LK7R píše:willy2.0 píše:Myslím,že Dany ti sežene jiný je to šikula!to myslím vážně
Bohuzel ne
ty 330x28 jsou hodne specificke a nahrada je problematicka, samozrejme jsem to uz s Danym resil...
Ano, je to problém brzdičů, co používají sílu kotoučů 28mm, závodní, kde je daleko větší výběr, jsou již jen 30mm výše, dneska už spíš 32mm. Tohle jsem už k brzdám z Clia také uvedl, jako výrazný nedostatek, dát na auto v roce 2008 kotouče 312/28mm není žádné terno…
LK7R píše: Motor
Motor proti K20A2 zadnej zazrak - vadilo mi, ze to nema spicku. Pruznost motoru prijemna, ale radeji bych tu spicku.
Už jsem to taky rozebíral, protože nená vršek, člověku přijde, že má úžasný střed, ale to je zase spíš pocit, pokud se podívám na to pak v reálu, celý průběh není žádný zázrak, přesto ve středu dobrý…
LK7R píše: Brzdy
Brzdy pekny, fading atd jsem nemohl otestovat, takze zustaneme u toho ze jsou hodne dobre.
Původní Clio 172 a 182 brzdy tragédie, Nové čtyřpísty jsou již daleko závodnější a pro mě přijatelnější… Sice zbytečně stará konstrukce (díky tomu slabé kotouče), ale přesto na autě stačí a fungují, jen je pak zbytečně drahý provoz, ale souhlas, jsou nejsilnější stránkou Clia…
LK7R píše: Podvozek
Podvozek, sem zvyklej na CTR podvozek (cca 111tkm jsem na CTR najel a z toho hezkejch par na okruhu, zavodech do vrchu, amaterskem svezeni na snehu a bordelu - snezna). Takze pokud vychazime z toho, na co sem zvyklej tak ten podvozek byl takovej dost civilni. Vadil mi pocit, ze necejtim co dela zadek a tak divne to hopsalo jak koza. Netroufam si to vubec soudit, to jedine na okruhu kdybych to prohnal. Pak bych mohl rici. Celkove nic co bych rekl, ze je spatne, nebo genialni. Nestacil jsem si proste udelat nazor.
Přesně tohle se snažím říct, ale nechtěl jsem to napsat takhle natvrdo. Zadek vůbec necítím, co se s ním děje, poposkakuje a když se utrhne, mám co dělat abych ho krotil, prostě klasické problémy torzní nápravy, stejně jako na 8G. Tato náprava je dobrá na okruh a rovný povrch, ale ne na rozbitou okresku. Krásně to bylo vidět na té naší projížďce, protože jsme vybírali úmyslně (i kvůli BMW a S2000) úseky rychlé a pomalé s co nejlepším povrchem, nebyl mezi auty téměř žádný rozdíl (BMW Z4 3.0Si, S2000, CTR7G, CTR8G). Pokud by s námi jelo Clio, bylo by taky v pohodě, možná díky motoru trošku ztrácelo. Ale místa, kde se projíždělo rozbitým povrchem, bylo CTR7G najednou lepší. Na rozbitější okresce, si myslím, že Clio CTR7G stíhat nebude…
LK7R píše:Po CTR bych asi po Renaultu nesahnul, spis BMW nebo zase Hondu.
Nezbývá než souhlasit, cítím to stejně. Případně bych ještě přidal Evo9
Stále bych však rád věděl od Willyho, jaký rozdíl bude v délce brzdné dráhy (alespoň odhadem) mezi sériovým CTR7G a sériovým CTR7G se šestipísty, abychom se dobrali k tomu, jestli má nebo nemá slabé brzdy… Tak jak Willy