to bolo) sa predalo velmi malo a automobilka ich stiahla spat do franzuska (co ja viem, ci to tam prerabaju spat na LHD, alebo co)
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: Jízdy na okruhu Piešťany 19.9.

Příspěvekod dany v čtv 24. zář 2009 23:46:23

Nikdo to auto nepodceňuje, naopak mě osobně přijde přeceňované. Že by pan redaktor jel na rovině na půl plynu, se mi věřit nechce, takže tam jedině jsem viděl přímé srovnání a objektivní, u zbytku jsem napsal hned, že to je na řidiči. Jestli jel na půl plynu OK, ale třeba taky jel ještě s rezervou, jinak bych to asi rozbil :). Ten megan CTR neujel, spíš naopak, to za prvé, a za druhé, tu žádná diskuse už neprobíhá, dokonce bych nerad, aby se tu znova rozběhla ...

Co se týká tomáše, tak to zkrácení 4,5,6 sice nemá, ale to už taky není nijak moc důležité, alepoň nemusí tolik řadit, zde je nejdůležitější LSD a stálý převod a to vím, co tam má...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Jízdy na okruhu Piešťany 19.9.

Příspěvekod babo v pát 25. zář 2009 0:18:09

dany píše:Že by pan redaktor jel na rovině na půl plynu, se mi věřit nechce, takže tam jedině jsem viděl přímé srovnání a objektivní


tam ale zas nevies vyjazdove rychlosti a uz takych 5m/h na vyjazde sa dohana na rovinke pomerne dost tazko (inak by sa asi tazko nahanal trebars rovnocenne Loko s tym Porche :) ). takze navrhujem R26R co tam bol nechat definitivne tak, nema to zmysel. Trebalo by pozicat a porovnat rovnakym clovekom :) :)
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: Jízdy na okruhu Piešťany 19.9.

Příspěvekod dany v pát 25. zář 2009 0:21:46

Nejsem trotl, ale když vidím, jak v zatáčce R26R to CTR brzdí (ano může jet pomaleji schválně do zatáček), tak asi těžko může mít CTR větší výjezdovou rychlost... Pak přijde rovina a ...
Toť k tomu opravdu poslední...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Jízdy na okruhu Piešťany 19.9.

Příspěvekod willy2.0 v pát 25. zář 2009 11:12:14

Teda Babo,mám pocit,že R26R zmizeli pro Anglii všechny co tam měli jít,oni sou úchylný na RS(vůbec maj lepší přehled zatím co se týče značek pro pěkný svezení,třeba CTR7g tam ve svý době byl nejprodávanější model Civicu:)stejně tak jako švýcaři,hlavně v těhlech zemích končí všechny extra modely,nahod link kde si to četl,dle mě je to nesmysl,někde kecali.
Co se týče R26R myslím,že je to vysvětleno od toho pána co sem napsal a nikdo ti neříká,že si trotl neblbni přeci.
Já v tom autě jel a vím,že kdybych měl Danyho(tvoje) auto,dá se mu pověsit na okrsce na zadek,vím to...ale pořád vím,že kdyby v R26 nebo R26R seděl bezmozek,odjede mi asi o málo,ale odjedee...To auto má takovou trakci...a je předvídatelný,furt i na mokru nádherně..stejně jako malý Clio.
Už R26 že je namířená vlastně na EVO a STI,nechci ho velebit,ale je to tak a je to i v mnoha testech potvrzený...jel sem v něm x krát,x krát mi řidič předvedl jak to asi dokáže zaject a to sou ještě lepší řidiči určitě(třeba sme dávali i kopec v Berouně,štve mě že ho nedal s tím Meganem,dle toho co sem viděl zajel by o mnoho lepší čas jak já,ty lidi s Myšema by čuměli na tu franc.předokolu asi:),ikdyž on s turbem umí(narozdíl ode mě:))měl i Makinena 320ps a zkrotil ho...Mám zkrátka před tím autem neskutečnej respekt dokáže být velmi rychlé(do zatáček),sympatický je že pokad CTR poladíš...převodovka,podvozek,výkon....(ale bůhví co tě to bude stát)můžeš ho proti tomu Meganu R26 teprv postavit,viz.Danyho auto třeba.Ale osobně za mě-tohle mě nějak netrápí,prostě ty kategorie odděluju.
Musím říct,že když se Dany naháněl proti té R26 jel opravdu dobře,musel protože se držel dobře...když pak přišla rovina,tak na trojku myslím to bylo,nás mohl po chvíly předject a zařadit se před nás(ale stejně tak Megany se foukaj běžně na 260ps a nepředjel by)...motoricky je zkrátka Dany se svým autem dál,i Hák řekl,že ta japonská motorovka je neskutečná,ale furt porovnáváme upravené auto se sériovým.
Ale co sem si všim dobře a co řekl při tý naháněčce i Háček,bylo vidět že z výjezdů,dík turbu a kroutáku,sme mu vždy jakoby odskočily...to znamená,že pokad nebude rovina a budou se čas od času střídat zatáčky,tak i Danyho CTR bude mít velkej problém to auto dohnat...tak moc dobrý je a zároven tak moc dobrý auto je Danyho 8-)
Jak by to bylo na okruhu nevím,třeba v Mostě by byla zásadní ta rovina na cílovce asi...tam by Dany odjel,měl náskok pak asi...Prostě celkově má R26 navrch a to,ikdyž budeš mít CTR poladěný,tak to prostě je.
A proto sem reagoval třeba i na článek Pepy 2.7 RS o FRS2,prostě vím,že je blbost říct,že s CTR mu budeš stíhat vyloženě...to auto bude stejně rychlé jak R26,bude se špatně dohánět,pokad v tom bude sedět člověk,který s tím bude umět...A je to v pořádku,tak to má být :lol:
CTR se může porovnávat jen s Cliem...A tam Clio třeba v něčem(rychlosti)předčí.
willy2.0
 

