Tak jestli si někdo myslí, že Pieštany byli super (jako že byli vydařené), tak teda jen jeho škoda, že nebyl s náma tady na výcvikovém polygonu. To co jsme tam vyváděli, možná ten polygon ještě nezažil. Byli jsme pod drobnohledem autoškol a ostatních normálních účastníků, kteří si zde plní povinnost (nebo si to jen jedou vyzkoušet) danou v Rakousku a absolvují "nudný" (rozuměj klasický) celodenní kurs bezpečné jízdy ve skupinách po 12-15autech. My absolvovali dynamický, agresivní, intenzivní a adrenalinový kurz o 6 autech. Auta neustále jezdila bokem, na kluzných plochách, mokrém nebo dokokonce i suchém asfaltu, někdy cíleně, někdy nechtěně, ale stále pod kontrolou a bezpečně. Většinou se po vyzkoušení na ploše pohybovali 2-3 auta současně. To co s náma Martin absolvoval a připravil, byly opravdu limity a bohužel někde třeba semislick úplně odmítal poslouchat. To se potom auto chovalo jako na naprostém ledu, relativně neovladatelné. Tam si člověk vyzkouší, co v něm je a kde jsou limity. Na takové limity se normálně já na okresce nedostanu (ale jezdím přece tužku, jak řekl Willy, škoda že nám to tam neukázal...). Když už jsme byli takhle rozehřátí, předělali jsme si část kluzné plochy na driftovací oválový areál (úžasná variabilita areálu) a dokola kroužilo naprosto naplno 4-6aut, neustále ve smyku a to už na nás koukali i ostatní instruktoři
. Naprosto úžazně jsem zde konečně otestoval špéru (loko to vyzkoušel taky) a na takové moje ježdění "tužkou" je naprosto famozní, pokud se toho člověk nebojí (a loko může dosvědčit, že už to ale chce velké rychlosti a trošku to umět - chvíli mu trvalo, než si na to zvyknul) dokáže to auto přinést zase o stupeň lepší zážitek a bože jak se ovládá na limitu
. Když se CTR7G stane z nedotáčivé předokoly neutrální, ba dokonce lehce přetáčivé a do smyku ho dostane velká rychlost spolu s výbornou trakcí předních kol díky špéře, je naprosto úžasné projet tři po sobě následující pravotočivé zatáčky jako jednu a ještě ve smyku a vše naprosto pod kontrolou, bez ruční brzy a řízením více méně jen plynem a rychlého kontra volantu. Myslím, že tu rychlost reakcí si mohl vyzkoušet a hlavně zdokonalit každý. Každý si myslí, jak je dobrý, ale po prvních hodinách na široké kluzné ploše, když Vám ustřelí vyhazovací plošina znenadání zadek zjistí, jak Vám hned následně oznámí Martin vysílačkou, že je pomalej na volantu
Za ty prachy naprosto fenomenální akce, škoda že došli baterky v kameře a ze závěrečného běsnění není natočeno nic, jen pár fotek, ale možná to je tak lepší, protože jsme tam nejeli, abychom někde ukazovali, jak jsme dobří a podobně, ale kvůli sobě a ten zážítek zůstane navždy v našich vzpomínkách...
(alespoň u mě to tak je)