dany píše:Tady ještě celkové v PDF formátu i s autama.
Jen chci pro Willyho podotknout, že Renault Megane R26R má startovní číslo 39. Celkový čas je určitě ovlivněn schopnostmi a odvahou řidiče, ale že by se celkově nějak suprově choval na rozeskákaných místech, na brzdách nebo při zrychlování na rovince, to bylo pro mě spíš zklamání... Narozdíl od Willyho si myslím, že ten řidič uměl na rovině sešlápnout plyn až na podlahu, prostě mu to jelo jen o něco málo víc než Kaufimu rozhodně pomaleji než nejrychlejším CTR i na rovině... Takže jestli to je vlajková loď, tak nevím k čemu se modlíš ... O upraveném kopcovém Cliu mluvit ani nechci, dobře táhlo ve středních otáčkách ... Ježiši, já jsem ale zlej ...
Nejsi zlej CTR je prostě o něco rychlejší a pokad se poladí a všichni kdo s ním závodí to ví,že jeho hlavní deviza je spolehlivost a to že jde nakonovat,tak prostě Cliu odjede,s tím souhlasím prostě,ty auta sem měl obě kurna...Není to o moc,ale je.Proto sem ho kupoval.Ale nadále tvrdím,lepší auto jakoby pro zábavu a naprostý propojení s řidičem,je klíště...Na okrsky klíště,na závody CTR...moje teorie.Páč by mě štvalo,když se tam objeví někdo s CTR a nebude se toho bát prostě vím,že bych se v Cliu mohl přetrhnout a dá mi stejně vteřinky(kopce)..Na rally těžko říct,budou úseky kde to sedne víc CTR a naopak,ale Civic ve větších rychlostech podrží víc,celkově to řeší klidnějc(delší rozvor,jiná náprava).
Je to volba na co to auto chceš...Obě sou skvělý,top předokoly...Megan a FRS je na mě síla,už moc se zbytečně pohybuješ ve velkých rychlostech,když chceš ject hranu s tím...to sem i psal a nemusím turbo.