Re: Jízdy na okruhu Piešťany 19.9.

Příspěvekod dany v pát 25. zář 2009 11:26:15

Jenže, když jsme se naháněli, tak byl hlavně rozdíl mezi námi. CTR protože to turbo nemá, dokázalo by zrychlit ze zatáčky min. stejně rychle, ale já když jedu v závěsu, tak akceleruji později, až když do té zatáčky vidím, v takovém provoze, co jsme jeli, nejezdím na slepo, z toho jsem už vyrostl, proto mi R26 odskočil, ale jakmile jsem začal akcelerovat, tak jsem ho po chvilce dotáhnul, myslím, že ten tubroefekt byl znát... Tohle bylo spíš o mě, že už jezdím víc hlavou a dokud do zatáčky nevidím, nelepím se někomu na prdel, protože nevím, co tam je a jestli nebude muset tžeba brzdit...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Jízdy na okruhu Piešťany 19.9.

Příspěvekod willy2.0 v pát 25. zář 2009 11:45:24

Vlastně se dá říct,že kdyby někdo zpětně viděl co dokáže R26 nebo FRS2 zatuká si na čelo a řekne,že to není možný,aby předokolka takhle jela...Ale jednou tohle muselo přijít a prostě řeči že přes 200ps na předokolku je moc...není pravda,pokad se to umí celkově postavit a tyhle dvě automobilky to uměj a dokázali to,kupodivu Megan je prý pro řidiče ještě lepší,myslel sem,že Fordík bude o půlhvězdy lepší(vždy uměli taktéž podvozky a hlavně řízení)..ale není a dokážu si představit proč,ten Megan je lehčí a má fakt neuvěřitelnej podvozek,je to potřeba zažít,pak neřekneš o tom autě nic negativního vůbec nic špatnýho,jen budeš mít radost z pěknýho svezení,pokad na něj budeš mít žaludek a odvahu někdy:))
A řadící páka,panebože...prostě tohle řešit nebudeš,to sou takový dětský komentáře Babo furt,prostě mi věř že má dobrý dráhy a k tomu autu to i jde.
Mě třeba přijde směšný,když vidím tu obrovsky rozlehlou palubku CTR8g a pak hledám fofrklacek a tam trčí takovej pindík...U CTR7g vše v pořádku,ale u 8Gčka...je to jak pěst na oko,to bylo první co mě dostalo,hledám sportovní auru a první co mě napadne je,že vidím hodně místa,velkouu palubovkuu a malej žalostně malou řadičku.Kdyby měl Megan stejnou vypadal by stejně směšně...alespon pro mě,zas je to jen a jen můj názor...Třeba tedko to samé(ale o CTR8g to snad nikde nenapsali,nevím)napsali o nějakém sportovním BMW dokonce,napsali že ikdyž má přes 300ps a řídí se skvěle,přijde jim směšné jak malá je řadící páka,já to dohledám v čem to bylo.
Tot k řadičce...
A zas mě neukamenujte :lol: Musím říct,že první z věcí,která mě odrazuje od CTR8g ikdyby umělo ject pěkně a umělo pobavit je ten interiér...to,že si připadám jak když sedím v dodávce a k tomu uvnitř tý kosmický enterprise"trčí uprostřed ten malej joystick"....ne za tohle si měla dát Honda facku,tohle nemá se sportovním autem vůbec nic společnýho....
A ikdyž sou pro někoho ty plasty v new Cliu hnusný...Já otevřu dveře a je tam vše jak má být,skvělej volant,skvělý sedačky,skvělej posaz,decentní RS koberce,plaketa s výrobním číslem...vše jak má být...žádný lesklý plasty apod.Vše je uspůsobeno k tomu,aby ses věnoval jen jízdě,pořádnýmu svezení......tohle je pro mě interiér sportovního auta,tohle má závodné mojo" pro mě.
I třeba z Megana tohle čiší,ikdyž ne tolik musím říct...ikdyž je rychlí moc...je CTR7g nebo Clio pro mě víc závodní",to řekl i Hák...
Prostě pokad seš i okruhově založenej Megan bude super volba pro tenhle typ člověka,pokad máš rád hodně rally,najdeš se v Cliu a CTR protože sou ještě víc živelnější jakoby,to je zas jen a jen moje teorie:))
Naposledy upravil willy2.0 dne pát 25. zář 2009 12:17:33, celkově upraveno 1
willy2.0
 

Re: Jízdy na okruhu Piešťany 19.9.

