Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Co se jinam nehodí, nebo případně nevejde

Re: Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Příspěvekod dany v sob 05. zář 2009 23:09:56

willy2.0 píše:v čem??...v náběhu,okamžitý reakci...že můžu posouvat brzdný body mnohem dál...

Tvrdíš, že clio brzdí lépe, to znamená, kratší brzdnou dráhu, zajímámě tedy, jak velký rozdíl bude v brzdné dráze mezi sériovým CTR a sériovým CTR s mými šestipísty... Jejich účinek myslím znáš na vlastní kůži :lol:
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Příspěvekod LK7R v ned 06. zář 2009 13:17:56

Jen bych poopravil ty moje kotouce jsou dokonce 330x28mm ... a sou drahy jako cert :lol:
Honda CTR 7g K20A, TODA, KPRO, INVIDIA, ITG, 200+ HP http://www.honda-club.cz/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=37
Honda S2000 AP2
Uživatelský avatar
LK7R
 
Příspěvky: 459
Registrován: pon 15. pro 2008 13:46:50

Re: Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Příspěvekod willy2.0 v ned 06. zář 2009 14:14:31

LK7R píše:Jen bych poopravil ty moje kotouce jsou dokonce 330x28mm ... a sou drahy jako cert :lol:

Myslím,že Dany ti sežene jiný je to šikula!to myslím vážně ;)
willy2.0
 

Re: Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Příspěvekod LK7R v ned 06. zář 2009 14:42:23

willy2.0 píše:Myslím,že Dany ti sežene jiný je to šikula!to myslím vážně ;)
Bohuzel ne :( ty 330x28 jsou hodne specificke a nahrada je problematicka, samozrejme jsem to uz s Danym resil...

Jinak ohledne Clio Sport co jsi zminil na zacatku moje svezeni. Svezl jsem se v tom a kousek to ridil, netroufnu si to soudit, protoze tech par km neznamena nic.

Motor
Motor proti K20A2 zadnej zazrak - vadilo mi, ze to nema spicku. Pruznost motoru prijemna, ale radeji bych tu spicku.

Brzdy
Brzdy pekny, fading atd jsem nemohl otestovat, takze zustaneme u toho ze jsou hodne dobre.

Podvozek
Podvozek, sem zvyklej na CTR podvozek (cca 111tkm jsem na CTR najel a z toho hezkejch par na okruhu, zavodech do vrchu, amaterskem svezeni na snehu a bordelu - snezna). Takze pokud vychazime z toho, na co sem zvyklej tak ten podvozek byl takovej dost civilni. Vadil mi pocit, ze necejtim co dela zadek a tak divne to hopsalo jak koza. Netroufam si to vubec soudit, to jedine na okruhu kdybych to prohnal. Pak bych mohl rici. Celkove nic co bych rekl, ze je spatne, nebo genialni. Nestacil jsem si proste udelat nazor.

Design a zpracovani
To auto vypada celkem agresivne a celkem se mi i libi. To by jsme meli exterier. Co se tyce interieru, tak me zaujala zluta barva na budikach. A pak me zaujala, ummmm pockat ... pak uz nic. Zbytek opravdu nebyl muj vkus.

Cena
Urcite zajimava, ale vzhledem k tomu, ze kupuju vetsinou nove auto, tak by me stvalo ze u Clia budu mega moc tratit. Ale porizovacka prijemna.

Po CTR bych asi po Renaultu nesahnul, spis BMW nebo zase Hondu.
Honda CTR 7g K20A, TODA, KPRO, INVIDIA, ITG, 200+ HP http://www.honda-club.cz/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=37
Honda S2000 AP2
Uživatelský avatar
LK7R
 
Příspěvky: 459
Registrován: pon 15. pro 2008 13:46:50

Re: Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Příspěvekod willy2.0 v ned 06. zář 2009 15:45:07

Hm tratit,řekl bych že víc bude tratit na začátku majitel CTR8g třeba,kde je dost vyhnaná pořizovačka(kdyby aspon bylo za co)...jednak mi přijde,že o něj není moc zájem ani z hlediska ojetiny,sou dost dlouho v inzerátech,takže bude problém třeba i s prodejem případným a následnou větší slevou,která zabolí...aby ses ho vůbec zbavil..Kdyžto new Clio cup ti nechaj za 420tis,osobně se divím,že nestojí k 700tisícům jak to u Clia bylo zvykem,před touhle politikou klobouk dolů...tak vytříbený auto,za tak směšný peníze,nechápu to,až.Protože 06 new Sport začínal u nás opravdu někde hodně přes 600tisíc kč a kritizovala se hodně jeho cena.V německu se prodával pod 600tisíc,což bylo optimální,v tomhle se český zastoupení polepšilo.
Clio má mnohem nižší pořizovačku a když se podíváš na trh ojetin zjistíš,že cenu si velmi dobře drží,odpovídá realitě..obecně Honda si ji vždy držela lépe to se ví,byl to jeden z důvodů proč sem vzal taky CTR,protože sem si řekl,když to nebude ono,furt se prodá s malou ztrátou.
Ikdyž 182 Clia roky 04-05 sou venku furt za nějakých přehnaných až 13-14tisíc euro,já bych to teda nedal osobně to vidím na max 9tis euro,stejně tak mám ale pocit,že CTR roky 03-05 by měli stát okolo 8-12 tisíc euro a ne třeba 14-15tisíc éček...prostě dát přes 300tisíc kč za auto který se dělá od roku 01 je šílenost...ale to,už je na jinou debatu,prostě to tak je a je potřeba si najít pak svojí ideální ojetinku.
Co se týče zapůjčení Clia,chtělo to na víkend,jako sme ho měli my,kort,když si ho předtím nikdy neokusil...
Ale dle toho jak si jezdil na okruhu(moc pěkně)ti Clio možná nesedne,na tobě je vidět,že si jedeš vyloženě ideál stopu,já jezdím rozevlátě hodně někdy potřebuju se pobavit hodně,CTR je skalpel prostě...Co se týče podvozku Clia,je na okrsku lepší,to bys měl při případném dalším testu zjistit.
willy2.0
 

Re: Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Příspěvekod infi v ned 06. zář 2009 17:08:37

willy2.0 píše:na ITR odcházeli...

Zajimave, ze to rika pouze honda guru willy. Nebo to ti rekl, zase nejaky honda odbornik co jezdi rallye ci nejaky vrchy a toci na seriove valvetrain 10 500 rpm? Zajimave...co ctu po svete, tak prave seriove spojky na ITR jsou hodne dobre. Na mem aute se prvni spojka menila na 140 tisic, ted je najeto 185 tisic a je zajimave, ze i presto, ze jsem nahnal 40nm nad serii, spojka porad drzi a neprokluzuje v zadnych otackach...a to auto slouzi vicemene pro zabavu.

Na hondaclubu a jdm mas ban, opravdu nevim, co Te nuti si porad na nejakych forech neco dokazovat a rikat sva neomylna moudra. Udelej si den volno a radsi navstiv http://www.plbohnice.cz/ Myslim to v dobrem ;)
K20 ITR DC2
Uživatelský avatar
infi
 
Příspěvky: 37
Registrován: ned 06. zář 2009 14:12:15
Bydliště: Okr.Kladno

Re: Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Příspěvekod dany v ned 06. zář 2009 17:31:52

LK7R píše:
willy2.0 píše:Myslím,že Dany ti sežene jiný je to šikula!to myslím vážně ;)
Bohuzel ne :( ty 330x28 jsou hodne specificke a nahrada je problematicka, samozrejme jsem to uz s Danym resil...

Ano, je to problém brzdičů, co používají sílu kotoučů 28mm, závodní, kde je daleko větší výběr, jsou již jen 30mm výše, dneska už spíš 32mm. Tohle jsem už k brzdám z Clia také uvedl, jako výrazný nedostatek, dát na auto v roce 2008 kotouče 312/28mm není žádné terno…

LK7R píše: Motor
Motor proti K20A2 zadnej zazrak - vadilo mi, ze to nema spicku. Pruznost motoru prijemna, ale radeji bych tu spicku.

Už jsem to taky rozebíral, protože nená vršek, člověku přijde, že má úžasný střed, ale to je zase spíš pocit, pokud se podívám na to pak v reálu, celý průběh není žádný zázrak, přesto ve středu dobrý…

LK7R píše: Brzdy
Brzdy pekny, fading atd jsem nemohl otestovat, takze zustaneme u toho ze jsou hodne dobre.

Původní Clio 172 a 182 brzdy tragédie, Nové čtyřpísty jsou již daleko závodnější a pro mě přijatelnější… Sice zbytečně stará konstrukce (díky tomu slabé kotouče), ale přesto na autě stačí a fungují, jen je pak zbytečně drahý provoz, ale souhlas, jsou nejsilnější stránkou Clia…

LK7R píše: Podvozek
Podvozek, sem zvyklej na CTR podvozek (cca 111tkm jsem na CTR najel a z toho hezkejch par na okruhu, zavodech do vrchu, amaterskem svezeni na snehu a bordelu - snezna). Takze pokud vychazime z toho, na co sem zvyklej tak ten podvozek byl takovej dost civilni. Vadil mi pocit, ze necejtim co dela zadek a tak divne to hopsalo jak koza. Netroufam si to vubec soudit, to jedine na okruhu kdybych to prohnal. Pak bych mohl rici. Celkove nic co bych rekl, ze je spatne, nebo genialni. Nestacil jsem si proste udelat nazor.

Přesně tohle se snažím říct, ale nechtěl jsem to napsat takhle natvrdo. Zadek vůbec necítím, co se s ním děje, poposkakuje a když se utrhne, mám co dělat abych ho krotil, prostě klasické problémy torzní nápravy, stejně jako na 8G. Tato náprava je dobrá na okruh a rovný povrch, ale ne na rozbitou okresku. Krásně to bylo vidět na té naší projížďce, protože jsme vybírali úmyslně (i kvůli BMW a S2000) úseky rychlé a pomalé s co nejlepším povrchem, nebyl mezi auty téměř žádný rozdíl (BMW Z4 3.0Si, S2000, CTR7G, CTR8G). Pokud by s námi jelo Clio, bylo by taky v pohodě, možná díky motoru trošku ztrácelo. Ale místa, kde se projíždělo rozbitým povrchem, bylo CTR7G najednou lepší. Na rozbitější okresce, si myslím, že Clio CTR7G stíhat nebude…

LK7R píše:Po CTR bych asi po Renaultu nesahnul, spis BMW nebo zase Hondu.

Nezbývá než souhlasit, cítím to stejně. Případně bych ještě přidal Evo9

Stále bych však rád věděl od Willyho, jaký rozdíl bude v délce brzdné dráhy (alespoň odhadem) mezi sériovým CTR7G a sériovým CTR7G se šestipísty, abychom se dobrali k tomu, jestli má nebo nemá slabé brzdy… Tak jak Willy
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Příspěvekod willy2.0 v ned 06. zář 2009 19:53:40

Infinity:potrefená husa se ozvala?nebudu reagovat na tebe,stačilo mi pár výživných příspěvků cos mi někde napsal a urážel mě,hrdino.Víc ti psát nebudu,nezajímáš mě,spíš se zamysli sám nad sebou.Spojky na ITR odcházelo a ví se to tak nějak všeobecně.Možná tomu kdo s ní jezdil na nákupy,nebo výlety vydrží mnohem déle.
Dany:Je vidět že si prostě nic dobrýho myslet,co se týče Clia nebudeš a je to škoda,servíruju ti tady auto,který je víc než zdatnej soupeř CTRka a nechceš to prostě uznat a já to beru ;) Ale zárove%n se těším,až se pojedem jednou svézt,nemá cenu řešit to po klávesnici,je potřeba si to vždy omakat,zkusit si to,sem osobně rád,že třeba to poslední je opět dost povedené a těším se až ten klenot pořídím a svezu se konečně se vším všudy.
Jinak nesouhlasím,že staré Clio brzdy tragédie,prostě nemáš pravdu.
Brzdná dráha?z jaké rychlosti?ze 100km/h?rozdíl??tak max 2-3 metry?...možná ani to ne.
Mě jde ale o celkovou jistotu,že brzdy sou dostačující a tu sem neměl,někomu to možná stačí mě ne teda.Hlavně brždění z vyšších rychlostí to mi trápilo,prostě v tomhle si budu myslet,že Clio brzdilo určitě lépe a nepřesvědčíš mě...je jasný,že u Clia brzdíš o 200kg míň,takže to dost i těm 282" kotoučům pomáhá...
Samozřejmě,že jak si jel víc jak 160,taky,už to nebylo to pravé ořechové když si to zahamtl,ale prostě v tomhle ohledu pak pomůže určitě konstrukce vícepístků,plus třeba větší kotouč což u new Clia udělali(samozřejmě i díky tomu,že je těžší).
Blokuješ pak kola třeba i ve 180 v poho a to sem postrádal vždy,ale obecně...Nikdy sem u Clia neřekl,že by mi nestačily brzdy...naopak,dalo se s ním posouvat brzdný body určitě dál,než pak v CTR.Nebyl to mamutí rozdíl,to ne,brzdy nejsou špatné u CTR,ale jestli sou u staršího Clia tak akorát,tak u CTR už sou trošku poddimenzované(na ten výkon a váhu,na to jak auto dokáže jet).Můj názor,jen můj názor a stojím si za ním.
willy2.0
 

Re: Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Příspěvekod willy2.0 v ned 06. zář 2009 21:52:46

Jinak se mi líbí,jak ste přesvědčení o super kvalitním zpracování Hondy...Já bych to zas směrem k BMW nepřirovnával až...Určitě je dobré,ale znovu říkám,ikdyž plasty v Cliu někoho možná urazí,je to věc vkusu a po stránce konstrukce,je to auto stejně neprůstřelný jako CTR...Proboha to není Espace,už je to fakt ohraná písnička docela... 8-)
Jinak soused kousek pode mnou má 135i Performance,musím říct,že kvalita u tohodle auta skutečně sálá na kilometr daleko a ikdyž mě zadokolka zatím neláká,auto je to naprosto nádherný a těším se,až mě sveze...
Má to ty bmw perf.sedáky,naprosto nádherný!...semiš volant...carbon všude a opti paket na jedničku,líbí se mě víc jak new M3..Jen ta cena...to je problém.Sem nohama na zemi,v Cliu vyhniju dlouho a rád :lol:
willy2.0
 

Re: Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Příspěvekod dany v ned 06. zář 2009 22:30:13

Tak jen naposled k těm brzdám, je to samozřejmě chyták. Rozzdíl na sériovém autě bude bude pouze rychlejším nástupu šestipístů, brzdná dráha téměř identická... Proč? Protože brzdy jsou u CTR7G dostatečné a slabinou bude trakce, brzdný účinek nepřeneseš na silnici přes sériové gumy. Dokonce ani když dáš semislick, tak se na normální silnici brzdná dráha lišit nebude. Samozřejmě, že se budou sériové brzdy více opotřebovávat, víc trpět, přehřívat, mizet, ale pokud dáš kvalitní kotouče (ne jako ty nějaký shit noname) a k nim odpovídající destičky, tak bude CTR7G brzdit v pohodě i při velkém zatížení, rally úplně v pohodě (na závodních pneu), okruh obtížnější (na slick). Takže brzdy jsou dobré...

Pokud Ti tento (objektivní) argument nestačí, tak se podívej na Pohnera...
Auto CTR7G, laděné doma v garáži (mnou ;) ) nic profi a on se klidně může rovnat se speciálem Clio R3, tak v čem je to Clio tak dobré???

Jen pár rozdílů... Cenu gentlemansky vynechám úplně:
Pohner - cca 250HP, 230Nm - sériová převodovka - podvozek protlum (50tis) - Sériové brzdy Honda vpředu i vzadu s deskama Ferodo, předek nevrtané obyč kotouče EBC Premium 300/25 !!! - hmotnost 1290kg
Clio R3 - cca 250HP, 240Nm - sekvence Sadev - podvozek Ohlins (250tis) někdy jen Proflex (150tis) - Brzdy Brembo, čtyřpísty s kotouči 330/28, zadek dvoupíst + 300mm kotouč - hmotnost 1080kg

Na motoru nevydělá, na řazení také ne, podvozek je na CTR za pár tisíc, brzdy sériové, hmotnost úžasná...

Tak mi teda ty chytrolíne vysvětli, jak to je možné, když je to CTR tak špatné a Clio tak dobré???? A jdi s tím cliem už do ..
... garáže a renault klubu
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

PředchozíDalší

Zpět na Volný pokec

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků

cron