Příště ladím Satymu auto až po akci, člověk mu to dá dohromady a on ho pak pojede
Ne bylo to opravdu super, trošku mě limitovalo přehřívání motoru a ztráta chladící kapaliny (2l vody z chladiče za 4 rychlá kola se zdálo motoru hodně), které zatím nedokážu najít, takže jsem mohl jet vždy pouze pár kol naplno, ale přesto to bylo perfektní, pro mě škoda, že mě pak posledními pokusy (Saty předposledními) předjel Miro a Saty, ale je třeba i připomenout, že časy všech byli hodně poznamenány také velkým provozem na trati a když Vás tři kola brzdí Mitsubishi Lancer EVO9 nebo závodně vyhlížející Subaru STi
, tak čas není úplně optimální. Na rovině je člověk nepředjede a v zatáčkách byla trať úzská
. A tohle závodění je adrenalin, kvůli kterému jezdíme na okruh a proto ČASY NEJSOU to NEJDULEŽITĚJŠÍ.
Nejvíc mě pobavila hláška, kterou našel jeden zpřízněnec na BMW fóru, že do Piešťan zase přijenou "pily z čech", také se bohužel objevila pouze dvě BMW a ostatní po minulé akci nedorazili. Škoda, kličkovalo se mezi nima dobře
. Myslím, že po této akci už příště nebude moc aut, které budou chtít s náma závodit...
Nejvíc zklamáni byli opravdu majitelé aut EVO, STi, Porsche, M5 a podobně, kteří v porovnání s naší papírovou kategorií, disponují velice kvalitní technikou a v jejich očích jsme jen "slabá auta"... Ztráta našich CTR na Porsche GT3 řízené slušným slovenským řidičem, není myslím ostudou...
Odstavec pro Willyho... Bylo opravdu znát, že výkon clia je srovnatelný s výkonem CTR a brzdy že jsou oproti CTR dostatečné. Ztráta upraveného kopcového Clia 182 se správnou jednotkou okolo 8s na Satyho s podobně upraveným CTR, také na sériovém rozměru brzd, není až tak moc
. Rozdíl v rychlostech na rovině, ve výjezdech ze zatáček, je prostě propastný, na brzdy musel chodit tak o 30m dříve než Saty !!! Prostě děs
A Megane R26R nemá ani na rovině na to, aby vůbec CTR předjel, naopak na upravené ztrácel i v závěsu, ale pravděpodobně ten řidič neuměl na rovině sešlápnout pedál na podlahu
. NAvíc ani žádné zázračné chování v zatáčkách a tlumení nerovností jsem u něj nepozoroval, přestože jel na slickách a jestli má opravdu špéru, tak to je nějaká "zázračná Renaultská" protože nebyla vůbec znát, naprosto nedotáčivé auto, děkuji nechci... (pokud budeš reagovat příspěvkem, prosím stručně a pouze pádné argumenty, žádné blablabla renault je nejlepší blablabla všude to psali blablabla všede vyhráli blablabla a pod. díky...)