Příspěvekod willy2.0 v pát 25. zář 2009 11:53:38

dany píše:Jenže, když jsme se naháněli, tak byl hlavně rozdíl mezi námi. CTR protože to turbo nemá, dokázalo by zrychlit ze zatáčky min. stejně rychle, ale já když jedu v závěsu, tak akceleruji později, až když do té zatáčky vidím, v takovém provoze, co jsme jeli, nejezdím na slepo, z toho jsem už vyrostl, proto mi R26 odskočil, ale jakmile jsem začal akcelerovat, tak jsem ho po chvilce dotáhnul, myslím, že ten tubroefekt byl znát... Tohle bylo spíš o mě, že už jezdím víc hlavou a dokud do zatáčky nevidím, nelepím se někomu na prdel, protože nevím, co tam je a jestli nebude muset tžeba brzdit...

Za mě si jel good,ono si myslím zas,že si vždy líp dohání než ujíždí...Viděl sem to i naposled ted ve Zlíně,kdy sme jeli z nějaké té rychlosky a do každé zatáčky tlačily našeho new majitele R26,pak vylezl a zahlásil no jooo sem měl zaplý ESP se neposerte :lol: :lol: Sem myslel že Tomíka seřvu co to kecá,zasmáli sme se tomu nakonec :lol:
Bylo krásně vidět,jak z některých zatáček a kort do kopce:)) odjížděl,pak do zatáčky a na brzdy sme byli lepší většinou a mnohdy ho v zatáčce tlačily...ale pravda je,že on tolik ještě nejede s meganem,ale bylo to pěkný někde to dal pěkně,svezli sme se krásně po cestě zmizeli i rádoby závodníku v STI,skoro mě mrzí,že tady nejsou silnice jako okolo zlína...Je vidět že na zakroucený okrsce se s dvoulitrm udržíš i mnohem silnějších aut.
Nádherný převýšení mnohdy,vracečky,do kterejch je vidět a můžeš zkusit do nich přílítnout řádně rozhozenej...:)Pěkné je to i okolo Štenberka,jak se jede do Uhlířskejch Janovic...Pěkná je Příbram...pěknejch silnic bude hodně:)))furt se radši svezu takhle než na tom okruhu:(
Taky už nebudu jezdit na slepo :lol: Ale to sem nikdy nejezdil,nejsem střelec a mám se rád,jede se tam kde je vidět vždy,zbytek klido prodám,proč zbytečně riskovat.),riskovat ano ale jen tam kde je vidět :lol:
willy2.0
 

Re: Jízdy na okruhu Piešťany 19.9.

Příspěvekod willy2.0 v pát 25. zář 2009 12:04:27

Dobrej obrázek o tom jak R26R jede je tohle video:
sou to lidi,který pronajímaj obě tyhle auta pro tenhle legendární okruh a budou to tam mít skvěle najetý,fakt pěkný video...Je vidět,že když přijde motorická pasáž Porsche automat.odjíždí,ale pak ho Megan hned má zas...Neuvěřitelný auto,ale musím říct,že na mě působí zatím moc rychle zbytečně...a navíc civilněněji už,proto zatím ty agilní atmosféry,kde se s tím víc peru i na úkor trakce někdy,je mě to šumák:))Až budu větší a budu si chtít vyšlápnout na 4kolky třeba na nějakým tom kopci i,půjdu možná do Rka..Ale zatím mě to neláká nějak,celkově musím říct...a to řekl i první majitel R26 Dan,že moje krevní skupina je N3,popř.R3,prostě ani v rally mě 4kola neláká,láká mě umět dobře s dvoulitr předokolkou a ject s ní prostě nejvíc...to je sen
I na rally,když jezdíme,těším se víc na C2R2max,R3jky,N3 než na ty 4kolky některý...uječený atmosféry sou nejvíc:)
Zároven musím říct,že kdo touží po rychlostech a limitech 4koly...Je Megan skvělou volbou...za mnohem,mnohem menší provozní náklady,dostaneš auto,v kterým ti trakce a rychlost chybět rozhodně nebudou.
4kolka umí ještě další věci a i na bordelu hlavně,ale je to prostě vykoupený,tím,že musíš mít fakt na benzín a provoz šílenej a to mě ukrutně odrazuje...a asi vždy bude.Pokad tě zajímá okrska a vyloženě nechčije,pojedeš s Meganem stejně rychle.
http://www.youtube.com/watch?v=DVc6wjf6 ... L&index=34
willy2.0
 

Další

Zpět na Volný pokec

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků