Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Co se jinam nehodí, nebo případně nevejde

Re: Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Příspěvekod willy2.0 v sob 05. zář 2009 16:19:46

Dany já sem fakt zvědavej co jednou koupíš po 7gčku............. 8-)
Máš něco v merku??
willy2.0
 

Re: Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Příspěvekod dany v sob 05. zář 2009 16:45:18

Tak teď zase spojka???? :lol:

To jsi zase četl asi na renault klubu, že ocházej ne????

Všechny hondy najedou na spojky minimalně 100tis. CTR mají některá najeto i 180tis. pořád z původní spojkou. Nevím o žádném modelu Hondy, kde by odcházela spojka :roll:

Spojky lidem měním, jen když chtějí sportovnější, sériová vydrží klidně i 300HP A 300Nm krouťák, viz Marfi s kompresorem. Nech už toho.

A nevím, jak si přišel na to, že se na 8G torzka, respektive podvozek nepovedl? Pokud si tam dáš geometrii jinak, neboť oproti ostatním autům tam je zadek o 3 cm širší než předek, tak se to taky tak špatně netváří. Nevím, kolik si najel v 8G, ale ty jsi to vlastně zasepoznal hned po 100m a podle technických údajů, takže to rozebírat je zbytečné :lol:

Jestli u jedné verze clia mají měkkou spojku, pak ji přitvrděj a nakonec v další evoluci zase změkčej, vědí vůbec, co dělají :?:
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Příspěvekod willy2.0 v sob 05. zář 2009 16:45:29

Jinak to,že sem tenkrát odjel Háčkovi s jeho Cliem,nevím jestli bych to úplně zopakoval znovu,musím říct,že když sme jeli z Barumky předváděl úplně něco jinýho(dostal to do ruky,přestal se toho bát,furt sem ho hecoval totiž:),je na auto agresivnější mnohem víc a je vidět,nebo mi to aspon přišlo,že využívá auto konečně ke sta procent,mnohdy to bylo na pováženou,ale on i auto byli srostlí(nevím jak to pospat,zažil sem tohle jen v Cliu,kterémkoliv) nebál sem se,užíval sem si to...a ikdyž se cejtím bejt rychlejší pořád(a vždycky se z prdele hecujem,on to ví)tak,to co mi předvedl ke konci kort jeden dlouhej nájezd,co utahoval a byl olemovanej svodidly..nájezd který sme chvíly letěli pomalu bokem,to vždy když přidal tak ho to na konci"víc nakoplo-zadek do strany a dle gusta to řídil plynem prostě,ubral-zadek zpět a zas naopak,stihli sme to hodněkrát a ve velké rychlosti...noo po dlouhý době sem psal někomu pak ještě,že sem to nežral a nemělo to chybu.
Opravdu to byla jedna ze zatáček na kterou nezapomenu zas dlouho,zážitek,málokdo mě v autě potěší,celou tu utahovačku jak si dal nemělo to chybu...Vím,že bych mu v ní nestačil asi a do toho se bavil nechutně,cejtil sem to i z pozice spolujezdce,ne tohle je třeba zažít Dany a pak můžeš říct,něco klíštěti...sám sem čuměl jak puk a moc se mě to líbilo.A tohle umělo i staré...jen šlo na to dřív,to new má mnohem déle grip ale pak to stojí za to zadek vlaje,opravdu vlaje,bojíš se že odlítneš snad ale zároven víš,že to máš pod kontrolou 8-) je to potřeba zažít.Pak můžeš soudit,ty to furt hodnotíš,z pozice závodů.
willy2.0
 

Re: Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Příspěvekod willy2.0 v sob 05. zář 2009 16:51:18

dany píše:Tak teď zase spojka???? :lol:

To jsi zase četl asi na renault klubu, že ocházej ne????

Všechny hondy najedou na spojky minimalně 100tis. CTR mají některá najeto i 180tis. pořád z původní spojkou. Nevím o žádném modelu Hondy, kde by odcházela spojka :roll:

Spojky lidem měním, jen když chtějí sportovnější, sériová vydrží klidně i 300HP A 300Nm krouťák, viz Marfi s kompresorem. Nech už toho.

A nevím, jak si přišel na to, že se na 8G torzka, respektive podvozek nepovedl? Pokud si tam dáš geometrii jinak, neboť oproti ostatním autům tam je zadek o 3 cm širší než předek, tak se to taky tak špatně netváří. Nevím, kolik si najel v 8G, ale ty jsi to vlastně zasepoznal hned po 100m a podle technických údajů, takže to rozebírat je zbytečné :lol:

Jestli u jedné verze clia mají měkkou spojku, pak ji přitvrděj a nakonec v další evoluci zase změkčej, vědí vůbec, co dělají :?:

Ano na 8g čko sem si udělal názor po kousku a sem za něj vděčnej,nechtěl bych ho ani za suchej rohlík,pro mě civil auto.
Absolutně nepovedený auto.Po stránce vzhledu pěkné,třeba Kaufiho design se mě líbí,někdo nadává na vzhled,já ne..Ale jízdně?Úplně odtažitý auto,může bejt pořád rychlé jako 7g na okruhu,ale je ještě víc odtažitější jak 7g.
willy2.0
 

Re: Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Příspěvekod dany v sob 05. zář 2009 16:53:18

willy2.0 píše:A tohle umělo i staré...jen šlo na to dřív,to new má mnohem déle grip ale pak to stojí za to zadek vlaje,opravdu vlaje,bojíš se že odlítneš snad ale zároven víš,že to máš pod kontrolou 8-)

Ano, proti tomu má CTR8G grip ještě dále... Jaké tohle auto vydrží přetížení, než mu ustřelí zadek, ale není hravé, to je pravda. Zase na druhou stranu za mokra se zapnutou stabilizací nebude moc rychlejších předokolek, CTR7G bude jen tak tak stíhat. Prostě volba preferencí. Pro někoho tak a pro druhého opak.

Ale tvoje argumenty jsou opravdu do renault fora...

willy2.0 píše:víc nakoplo-zadek do strany a dle gusta to řídil plynem prostě,ubral-zadek zpět a zas naopak,stihli sme to hodněkrát a ve velké rychlosti...

Řídil to plynem i s tou strašnou prodlevou elektronické klapky :lol:
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Příspěvekod willy2.0 v sob 05. zář 2009 17:12:52

dany píše:
willy2.0 píše:A tohle umělo i staré...jen šlo na to dřív,to new má mnohem déle grip ale pak to stojí za to zadek vlaje,opravdu vlaje,bojíš se že odlítneš snad ale zároven víš,že to máš pod kontrolou 8-)

Ano, proti tomu má CTR8G grip ještě dále... Jaké tohle auto vydrží přetížení, než mu ustřelí zadek, ale není hravé, to je pravda. Zase na druhou stranu za mokra se zapnutou stabilizací nebude moc rychlejších předokolek, CTR7G bude jen tak tak stíhat. Prostě volba preferencí. Pro někoho tak a pro druhého opak.

Ale tvoje argumenty jsou opravdu do renault fora...

willy2.0 píše:víc nakoplo-zadek do strany a dle gusta to řídil plynem prostě,ubral-zadek zpět a zas naopak,stihli sme to hodněkrát a ve velké rychlosti...

Řídil to plynem i s tou strašnou prodlevou elektronické klapky :lol:

Dannyyyyy,já tě zastřelím ty vždycky něco najdeš,elektr.klapka :lol: :lol: :lol: :lol:
jinak new Clio má hooodně dlouho grip,povídám hodně dlouho,jestli má 8g lepší,noo o tom bych polemizoval!Navíc když se 8g utrhne,nevíš pořádně kdy"....jde ze silnice a pak zas pořádně nevíš kam až"(to je nejhorší,na co sem přišel hned během dvou zatáček,protože sem Tomikovo autí nešetřil moc:))to je dobré??ne to je špatná vizitka..tady sis naběhl opět nesouhlasím 8-)...Ne Dany o 8čku se radši ani bavit nebudeme :lol:..Přál bych ti zažít to přetížení v té utahovačce.......v té R27 čce...luxus!je to ta chvíle,kdy,už pořádně nevíš kde seš :lol: :lol: :lol: a celý to trvalo celou dobu toho nájezdu,ikdyž sme párkrát hodily zadek do strany pěkně,přední kola drželi a nešli ze silnice...nešli!to je výraznej rozdíl,proti CTRku........Je to moc dobrým podvozkem,váhou a značkou(RS) :lol: :lol:
To zas bude nejdelší debata na typer.forum:)Hlavně Peace :lol: :lol:
willy2.0
 

Re: Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Příspěvekod willy2.0 v sob 05. zář 2009 17:28:46

jen je škoda,že na Clio jentak nebude a nemůžu ti to vokázat :oops: ......Ale,už ted se strašně těším,až si pojedu pro třeba tenhle sen:v té bíle je echt"jenkřidýlko chybí:)
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lgmrd3u21btz
willy2.0
 

Re: Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Příspěvekod dany v sob 05. zář 2009 17:30:35

Jasne, spatne se to odhaduje ten limit diky torzce, stejne jako u clia, ale ten grip je dlouhej. Pokud to ridi nekdo kdo ma absolutni cit, asi ten limit citi, ja to uplne presne necitim, proto jsem s nim pomalejsi, radsi si nechavam vetsi mezeru, ale jednoduse rict shit, to taky nejde. Jinak brzdy jsou problem kvuli tomu, ze je tezsi, nez 7G a pritom dosahuje podobne rychlosti. Pokud tam budu diky motoru pomalej jako clio, tak pak brzdy budou stacit, stejne jako cliu...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Příspěvekod dany v sob 05. zář 2009 17:32:13

Akorat si pekne zamluvil...
Tak jeste mi ted napis, kde jsi nasel ten problem hond se spojkama, docela by me to jako hondare zajimalo...
A co mi samozřejmě řekneš ještě k těm brzdám, proč ty staré lehké clia tak špatně brzdili, když mají daleko lepší brzdy než CTR, nevěřím, že by to s narůstající hmotností nových generací zlepšovalo...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Příspěvekod willy2.0 v sob 05. zář 2009 18:40:06

Spojky?nechal bych to být...na ITR odcházeli dost často,na CTR je to lepší určitě..Clio s tím nemělo problém,nevím přesně jak Wilém...Spojky bych nechal,asi sou dostačující,jde taky o to kdo to má na sprinty,je jasný,že tomu moc spojky nevydrží já sem nikdy na rychlí starty nebyl,šetřím auto v tomhle ohledu :lol:
Hele co se týče staršího Clia,já sem fakt neměl problém s bržděním,dokonce se dělali modely Clia(cup v anglii)které neměli ABS...s tím zkušenost nemám a rád bych tohle někdy probral s tebou na živo...
A s narůstající hmotností to vyřešily tak,že dali velmi pěkné 4písty od Bremba s většíma kotoučema,brzdí to fantasticky,i se to skvěle dávkuje,brzdy sou ted fakt luxus.Jak sem psal,je trošku jen problém s tím,že cítím,že je přebržděnej předek někdy,úplně cejtíš když brzdíš třeba ze 170 jak se ponoří předek,odlehčí zadek,což je na jednu stranu zábava na druhou to může být někdy na škodu,kdo ví,ale to se stává jen fakt z vysokých rychlostí kdy stojíš na brzdě...ale jak sme dali ty lepší desky od tebe,je to lepší,potlačilo se to.Jinak mě fakt nenapadá ty brdo jediná výtka k tomu autu...
Jo snad jen to,jak sem si zvykl na umístění řadičky v CTR :lol: ..Převodovka Nissan,robustnější snad i kvalitnější,má to pěkný dráhy,opravdu má:)...
Plno lidí včetně mě řeklo,že to není už takovej hardcore adrenalin jak ty starší Clia...to asi není,staré je masakr bez kompromisů,to nové se víc podobá k CTR7g jízdně jakoby..rozuměj pohodlnější na posaz...a celkově klidnější jakoby,což je na škodu někdy,ale i dobře!Ale hlavně je to furt chuligán,kterej si nechá hodně líbit.
...Hele hodně zajímavý je tohle video...jede ti úplně new Clio proti dle mě asi nejvíc povedenému Cliu 182cup...čekal sem že nové dostane,páč vím co 182 dokáže..no nedostalo,tzn.že nové Clio by mělo být rychlé,nevěřil sem tomu bál se,že to tak není...ale je vidět,že soudruzi se s tím perou furt dobře!
V hlavní roli opět Jason Plato
http://www.youtube.com/watch?v=VUR3_xK_mdU
willy2.0
 

PředchozíDalší

Zpět na Volný pokec

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron