Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Co se jinam nehodí, nebo případně nevejde

Re: Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Příspěvekod Ondras v čtv 10. zář 2009 13:53:50

willy2.0 píše:myslím,že ani s CTR tam ten čas nezajel úplně novinář:)


Myslet = prd vědět :D. On Horst Von Saurma asi nebude novinář, když je to šéfredaktor Sport Auta.
respect to the men in the fast bread vans
Uživatelský avatar
Ondras
 
Příspěvky: 92
Registrován: sob 02. kvě 2009 0:36:59
Bydliště: Ostrava

Re: Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Příspěvekod willy2.0 v čtv 10. zář 2009 14:01:17

dany píše:Add 1) Pán s Meganem jel rychleji, protože jel sám na slickách a my ve dvou s Kingem VW Scirocco 1.4 TSFi, takže jak by to vypadalo proti CTR8G si netroufnu odhadnout, pravděpodobně by ujel, protože jsme stále jezdili ve dvou s plným kufrem (40kg) náhradních dílů, ale s prázdným svým CTR7G na slickách bych si na něj troufnul. Tam teď šlo o to, že to auto nebylo zdaleka tak jisté na limitu, jak by i ten řidič potřeboval. Dvakrát rovnal úplně obrácené kontra před námi a to vlastně nebyl ani o moc rychlejší, jeli jsme za ním, kromě toho ten pán měl najeto asi víc než my 10kol na NS. Na slicku jsem z 7G i 8G zvyklej na úplně neutrální reakci při brzdách, což tady nebylo...

U toho swiftu nešlo o podvozek, psal jsem na rovině. My v 8G jsme mu odjeli (ve dvou) při zrychlení ze 100km/h na 170km/h o moc a ten swift ho motoricky dal taky, pravděpodobně na té rovince asi pán v Cliu neuměl přidat plyn, máš pravdu jelo to jako CTR... Asi jsme všichni koukali špatně a bylo fábia...

A ještě by mě zajímalo, které kategorie patří do tvého hodnocení komplexnosti, protože v tom možná bude ten problém. Pokud někdo, kdo si myslí, že autům rozumí, napíše, že kvalita převodovky a délky drah řazení jsou píčovina a nemá cenu je brát v potaz, tak by se asi do komplexního hodnocení pouštět neměl. To pak nemusíme brát v potaz ani řízení, motor taky není tak důležity a pod...
Které kategorie tedy do komplexního hodnocení dle tebe patří?

Do pokusu srovnávat CTR a R26 bych se prostě nepouštěl...věř mi,že fyziku prostě neokecáš,ty auta srovnávat je blbost ikdyž se to třeba nabízí,CTR má co dělat s Cliem natožpak s Meganem,ten jel víc jak tvoje upravené CTR...tak jak to chceš srovnávat?neblbni.Prostě jiná třída je to.A mnohem vyváženější auto,ikdyž je těžší a je to turbo,to auto fakt funguje moc.Neblbni zas,je fajn,že když to poladíš můžeš mu sekundovat ale on bude furt jen tak jak vyjel z továrny,na to auto nemusíš máknout,to auto je namířený na 4kolky,je moc dobré moc!
Do jaké třídy patřím?Asi do tý že nepotřebuju nej převodovku v dané třídě...a ani ten dokonalej motor-když mě auto nakonec nedokáže oslovit,jako nakonec slabší-co se týče pohonný jednotky-Clio.Prostě si myslím,nebo to tak cejtím,že pohonná jednotka má bejt jen prostředek k odhalování podvozku auta,má to bejt celek,vyváženej celek,což u CTR neplatí...CTR vždy velebily za skvělou převodovku,motor ale nakonec zahlásily k čemu to je,když zbytek auta tomu neodpovídá...Já bych to neviděl,až tak negativně ale pravda je,že k tomu abys jel s tímhle autem rychle tě nedokope auto...Ale vlastní odvaha a to že hodně předvídáš a to není dobrá vizitka.To je problém toho auta.Ty jedeš rychle,ale na konci není adrenalin a radost,na konci je adrenalin a zároven sem si vždy říkal,tyvole ale prostě mám furt pocit,že to někde vysypu,není to dobrý není...A to je ten problém.Když to pak postavíš jako to máš ty je to mnohem větší radost,ale v tu chvíly to furt bude auto na závodění,ne na zábavu..Prostě tohle chci odlišit,Clio je podvozková záležitost...moc ti dá,moc.To CTR brát jako závodničku spíš,takhle to cejtím já prostě.Je umění ject s oběma rychle,v CTR větší,protože fakt si ho musíš hlídat hrozně a krade ti to trošku na konci prožitek z jízdy...prostě tě svým způsobem,dává ale i bere a dost někdy.Je to těžký o tom psát,je to potřeba zažít a pobavit se live o tom pak..Pak vzít druhé auto a zkusit to s ním a pak najdeš ty rozdíly...Já ti furt píšu,že CTR není špatné...mám ho rád,ale to Clio se ti dostane víc pod kůži furt si s tebou povídá a popohání neskutečně,nebere jen dává moc a ikdyž je převodovka pro někoho slabší,mě nikdy nenapadlo že to tak je,prostě na tohle v tom autě nemáš čas,když se jedeš svézt,prostě je blbost tohle říct,nenapadne tě to tak moc tě uchvátí to auto,slabiny bych nehledal v tomhle,pryč sou doby kdy převodovky měli dráhy jako třeba v Saxu VTS,v tomhle prostě nesouhlasím,holt není vedle volantu,ale mě to teda netrápí ;)Dráhy sou ok,zpřevodování super.Co víc chtít?hlavně,že to auto fakt funguje,je potřeba se svézt,nemá cenu si o tom psát,domněnky a tak...A hlavně,nebejt ujetej na jednu značku to je problém,pokad se rád svezeš zjistíš,že tady prostě není jen soupeř CTR ale fakt francouzkej Lotus :D a za směšný prachy.A proto mám RS rád,fakt je že maj z čeho čerpat,maj hlubokou závodní historii a dnes,musím říct...že ty auta,už taky nevypadaj že se rozpadnou před očima...a to je taky príma :lol: Jestli Renault někdy zaspal,asi jo,ale ve sportovních autech??kdepak.Naopak jdou nahoru furt,ikdyž novej Megan je vzhledově civilní humus,věřím,že pojede ale nelíbí se mi civil design...
Mě štve Honda,že udělala auto jako je CTR8g...Když dokážou i kopírovat,proč neokoukaj podvozek,chování aut od RS?...takovýho Civica bych si rád koupil..
Namísto toho šetřej a plánujou hybridní CRX to je skvělý:/...proč tak brzo,zazdily to a nemyslím si že jde o další techn.náskok prostě asi blbá politika firmy,blbá pro nás nadšence.
Když sou tu automobilky který furt ty sport. auta pro nadšence chrlej,je to škoda a zamrzí to...Ani za to si Honda teda nezaslouší,abych k ní měl vztah...Prostě jí se povedli vždy atmo.motory a nej Honda je dle mě NSX,to musí bejt radost vlastnit,řídit ikdyž je teda šíleně drahá je to sen takovej můj....
Netoužím tedy momentálně vlastnit ani postarší ITR(pokrok je pokrok) a ani CTR(jen na závody,po dodělání,vylepšení).Je to škoda...potenciál je tam jak blázen a když,už udělám jeden z nej atmo.motorů kterej se v týhle kategorii kdy udělal,dost dobrou převodovku,pěknej vzhled,proč tomu neodpovídá to nejdůležitější...ten zbytek".
Naposledy upravil willy2.0 dne čtv 10. zář 2009 14:35:15, celkově upraveno 1
willy2.0
 

Re: Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Příspěvekod dany v čtv 10. zář 2009 14:22:47

Ale o Alonsovi nikdo nemluvil, Renault R26R jel Vincent Bayle, což je povoláním profesionální testovací jezdec, Clio III Sport pak Grégory Fargier, zase aktivní závodní jezdec, další verze Clia pak třeba Dale Lomas, který se živí jako testovací jezdec a instruktor, hádej kde ... :lol:
Horst Von Saurma určitě není špatnej, jen jsem řekl, že není profesionální závodník, ale to je to tvé překrucování, já nic špatného neřekl a ty hned startuješ jak papírovej čert, hlavně aby ti náhodou někdo malinko nesnížil hodnotu toho času, tvé modly R26R... Pak kdo je magor...

Jinak, když ty řekneš, že CTR není nejjlepší, tak to je pravda, protože jsi to řekl ty a ty to prostě víš. Když řeknu já, že mi moc dokonale Megané R26R vyvážené nepřišlo, tak protože to tvrdím já, kterej jezdí tužku, tak to není pravda. Docela demagogie, ale jak vidíš, dá se to říct jednou větou, kdo to dokola má to tobě číst, ty jsi za posledních 30 příspěvků do svých tvrzení přidal tři nové věty, jinak je to pořád stejné :(

Co se tedy počítá do komplexního hodnocení auta? Je to hmatatelné, nebo je to jen tvůj pocit (případně tvůj převzatý pocit od někoho, kdo zrovna taky považuje R27 a R26R za modlu)?
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Příspěvekod willy2.0 v čtv 10. zář 2009 14:38:11

dany píše:Ale o Alonsovi nikdo nemluvil, Renault R26R jel Vincent Bayle, což je povoláním profesionální testovací jezdec, Clio III Sport pak Grégory Fargier, zase aktivní závodní jezdec, další verze Clia pak třeba Dale Lomas, který se živí jako testovací jezdec a instruktor, hádej kde ... :lol:
Horst Von Saurma určitě není špatnej, jen jsem řekl, že není profesionální závodník, ale to je to tvé překrucování, já nic špatného neřekl a ty hned startuješ jak papírovej čert, hlavně aby ti náhodou někdo malinko nesnížil hodnotu toho času, tvé modly R26R... Pak kdo je magor...

Jinak, když ty řekneš, že CTR není nejjlepší, tak to je pravda, protože jsi to řekl ty a ty to prostě víš. Když řeknu já, že mi moc dokonale Megané R26R vyvážené nepřišlo, tak protože to tvrdím já, kterej jezdí tužku, tak to není pravda. Docela demagogie, ale jak vidíš, dá se to říct jednou větou, kdo to dokola má to tobě číst, ty jsi za posledních 30 příspěvků do svých tvrzení přidal tři nové věty, jinak je to pořád stejné :(

Co se tedy počítá do komplexního hodnocení auta? Je to hmatatelné, nebo je to jen tvůj pocit (případně tvůj převzatý pocit od někoho, kdo zrovna taky považuje R27 a R26R za modlu)?

Snad sem ti napsal že se k R26 nemodlím ne?a že je na mě moc rychlá ne?a že bych jí nechtěl,pamatuješ?
Je to dobré auto,ale můj post je atmo.dvoulitr...Tam se vyžiju,ikdyž výjezdy takové nemá,mám rád atmosféru v tomhle se asi shodneme.
willy2.0
 

Re: Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Příspěvekod dany v čtv 10. zář 2009 14:40:14

Ptám se tedy po třetí a naposled...

Co se tedy počítá do komplexního hodnocení auta?

děkuji za odpověď. Zabedněný hondař...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Příspěvekod dany v čtv 10. zář 2009 14:47:33

willy2.0 píše:ty auta srovnávat je blbost ikdyž se to třeba nabízí,CTR má co dělat s Cliem natožpak s Meganem,ten jel víc jak tvoje upravené CTR...tak jak to chceš srovnávat?neblbni.Prostě jiná třída je to.A mnohem vyváženější auto,ikdyž je těžší a je to turbo,to auto fakt funguje moc

A tohle psali ve kterém plátku, nebo se to zase obecně ví, jako s těma lamelama u ITR? Myslím, že z CTR7G postavím okruhový speciál (stejně jako renault z megana R26R), který bude i v atmosféře minimálně stejně dobrý jako R26R (třeba na NS), právě proto, že nebude tak těžký na předek a jak si řekl, tu fyziku neokecáš...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Příspěvekod willy2.0 v čtv 10. zář 2009 15:11:57

je to na prd tyhle diskuze po netu,akorát nedorozumění...
Fakt je že tobě ta pusa jede a moc člověka ke slovu nepustíš :lol: :lol: :lol: takže možná lepší takhle :lol: :lol: :lol: Si správnej blázen,těším se,až se pojedem svézt nějak.Seru fakt na to psaní na forech,už sem dost napravil křivdy vůči RS :lol:
CO se počítá?
Celek-Vyváženost.Vše musí být akorát...A podvozek musí vždy převyšovat výkon,to je moje teorie,hlavně musí bejt skvělej na okrsky,tam jezdím nejradši.A klidně at to má sedačky z Laguny,nebo palubku s Nissanu Sunny.
U starýho Clia říkali proč nemá klidně 200ps když podvozek je tak dobrý a snesl by je??
U CTR říkám:proč není vyvážený.Pohonná jednotka je předimenzovaná vůči zbytku auta a na limitu to poznáš,není to nejhorší ale furt to mohlo bejt mnohem lepší.Je to škoda.Fakt je,že potenciál má,kdo se vyžije na okruhu je to pro něj lepší auto,na okrsku si ho musíš ale dostavět a stejně říkám,nikdy to nebude tak sofistikovanej podvozek jako od RS a nebude to nikdy hravý,je to postavený na vyloženě čistou stopu(jen moje teorie).Nevím jestli je to tím,že v Japonsku holdujou hlavně okruhům a maj tam pěkný silnice(taky jen moje teorie,třeba kecám).
Taky sem si vzpoměl ještě na jednu věc:jednou sem bral takovou utahovačku na kopci a na konci na horizontu kdy utáhne dost hnusně rád testuju auta:))...asi ve 130 se nahoře"vzneslo celé auto a bokem ustřelilo-šlo setrvačností ven ze silnice... do prostisměru...nahoře to vždy při správný trychlosti auto nakopne,vyskočí a počítáš s tím a bavíš se:)...docela vzrůšo to klidnit kort,když byla zima a přilnavost nebyla optimální úplně,suchej asfalt ale asi 4stupně...ale vím,že s Cliem sem tu zatáčku vždy lítal v poho,i za mokra,vždy šlo odhadnout kam jít až,taky si nahoře vyskočilo nádherně ale furt se drželo ve svým pruhu víceméně,jen vlálo ale ok..A to sem tu zatáčku s CTR zavřel pro jistotu dřív(počítal s váhou navíc)...
Z toho vyplívá...prostě mi občas vadilo,že s tou váhou musíš hodně počítat,ale říkám:kvalitní podvozek a řízení by to vyřešilo dost.Nemůže se stát že to někde podceníš,necejtil sem to jako mou chybu prostě se nedalo někdy odhadnout co auto udělá přesně a kam až můžeš totálně zajít,na opravdovém limitu,asi sem po autě chtěl něco na co prostě není tak stavěné,ale proč to šlo Cliu líp teda?protože víceprvková náprava to vše nezachrání,potřebuješ pořádnej podvozek k tomu,aspon dobrý řízení a ideál je menší váha.
Prostě obě auta maj svoje kvality,tím bych to ukončil.Clio je jinde co se týče okrsky a zábavy.
Jinak pořád se bavím o sériových vozech.Proto nebudu řešit upravené CTR vs Megan...
Když udělám auto,půjdu s ním závodit.Já ti povím jednu věc,dej do toho rám,myslím si že by to bylo super na RC cup...Jede tam ted kamarid,dostane hůl,ale je nám to jedno jede se svézt prostě,těším si i na toho poláka,Danys jede s CTR pěkným!
willy2.0
 

Re: Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Příspěvekod dany v čtv 10. zář 2009 15:23:09

willy2.0 píše:...ale vím,že s Cliem sem tu zatáčku vždy lítal v poho,i za mokra,vždy šlo odhadnout kam jít až,taky si nahoře vyskočilo nádherně ale furt se drželo ve svým pruhu víceméně,jen vlálo ale ok...

... pak dostalo křídla a odletělo do teplých krajin ...
móóóc hezká pohádka...

Když se budu bavit o podvozku, bavím se o podvozku. Ten na cliu vyniká právě proto, že je auto díky slabšímu motoru pomalé a proto se vše odehrává v nižších rychlostech. U CTR možná trošku pokulhává podvozek za motorem, ale jako vyváženost celku, je to proste komplexněji dál. Do toho už musím počítat všechno... řízení, převodovka, řazení, motor, podvozek, brzdy, a všechny ty detaily. Maximálně můžu nějakou kategorii upřednostnit a dát jí větší váhu, ale nemůžu se na to ostatní vykašlat. Pokud tohle udělám, hodnocení bude "komplexní" a Clio to nemůže vyhrát...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Příspěvekod dany v čtv 10. zář 2009 15:50:03

Už vidím, jak se zase rozepisuješ...
... jasně, já vím, je nejlepší a tebe jen udivuje, jak někdo něco tak dokonalého mohl vůbec postavit, jen to prosím napiš stručně, mě to už nebaví číst, abych náhodou něco důležitého nepřehlédl...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Příspěvekod willy2.0 v čtv 10. zář 2009 15:51:17

Neplet si potenciál s komplexostí".
Ale nechci slovíčkařit,prostě jasně říkám za mě:Clio na okrsky a CTR bych bral na závodění,takhle to cejtím já,chápu,že každej nebude souhlasit.Zbytek už padl,není co by sme dodali,už to nechci pitvat,důležitý je že tu víceméně existujou dvě auta v kterých se dá vybírat,někdo upřednostní motor a japonský jméno... a auto mu bude stačit a vyhovovat krásně-plno lidí za CTR vlastně ani pořádně nezatáhne co si budem povídat,takže chyby hledat nebudou a to samé platí,ale i u Clia...Já vím,o čem ale píšu.Kdo je větší pacient,měl by se na okrsce najít v klíšteti,kdo chce závodit,bere obě.
willy2.0
 

PředchozíDalší

Zpět na Volný pokec

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků