Docela zajímavé...
Nebyl jsem líný a dohledal časy na Nordschleife, taková rychlá okrska, kde úplně nerozhoduje výkon motoru, ale vyváženost auta a podvozku. O tom svědčí i lepší čas Integry DC2 než CTR7G. Další zajímavostí je sledovat rok, kdy tyto časy byli dosaženy. V TOP15 není vousatější výsledek než Integry (1998), těsně následovaný CTR7G (2001), další v tomto pořadí je až 2005 a mladší …
Jak to vypadá mezi předokolkama s nepřeplňovanými motory? ITR, CTR7G, Clio III Sport
Mezi atmosférickými dvoulitry je to pak ještě veselejší… S2000, ITR, CTR7G
http://www.fastestlaps.com/index.php?pa ... ter4=false
Megane R26R drží nejrychlejší čas předokolek … 8:17
Je třeba si však uvědomit, že to je speciál a do sériového auta má daleko, zajel to na slickách a má i ochranný rám
Honda:
S2000 … 8:39 (1999) … 1260kg
Integra … 8:43 (1998) … 1145kg
CTR7G … 8:47 (2001) … 1246kg
Renault:
Megane Sport Trophy … 8:38 (2005) … 1371kg
Clio III Cup … 8:45 (2006)
Clio III sport … 8:47.5 (2006) … 1288kg
Clio V6 Sport … 8:49 (2005)
Clio I Sport … 9:07 (2002)
Ostatní:
VW GTI MkV … 8:53
Focus RS MkII … 8:26
Ukazuje to, že Honda ve své době byla úplně na špici a Renaultu trvalo minimálně 4roky, aby Hondu překonal s přeplňovaným motorem, což se mu v atmosféře podařilo až s edicí CUP, ale sériové Clio III se v roce 2006 slušně přiblížilo, zajelo vlastně stejný čas…
A ještě pro zajímavost Hockenheim short:
CTR7G … 1:20.4
CTR8G … 1:21.3
ITR … 1:21.1
S2000 ... 1:18.2
Clio Sport F1 R27 … 1:20.2
Clio Sport III … 1:20.5
Clio Sport (182) … 1:21.3
Focus RS MkII … 1:17.8
A TopGeer track:
CTR7G … 1:32.8
CTR8G … 1:34.3
Clio Sport RS III Cup Facelift … 1:34.0
Clio Sport (182) … 1:33.8
VW GTI MkV … 1:33.7
Focus RS MkII … 1:29.3
Myslím, že na tom Honda není vůbec špatně