Ondras píše:Jj, úplně si to pamatuju, je to rovné, placaté, široké, hladké, nezáludné, nudné, všude plno únikových zón.
ja teda na NS som este nebol, ale chalani co uz boli hovoria vsetci podobne zazitky uplna rovina, siroke, jo presne...
Ondras píše:Jj, úplně si to pamatuju, je to rovné, placaté, široké, hladké, nezáludné, nudné, všude plno únikových zón.
babo píše:a inak CTR 7G svojho csu bol naozaj neuveritelne vydareny HH. Zabavny, pritom sa dal aj pouzit v beznom zivote, nebola to nakupna taska. Slusna vaha... Nied divu, ze ho vacsinou vyhodnotili za najvyvazenejsi HH a pri tom naozaj HARDCORE, ziadne uhladene VW
babo píše:... Mozno lespie tlmenie nerovnosti (CTR 7G fakt tlmil este horsie ako 8G a subjektivne na rozbitej ceste posobil nekludne, ale v skutocnosti fungoval)...
babo píše:ano willy, focus rs I odskakoval a NAPRIEK TOMU fungoval na okreske... To ti hlava pobrat z precitanych testov nemoze, ze?
Jel si s Danym v jeho aute? Jeho flex si tiez obcas skoci, ked ide na fakt rozbitej ceste (jo to bola husta RZ ). ALe skocil si, hned sa zrovnal a islo sa dalej, ziaden problem. FRS I ale proti tomu odskakoval daleko viacej, tomu ver. Ja som tym autom, zial vacsina borcov ako Ty o tom len zvani, ale v zivote tym nesla
CLIO III CUP ma ako CTR 8G lepsi len podvozok. No mozno brzdy, ale zas v cliu brutlane predbieha zadok na rozbitejsej okreske a to je velka chyba. CLIO III CUP ma oproti CTR 7G lepsie riadenie... a tym to zase hasne. Ale je to jedno, s tebou sa tu vybavovat nema ziaden zmysel... A to ja CLIO III CUP pomerne beriem, s RECARO sedackami by som o nom skoro az rozmyslal (az na ten posed na zachode a dlhsiu prevodovku ako v zeninej CRV RE5 )
dany píše:babo píše:a inak CTR 7G svojho csu bol naozaj neuveritelne vydareny HH. Zabavny, pritom sa dal aj pouzit v beznom zivote, nebola to nakupna taska. Slusna vaha... Nied divu, ze ho vacsinou vyhodnotili za najvyvazenejsi HH a pri tom naozaj HARDCORE, ziadne uhladene VW
A to jsi přečet kde, vždyť ti willy psal, že vždycky vyhrálo Clio, tak to bude asi ten problém, každý koukáme do jiných článků...babo píše:... Mozno lespie tlmenie nerovnosti (CTR 7G fakt tlmil este horsie ako 8G a subjektivne na rozbitej ceste posobil nekludne, ale v skutocnosti fungoval)...
Jednička, proč jsem to nenapsal takhle jednoduše. To je přesně to, co celou dobu píšu. Možná to je horší tlumení nerovností (záleží jak velkých), ale auto je právě hravé, dá se s ním strašně moc hrát, přitom podvozek funguje a není vůbec zákeřný. Mě nedělá problém si na něj zvyknout (8G na mě moc odskakuje, ale zase to je právě víc pocit než skutečnost). Ale právě o tomhle jsme se celou dobu bavili, motáme opravdu kvalitu podvozku a zábavu. Pokud se někdo s podvozkem CTR7G naučí jezdit, zjistí, že není špatný a je právě zábavný a hravý. To ostatní jsem už popsal...
Jinak včera v zeleném pekle jsem měl možnost sledovat v akci Clio R27, megane R26 a megane R26R. Pár postřehů z letiště, jako je Norschleife (z kopce do kopce, velké převýšení, rychlé zatáčky přes horizonty, ostré brzdy, pomalé zatáčky, dlouhé protahováky v rychlostech přes 170km/h... prostě obrovské změny tempa během úžasných 20km)
Clio sériové i R27 - tragický motor, možná to papírově tak nevypadá, ale Swift 136HP (měl ho půjčený Man s Martinem) jel (i na rovině) opravdu rychleji . Tady se nemohl v žádném případě ani rovnat s Kingovým VW Scirocco 1.4TFSi. Motoricky by mě to úplně nepřekvapilo, ale podvozkově bylo Scirocco na sériových pneu mé veliké překvapení.
Clia i megany měli obrovské problémy při přesunu hmot. Co ty auta dělají při brzdách po rychlých horizontech, nebo třeba brzdy nesrovnaného auta pro rychém protahováku, či nadnášející horizont s pravotočivou zatáčkou v rychlosti pře 150km/h, jsem tam u jiného sportovního auta neviděl...
Megane R26R (na slickách a pán evidentně uměl řídit) potvrdil papírovou převahu a potenciál. Auto bylo opravdu rychlé (alespoň z našeho pohledu s Kingem), avšak jestli si někdo představuje stabilitu při brždění (nebo třeba hravost, jak to nazývá Willy) tak, že čekám na kterou stranu mi to auto uteče, tak to já bohužel ne. Až jsme z toho byli oba s Kingem překvapeni, jak toho ten člověk měl plné ruce a co všechno to auto dělalo, ano jel na limitu, ale tam by to právě mělo fungovat...
Jinak pro začínajícího řidiče (jako jsem já) určitě strašně překvapující stabilita (úplně všude) CTR8G na semislicku Falken. Nejvíc překvapené byli asi ty GT3, GT2, Turba a jedno Ferrari F430Scuderia, co nás vždy na začátku v motorových pasážích předjeli a my jim to v druhé technické části vrátili (Ferrari třikrát za sebou). Někteří tam opravdu jezdí jen v místech přehledných a těžší místa prodávají, k těm jsme opravdu nepatřili...
Well píše:dany píše:Docela zajímavé...
A ještě pro zajímavost Hockenheim short:
CTR7G … 1:20.4
CTR8G … 1:21.3
ITR … 1:21.1
S2000 ... 1:18.2
Clio Sport F1 R27 … 1:20.2
Clio Sport III … 1:20.5
Clio Sport (182) … 1:21.3
Focus RS MkII … 1:17.8
Myslím, že na tom Honda není vůbec špatně
Myslím, že je na čase do konfliktu CTR vs. Clio přidat také Mazdu MX-5 . O tom že je nejlepší nemůže být pochyb, i když to v ní vůbec nedávám a na okrskách se chovám slušně a jezdím pomalu .
Dany mě inspiroval a tak jsem prolezl jeho odkaz s časy. Bohužel jsem našel jen čas z Hockenheimu, ale za to dost slušný. MX-5 (2,0/118kw) 1:21,8
dany píše:Well píše:dany píše:Docela zajímavé...
A ještě pro zajímavost Hockenheim short:
CTR7G … 1:20.4
CTR8G … 1:21.3
ITR … 1:21.1
S2000 ... 1:18.2
Clio Sport F1 R27 … 1:20.2
Clio Sport III … 1:20.5
Clio Sport (182) … 1:21.3
Focus RS MkII … 1:17.8
Myslím, že na tom Honda není vůbec špatně
Myslím, že je na čase do konfliktu CTR vs. Clio přidat také Mazdu MX-5 . O tom že je nejlepší nemůže být pochyb, i když to v ní vůbec nedávám a na okrskách se chovám slušně a jezdím pomalu .
Dany mě inspiroval a tak jsem prolezl jeho odkaz s časy. Bohužel jsem našel jen čas z Hockenheimu, ale za to dost slušný. MX-5 (2,0/118kw) 1:21,8
Nechtěl jsem to původně ani psát, ale když jsme tedy k tomu teď dospěli...
Trošku mě štve, že časy CTR co jsou uváděné, pochází totiž od amatérkých řidičů různých sportovních časopisů (já je ale na rozdíl od Willyho neschazuji), protože honda seriozní testování se závodním pilotem udělala naposled u ITR (na NS i u S2000), proto taky ITR má neustále tak dobré časy ve srovnání s konkurencí. Renault samozřejmě nelenil a na testování Clia i Megana najmul profesionálního závodního pilota, takže je to srovnání objektivně neobjektivní a jak by to bylo (hlavně v zeleném pekle) nevím, ale kvůli tomu jsem to sem nedával...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník