Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Co se jinam nehodí, nebo případně nevejde

Re: Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Příspěvekod dany v pát 04. zář 2009 15:40:45

A jeste me mrzi... kdyz jsem te svezl s CTR a ty jsi z toho po 2km prestal mluvit, vylezl zelenej, celou noc mi o tom basnil v SMS a nakonec sis tedy vysnene CTR koupil. Po prvnich km si mi psal, jak je to auto fantasticky, jak se to neda srovnat s cliem, ze ten podvozek v cliu je mozna stejne dobry (to jsi nikdy nerekl zpocatku lepsi), ale motoricky a celkove jak CTR pekne funguje. K tomu ze se bohuzel nemuze clio ani priblizit. Jak s nim budes jezdit kopce a das jim obloz, protoze uz s cliem jsi jim dal, tak s timhle to bude svetelnej rok. Pak mraky diskusi o tom, jak je CTR dobre, jak ho vylepsit, pamatuji, jak si vychvaloval proti cliu razeni, ze takhle rychle se proste v cliu jet neda...

... pak nezvadnes jednu zatacku...
coz neni vysmech, to je konstatovani, stat se to muze kazdemu i me se to stalo, ale narozdil od tebe se trapne nevymlouvam na nesmysly a chlapsky priznam, ze jsem to nezvladnul a byl moc rychlej
... a najednou je CTR uplne nejhorsi HH, podvozkove spatnej, protoze kdyby mel lepsi podvozek jako clio, tak by se ti to vubec nestalo a pod.

Jestli chces, tak ti ty SMS preposlu abych ti osvezil pamet, mam je ulozene, protoze jsem si rikal, ze takoveho blazna jsem dlouho nevidel... Takze bud si lhal pred tim, nebo lzes ted, nebo vubec vlastne nedokazes ty auta objektivne porovnat a ridis se jen tim, co ti rekne okoli, kdyz ses ze zacatku priklonil vic ke me - bylo to CTR - ted kdyz je modla zace hacek - tak je to zase clio... Sam nevim co je pravda, ale vsechno najednou platit nemuze...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Příspěvekod willy2.0 v pát 04. zář 2009 21:50:47

Pereš tak trochu špinavý prádlo,před lidma který nevědí o co jde,místo toho,aby si mě poznal blíž dal mi šanci,si mě odsoudil ted...rozdíl mezi náma je,že já se polepšil,napravil chybu na začátku a nikdy mě to nepřestane mrzet...a tys mě tak trochu zradil během toho,kdy už se známe...:(
Když si mě svezl,byla to první zkušenost s pěkně upraveným autem na silnici,s autem který docela fungovalo byl sem nadšenej z něj,špatně mi bylo z toho jak si to párkrát nelidsky zahamtl:)Jinak vím,že bych s ním dokázal ject hodně rychle a na to konto sem koupil CTR,potenciál prostě má...Ale vyloženě na závodění,ne na zábavu.
Co se týká zbytku cos napsal...sám víš,že když sme byli u tebe tuhle s Marfušou,víš že sem velebil Clio...na tom začátku,sem si to spíš snažil namluvit že to byl kauf,ale uvnitř sem byl pořád zklamaný...ale tohle víš,řešily sme to..říkal si musíš si zvyknout na víceprvk.nápravu,ale tím to nebylo,bylo to autem,mě nedělalo problém s ním jezdit rychle!mě dělalo problém to,že sem to někdy neměl pod kontrolou úplně,to mě sralo!
Řazení a motor...bezkonkurenčí,paráda...ale s odstupem času,vím,že to není vše a že za dvakrát větší cenu(co stálo Clio) sem nedostal ani o špetku víc zábavy jak v klíštěti,jen trošku větší rychlost ještě...ale smrdělo to průserem většinou,protože auto není tak komunikativní jak by se k němu hodilo,bylo potřeba!
Co se týče stromu,znovu říkám,vytlačilo mě auto v protisměru,milý Dany kdybych tam jel rychle už bych tady nebyl...
Nejel sem rychle,jel sem pohodu a vezl k tobě notebook a paradoxně přišel o auto,když sem jel za klukem,který mě přiměl si ho koupit...to sou někdy paradoxy v životě co...:-))
Přikláním se hlavně ke svému přesvědčení(ani ne k tvému,ani k Danovu) a sám víš že sem od začátku na auto koukal přes Clio,furt ho srovával s ním...Prostě občas sem byl v euforii a snažil sebe sama přesvědčit,že to byl dobrej kauf,ale nebyl.
Bylo fajn,když sem hned druhý den neměl problém uject Danovi s R27...to bylo happy..
Jenže pak sem se jel project znovu,sám, a začli mi vadit brzdy,ale nějak sem si furt říkal,to se postaví a bude to ok,na kopce super nářadí a za tím si furt stojím(je to vidět na Satym),hlavně sem chtěl bejt první co se týče CTR v Eddově seriálu,chtěl srazit hřebínek jedný ITR..
Vize byla taková:auto není moc na zábavu peču na to,koupí se ještě jedno normál a tohle se postaví na závody kopce,rally...ale furt ve mě hlodalo to,jestli je pro mě přednější rychlost,závody...nebo i rychlost pod kontrolou a zábava spíš na okrsce,jestli je to to pravé auto pro mě,jestli je opravdu lepší o tolik,věděl sem že není od začátku to vycítil nikdy mě nenakoplo nepřesvědčilo,jen sem se s tím nedokázal asi smířit a říkal si,nalejem do něj prachy bude to lepší,pak přišla krize,prachy došly....Ve chvíly,kdy mělo jít z domu,chtěl sem new Clio a sehnat na něj cup setup..Se to nějak zvrtlo celé a na konci byla ta neštastná a pro mě furt nepochopitelná rána....jednoho pěkného rána..nevím jestli sem i neusnul do toho,ale,už sem to skousl nějak...hlavně že mám ruce a nohy,věř si klidně své teorii i Dan si myslí že sem jel rychle,ale nejlíp tohle vím já,faktor rychlosti-svezení tam vůbec nehrál roli chlape,to ti odpřísáhnu na smrt mojí milované Peťky.
Mrzí mě že se ti musím ospravedlňovat,to jen abys věděl,proč sem párkrát měnil názor a nakonec se přiklonil k tomu,že pro mě-to nebylo to pravé,že to nikdy nemělo přijít,ale sem rád na druhou stranu za tu zkušenost a ted už žiju v klidu v tom,že vím co je alespon pro mě ideál.
Řekl si,že sem na to auto moc agresivní,to sem byl,byl sem zvyklej tlačit na auto a čím víc sem ho honil,tím bylo lepší(Clio)..CTR,ale na tohle není stavěný,je to okruhový auto,chybí mu na okrsce hrozně moc komunikativnost...hrozně moc,špatně se v něm díky tomu dostává do tempa,kdy jedeš a furt víš co přijde a dáváš to tam a užíváš si to...probíhá to stylem,jedna zatáčku moc good,druhá jakžtak,třetí třeba o hubu pěkně...to když se toho nebojíš.Znovu říkám,moje teorie:skvělé auto na kopce a rally,na okrsku ne...Není to nejhorší,neurazí ale taky ani nepotěší.
Bude lepší,když to vše smažeš,ne..není fér žes to vzal takhle osobně,nesmyslně...Tuhle si mi radil jak se mám chovat,ale tohle bych nikdy neudělal,já umím přiznat chybu...a vždy se snažím poučit z nich,.já se v tobě taky nevyznám,na jednu stranu mě řekneš že mě máš docela rád a pak mě takhle vodstřelíš jen kvůli tomu,že trošku zakritizuju a oprávněně jedno auto,kus plechu....
Sem jen kecal nic víc.Jezdím tužku a nepoznám vlastně jestli jedu na vratech od stodoly nebo na trakaři...
Proč to řešíš přes stránky...proč..je to děsně zlomyslný od tebe,vymaž to a povíme si to někdy osobně,myslím,že tohle nemá žádnou vypovídající hodnotu,jen jedno nedorozumění za druhým,nebudu psát na ty fora,nebudu psát sem..říct nepiš Hondařům..to je pokrytectví jak blázen a navíc děsně vomezený,to je jak na nějakým tuzingsrazu,bud to myslíš s ježděním vážně,nebo jde jen o to si říkat jak je vše ideál děsnej a tlouct se do prsou,bejt spokojenej,ale vždy to může bejt lepší.Mrzí mě že to musím psát takhle polopaticky,ale fakt si mě zklamal.Vymaž to,nebudu sem psát,překroutil si to jak bulvár nějakej,fakt si mě s tím děsně naštval a zároven překvapil.Byl si u nás párkrát doma a uděláš ze mě vola tady,zapřemejšli nad sebou trochu,ano ty taky,mrzíš mě:(
willy2.0
 

Re: Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Příspěvekod dany v sob 05. zář 2009 10:57:08

Tak to vezmeme po pořádku...

willy2.0 píše:Pereš tak trochu špinavý prádlo

Myslím, že zatím nic neperu, max. jen naznačuji, aby ses chytil za nos, protože právě ten, co o tom nic neví z toho nemůže nic pochopit, je to mířené na tebe a abys procitnul...

willy2.0 píše:Když si mě svezl,byla to první zkušenost s pěkně upraveným autem na silnici,s autem který docela fungovalo byl sem nadšenej z něj,špatně mi bylo z toho jak si to párkrát nelidsky zahamtl:)

Mě přijde, že funguje o něco lépe, než jen „docela“, trošku mě to uráží, ale chápu, že Clio to nikdy nebude…

willy2.0 píše:...na tom začátku,sem si to spíš snažil namluvit že to byl kauf,ale uvnitř sem byl pořád zklamaný...ale tohle víš,řešily sme to..říkal si musíš si zvyknout na víceprvk.nápravu,ale tím to nebylo,bylo to autem

Že jsi zklamaný, to jsi neříkal, jen pořád, že to potřebuješ dodělat…

willy2.0 píše:Co se týče stromu,znovu říkám,vytlačilo mě auto v protisměru,milý Dany kdybych tam jel rychle už bych tady nebyl...Nejel sem rychle,jel sem pohodu a vezl k tobě notebook a paradoxně přišel o auto,když sem jel za klukem,který mě přiměl si ho koupit...to sou někdy paradoxy v životě co...:-))

Tady se opravdu shodnu s Hákem, auto v protisměru se v tvé paměti objevilo až po týdnu a tři dny po tom, cos tvrdil, žes zaspal. Takže změn v tom jak a proč se to stalo, bylo dost, takže tvrdím stále, rychlost a nezvládnutí vozidla…
To že si vezl ke mně notebook jsem se taky dozvěděl po nehodě, na ničem jsme nebyli dohodnuti… Takže to tak být mohlo, ale taky nemuselo, to ale řešit nechci vůbec…

willy2.0 píše:...Prostě občas sem byl v euforii a snažil sebe sama přesvědčit,že to byl dobrej kauf,ale nebyl.

Vzhledem ke stavu auta, opravdu nebyl…

willy2.0 píše:Jenže pak sem se jel project znovu,sám, a začli mi vadit brzdy,ale nějak sem si furt říkal,to se postaví a bude to ok,na kopce super nářadí a za tím si furt stojím

Když někdo tvých domnělých kvalit dá na CTR neznačkové shitové brzdové kotouče a na to Ferodo DS2500, nemůže se přeci divit, že auto nebrzdí a po pár kilometrech jsou brzdové kotouče křivé, tohle jsi z parametrů napřed nevyčetl??? Ze zkušenosti bys tohle nikdy nemohl totiž udělat, pak je jednoduché říct, auto nebrzdí, ale musíš říci taky proč !!!

willy2.0 píše:...ale smrdělo to průserem většinou,protože auto není tak komunikativní jak by se k němu hodilo,bylo potřeba!

Vzhledem ke stavu, v jakém před nehodou auto bylo, neboť při té nehodě se všechno co jsme opravovali stát ani nemohlo, tak se vůbec divím, že to auto jelo rovně. Zapomněl jsi říct, že jsi auto kupoval opravované po velké ráně na přední stranu… Sám si to trefil na levou, ale na pravé straně bylo křivé rameno, těhlice a úplně rovný nebyl na pravé straně ani podrám motoru. Už jen tohle stačí, aby se velmi citlivé auto na vyvážení, kterým CTR7G bezesporu je, chovalo nepředvídatelně a nesmyslně uskakovalo. O horních uloženích tlumičů ani nemluvě. Takže je otázka, jestli za to mohlo vlastně auto, nebo jeho stav, tudíž předchozí majitel, já se kloním k druhé variantě. A to že jsi to ty nepoznal spíš svědčí o tom, že nemáš tak velký cit pro auto, jak si myslíš, ale je to jen má domněnka a nemusí to být pravda.

willy2.0 píše:....Ve chvíly,kdy mělo jít z domu,chtěl sem new Clio a sehnat na něj cup setup..Se to nějak zvrtlo celé a na konci byla ta neštastná a pro mě furt nepochopitelná rána....

To že půjde auto z domu, jsi rozhodnul až po opravě kvůli několika věcem, které nebudeme rozebírat… Dopředu jsi nic takového neříkal, dokonce ani po té ráně jsi auto měnit nechtěl, proto jsem opravu zařizoval já u Hasíka, aby auto bylo ve 100% stavu a ty sis ho mohl s klidným svědomím nechat. Kvůli tomu se auto dělalo do faceliftu a věci se dávali všechny (správně) nové, nikoli opravovali. Pokud by se dělal jen oprava pro následný prodej auta, stála by tak polovinu ceny. Chtěl sis ho nechat a strašně ses na něj těšil, z domu šlo úplně kvůli jiným důvodům, tak neser!!!

willy2.0 píše:Řekl si,že sem na to auto moc agresivní,to sem byl

Ale nesmyslně agresivní, tohle prostě není kopyto typu clio. Ty jsi s ním zacházel humpolácky a díky třeba daleko rychlejšímu a přesnějšímu řazení tï oproti cliu dovolovalo CTR řadit rychleji, ale to neznamená, že to tam budu cpát hlava nehlava. A spousta dalších detailů.

willy2.0 píše:…byl sem zvyklej tlačit na auto a čím víc sem ho honil,tím bylo lepší(Clio)..CTR,ale na tohle není stavěný,je to okruhový auto,chybí mu na okrsce hrozně moc komunikativnost...

Vůbec nejde o to jezdit pomalu, jen jezdit hlavou, na to auto čím víc tlačíš, tak taky lépe funguje, ale ty si prostě neuvědomuješ, že hranice toho auta leží za hranicí clia a tím pádem blíže k fyzikálním limitům, už jen z hlediska rychlosti a brzd (správných a dobrých). Zadní náprava není jen nesmyslně neutrálně vlečená jako u clia, ale podílí se aktivně na chování celého auta, dá se s tím lehce pracovat, využívat to a třeba na okruhu bez použítí ruční brzdy i se zapnutým ABS projíždět zatáčky díky přesunu hmot (odlehčení zadku) při brzdění lehkým smykem zadní části auta… atd, atd, … Chápu, na tohle nemůžeš být z clia zvyklý, ale je to prostě jiné auto… A zadek sakra pěkně komunikuje u 7G…

willy2.0 píše:Znovu říkám,moje teorie:skvělé auto na kopce a rally,na okrsku ne...

Tohle je věc názoru , zkušeností a umění…

willy2.0 píše:Není to nejhorší,neurazí ale taky ani nepotěší.

A tohle je věc názoru a umění si z toho auta vzít, co chceš. Takhle universální auto, zvládající současně okruh, kopce a i okresky skoro tempem speciálů, nikdo jiný, podle mě, hned tak nepostaví. Co to auto dokáže s minimálníma úpravama ve skupině N v rally, na kopcích, okruzích i třeba rallykrossu, je až neuvěřitelné…

willy2.0 píše:Bude lepší,když to vše smažeš,ne..není fér žes to vzal takhle osobně,nesmyslně...

Osobní jsi to udělal ty, když si naznačoval, že hájím auto a nedokážu uznat něco lepšího. Až budeme mluvit o Evu, budu souhlasit, ale Clio a Focus, sorry ne díky. Poměr cena/výkon je úplně mimo… Tentokrát už nic mazat nebudu, ať zhodnotí někdo jiný jak moc jsem já nefér…

willy2.0 píše:…já se v tobě taky nevyznám,na jednu stranu mě řekneš že mě máš docela rád a pak mě takhle vodstřelíš jen kvůli tomu,že trošku zakritizuju a oprávněně jedno auto,kus plechu....

Ano mám tě docela rád, ale pořád ti říkám, NEVYTAHUJ SE a opakuji to dokola a dokola… Kdyby si napsal, že máš zkušenosti s CTR7G, které nebylo správně opravené a bylo s velkou pravděpodobností křivé, že si ale za to sám nemohl, proto všechno co píšeš, může být touto skutečností ovlivněno, je to úplně jiné. Ty to ale zobecňuješ a možná to není ani tvůj problém, ani obecně CTR7G, ale jednoho špatně opraveného kusu, na kterém ty stavíš veškerou svou kritiku… A tohle mě sere moc!!! Má to pak stejnou hodnotu, jako když dělají testy v autobaru ESO a stav jednoho kousku zobecňují na celou produkci vozů, prostě nesmysli...

willy2.0 píše:Sem jen kecal nic víc.Jezdím tužku a nepoznám vlastně jestli jedu na vratech od stodoly nebo na trakaři...

Někdy mi to tak bohužel připadá…

willy2.0 píše:Proč to řešíš přes stránky...proč..je to děsně zlomyslný od tebe,vymaž to a povíme si to někdy osobně

Ty řekneš něco na stránkách a já ti budu říkat po telefonu, že s tím nesouhlasím, to je asi nesmysl, ne?

willy2.0 píše:říct nepiš Hondařům..to je pokrytectví jak blázen a navíc děsně vomezený,to je jak na nějakým tuzingsrazu,bud to myslíš s ježděním vážně,nebo jde jen o to si říkat jak je vše ideál děsnej a tlouct se do prsou,bejt spokojenej,ale vždy to může bejt lepší.Mrzí mě že to musím psát takhle polopaticky,ale fakt si mě zklamal.Vymaž to,nebudu sem psát,překroutil si to jak bulvár nějakej,fakt si mě s tím děsně naštval a zároven překvapil.Byl si u nás párkrát doma a uděláš ze mě vola tady,zapřemejšli nad sebou trochu,ano ty taky,mrzíš mě:(

Nikdy jsem neřekl, nepiš sem, ale pořád se nevytahuj, jak všemu rozumíš, piš neosobně, stručně a skromně, toť vše…
Nic nepřekrucuju, jen ty neříkáš úplnou pravdu a všechny okolnosti, proto ti to musím psát sem. Ty se chováš jak bulvár…
Nikdy jsem se k tobě domů necpal, tak to nepiš, jako když tě doma otravuju, byl jsem u tebe vždy, když jsi potřeboval s něčím pomoci, tak nepruď…

Teď si myslím to začíná být konečně trošku osobní… Ale vyjádřit se samo můžou i ostatní...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Příspěvekod LK7R v sob 05. zář 2009 11:49:47

Vy nas ale zasobujete pane karfik :lol: ... az bude time tak to musim procist 8-)
Honda CTR 7g K20A, TODA, KPRO, INVIDIA, ITG, 200+ HP http://www.honda-club.cz/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=37
Honda S2000 AP2
Uživatelský avatar
LK7R
 
Příspěvky: 459
Registrován: pon 15. pro 2008 13:46:50

Re: Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Příspěvekod willy2.0 v sob 05. zář 2009 12:41:15

Dany smaž to,je to o ničem,meleš blbosti.Ty víš všechno nejlíp,to auto v protisměru sem uvedl do protokolu ten den ještě v nemocnici,ukáži ti protokol,sám vím nejlíp jak to bylo a nemám důvod lhát,mohl bych bejt naštvanej na toho člověka,ale nejsem byl to osud,spíš si uvědomuju,že sem takhle mohl někoho ohrozit i já někdy a budu s tím pracovat dál...ikdyž si myslím,že tohodle sem se nikdy nedopustil,vždy sem jel opatrně vůči ostastním,jel sem tam kde by,o dopředu vidět a pak to posílal..sebe sem řešil jako druhéko vždy,já vím nejlíp jak to bylo a měl sem prostě smůlu,osud,vždy sem se bál auta v protisměru a prostě se to povedlo a nikomu to nepřeju kort když se není kam vyhnout a čeká tě alej vořechů.
Jinak to v jakém bylo stavu,až na jetý gumy vpředu,sem necítil,že by byl problém co se týče konstrukce auta,po velké ráně nebylo,to,že ste pak přisli na to,že na nosách"nehráli dva milimetry...to může být i na normál autě pomalu,po takovém používání...Rameno bylo ohlé z té poslední rány,co blbneš,hele auto bylo ok!Moje názory ted házíš na to že sem měl blbej kus,to,už fakt přeháníš..
Neštvi ted ty mě,nebo si fakt začnu myslet,že si zaslepenej blázen.Za vším co sem o CTR7g napsal si stojím,podložený je to i mnohejma testama dobovejma,to auto má chyby a podstatné někdy!Jen sem si prostě na začátku namlouval,že to byl dobrej kauf,nebyl holt no.
Auto je dobrej potenciál na závodění to ano,jak sem již psal!!!!!ale na okrsku kde chceš ject hranu a potřebuješ vědět,kam až se můžeš přesně-mnohdy vejít,tam se chyby ukážou a o to šlo,to auto není špatné,ale jde o to si přiznat že dokonalé na okrsky není a za tím si stojím,tam vede u mě Clio z téhle kategorie..
Vymaž to protože něco málo víme a oba se ted tady shazujeme zbytečně...
Vzal si to osobně a s láskou k Hondě to přeháníš moc.
Taky bych mohl říct,že Clio je s menšíma úpravama dobré jak na rally,kopcích,i rallycrosu(bývavalo,skupinu letos zrušily a je to škoda)...Ale nám jde hlavně o to,kde hlavně jezdíme.
Já ti ty testy všechny dohledám,mám jich dost...a postupně dojdeš k tomu,že sem asi tak nekecal.
Byli to lidi Jako Jason Plato i apod...piloti okruhový,Button...Myslím,že ty nekecaj.Sou tam jasný názory na Clio a CTR7g.Vycházel sem z toho co sem zažil a pak to porovnal s nima,mám pocit,že sem se v ničem nesekl.
willy2.0
 

Re: Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Příspěvekod willy2.0 v sob 05. zář 2009 12:49:50

nepruď?...ano byl si u nás a vůbec nám to nevadilo,si zvanej,hergot ty to překrucuješ kluku jeden,co blbneš Dany?!
Voee smaž to tohle pořešíme spolu,je to jedno velký nepochopení a boj za jednu zpropadenou značku kterou sem nevychválil prostě :lol:
...tak si nasranej :roll:..řešíme pičoviny,prostě víš,že mě nepřesvědčíš s tím,že CTR je lepší,já si furt budu myslet svý a tím bych to ukončil.A vymazal,sme pro smích voba už,nemá to úroveň a nikomu ten konec...nic dobrýho nedá.
willy2.0
 

Re: Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Příspěvekod dany v sob 05. zář 2009 13:06:47

Auto rovný nebylo, mělo rameno křivé a těhlici minimálně už po první ráně a neměnilo se to. Tohle má strašný vliv na chování auta. Kdybys někdy se závodním autem jel závody, dost často se stane, že vezmeš při jízdě bokem kamen, obrubník a okneš rameno. spojovačku nebo i těhlici. I když se to totom v servisu došteluje a udělá geometrii, auto nefunguje na 100%. Takže se tě snažím omluvit, že některé věci, co píšeš, vychází z možného špatného nastavení auta a tudíž nejsou objektivní. Jinak 2mm na nosníku jsou hodně, čelo pak sice dopasuješ, ale to není jediné, co na těch nosnících drží...

Ukaž mi, kde jsem řekl, že je CTR7G dokonalé, to bych si docela rád přečetl. Dávno před tím, než sis k Hondě čuchnul jsem už rozdíly a myslím objektivně popsal. viewtopic.php?f=10&t=2

Tady se pořád dohadujeme konkrétně o nějakých typech a srovnání, víceméně jen o podvozku. Já jen tvrdím, že v tomhle máme každý jiné zkušenosti a jiný názor. Když se koukneš na místa, kde píšu o tlumičích, nikdy jsem neřekl, že podvozek na CTR7G je nejlepší ze všech. Ty pořád pleteš hrušky s jablkama. Podvozek má určitě své rezervy a jako každý podvozek je kompromisní. Proto jsem si tam dal jiný, ale určitě není špatný a snese srovnání s cliem i na okreskách. Díky výjezdům ze zatáček a lepším brzdám a motoru, by rozhodně nebyl pomalejší, ale nejvíc bude záležet, kdo oba vozy bude řídit.

Pokud se budeme bavit o slabinách CTR7G, klidně můžeme, není to žádné tajemství a už jsem o tom hovořil taky mockrát. Do závodního podvozku má CTR7G rozhodně také daleko a řízení není ideální, dokonce asi nejslabší článek na 7G, přesto ani to není tragické, čož třeba řazení u renaultu ano, dráhy jak u autobusu a přesnost taky nic moc, pokud v zatáčce musím lovit kvalt, moc mi to do pohody nepřidá, ale jak člověk vidí na tvém příkladu, dá se na to zvyknout...
Brzdy jsou však jednoznačně nejlepší z přímé konkurence té doby a dokonce nejlepší ze všech modelů Hondy vůbec, možná se hodně blíží i k sériové NSX.
Použití 17" kol autu také moc pomohlo. O čemž se v té době konkurenci mohlo jen zdát, navíc by jejich 280mm přední kotouče v takovém disku vypadali směšně a slabý motor by měl s tak velkou neodpruženou hmotou určitě problém. Pro hodně rozbité okresky by ale byli lepší 16" kola a možná by ses divil, jak se chování auta změní, kdyby si tam dal tedy 16" disky na okresky, vyšší guma tvrdšímu podvozku pomůže, ale to je určitě věc preferencí... Stejně pomůže cliu použití větších kol na okruhu...

Jinak, pokud je na okreskách slušný asfalt a jsou to protahováky přes horizonty, občas brzdy, akcelerace, přesně tak, jak jsme na tom výletu 600km jezdili, byli všechny CTR ve svém živlu a myslím si, že by clio bylo spíš v závěsu, než, že by tlačilo...
Navíc ty pořád meleš o R27, cupu a podobně, to není sériové auto, ale limitovaná edice, to můžeme rovnou srovnávat s upravenejma Hondama a ne sériovou, jako si měl ty...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Příspěvekod willy2.0 v sob 05. zář 2009 13:51:21

No konečně dobrá reakce..
Jinak nemluvím jen o R27...i standart Clio funguje bezvadně,jen cítím že na cup"podvozku to vždy bylo úplně bezkonkurenční...
Co se týče 16ctek" a dát vyšší profil gumy,o tom sem mluvil přeci také,pak sem si všiml že stejně to vyřešil Hošek shodou okolností,tedy něco na tom mohlo být opravdu lepšího,ale zas vím,že na hladší silnici je to ke škodě zas a auto by mělo větší sklon k nedotáčivosti někdy...
Ideál je prostě mít lehčí auto,lepší podvozek...takže CTR by to stejně nepomohlo některé věci sou daný a tím,že změníš tyhle věci(kolo-guma),si u CTR moc nepomůžeš...Chce to jinej podvozek,jinak odklony,sbíhavost,tak jak si to řešil ty postupně..a stejně ti říkám svezem se na některém cup"setupu a budeš nadšenej.
Jinak podobně postupovali i na Cliu starém,ale opačně,mělo pak místo 15ctek..16ctky a menší profil gumy,aby tě ještě líp podrželo,k tomu měli některé cup"podvozek a bylo vymalováno na nesmyslný projíždění zatáček:)...
Znovu říkám,auto bylo v cajku,nedělej z něho vrak.Nesvaluj chyby na špatnej stav auta...tamty věci to odnesli po té ráně a rovněž nosníky se hnuly až po té ráně!jediné co sem nebyl schopen udělat a na co sem se chystal byla geometrie.A ty brzdy?že sou dobré?dobré sou v Cliu,je to i tím že brzdily 1035kg.
Na CTR který váží,kolik váží a jak jede,měli dát min.4písty v základu,za mě brzdy nedostačující,ale oni na brzdách nikdy nějak nelpěli mi přijde.Nejsou nejhorší,chod je dobrej,ikdyž mám rád rychlejší nástup(ano ten přeposilovanej z Renaultu),ale rovněž nejsou,alespon za mě dostačující,nejsou.
Když je auto schopný zrychlovat tak jak to umí CTR,potřebuju taky vědět,že když pojedu 140 a něco přijde,tak stihnu zabrzdit a na to se nedá spolehnout a furt s tím musíš počítat..
Kotoučema to nebylo,jasně pak sem je zkřivil(může se stát),ale brzdilo to stejně jako když sem tam měl předtím originály,z rychlostí do kila dostačující...dobré..ale výš to je tragédie,prostě je vidět,že to auto není,už nejlehčí a potřebuješ na to jak to dokáže zaject,už 4píst.Když to může mít blbej Fiat Coupe,proč to nedali i na CTR.Oni to nedali ani na 8g"to je to nejhorší,když už mám druhej nej hothatch,za pomalu 700tisíc,měl by mít dostačující brzdy...Takže s brzdama mě nepřesvědčíš.
Řešíme hovadinky,až bude Clio uděláme test ok?a pak mi řekni co je dobrý a co ne.
Já furt nechápu,že ti Ragnotti na závodech nevoněl..s Autem,který má cca 185ps,sadev a je to továrna,tyvole s tím musíš zaject jak bůh!A musíš se bavit musíš,mě stačí co předvádí Pepa Čermák se svým téměř sériovým Cliem na pohled,ten kluk s tím skáče jak s S2000,je to magor,ale to auto je schopné..někde bude horší než CTR,někde to bude naopak,ale říct nedotáčivý??nikdy...Nevím,jak si někdy mohl říct,že tě to v nom nebavilo,co bych za to dal to řídit.Dodnes vidíš,že ty Clia těm nakonovaným CTRkám stačí,mažou výkonovej deficit pomalu tak 30-40ps...Podívej se na Roubíčka,takže nemůžeš říct že je špatné,jen ti prostě nesedlo.Hele já bych z CTR taky,měl asi už problém nasednout do toho co sem měl,bylo malé,když se na to dívám dnes...Ale furt vím,že když do něj sednu,dá se s ním ject kláda a to mi nikdo neveme.Proto píšu o new modelu Clia,šel bych do nového modelu 06 vejš,z důvodu lepšího posezení,4pístům v základu,vzhledu...!(ano CTR7g se mě líbilo víc jak moje Clio,byť starší Clia maj kouzlo pro mě furt..)..
willy2.0
 

Re: Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Příspěvekod dany v sob 05. zář 2009 14:17:10

Takže teď pro změnu brzdy :lol: Víš vůbec o tom, že v rally všechny vozy musí mít ve skupině N sériové brzdy, včetně sériových kotoučů? Jsou jen povoleny závodní destičky... Víš, kde jsme třeba na čínovském okruhu rally šumava clia nejvíc dojeli a tím jim naložili? Mám to i videu... Byl to nejdelší sjezd z kopce, kde se šlo na brzdy z rychlosti těsně pod 200km/h, když pominu, že clio mělo tak o 10 až 15km/h méně, brzdilo tedy z menší rychlosti, stejně jeho brzdná dráha byla daleko delší. Willi, Willi, ty už jsi opravdu úplně mimo. Kdyby ten CTR měl tak špatné brzdy, v životě by nemohl být v rally tak rychlý. Asi opravdu nemá cenu se s tebou bavit a diskutovat, tohle jsou naprosto nesmyslné argumenty, clio dobré brzdy :) a silný posilovač je dobrý :) ty fakt nevíš, co je to závoďák, to se ti s takovým posilovačem musí výborně dávkovat brzdný účinek :lol: hlavně v zatáčce nebo při brždění levou nohou to musí být orgáč :roll:
Jinak jen pro informaci, samotnými vícepísty nezvýšíš brzdný účinek, to je taky milná představa, musel bych zase začít s teorií a to se mi už opravdu nechce.
Se nedivím, že po těhle brzdách, ti všechny přijdou špatné, když nejsi zvyklý šlápnout na pedál, a Renaultská spojka tě to rozhodně taky nenaučí, tady taky asi platí, že čím měkkčí, tím lepší a závodnější :? A já blbec to špatně pochopil...
A jak špatné brzdy má tedy třeba Porsche a Ferrari, mam se už musíš hodně opřít do spojky a brzdy abys přeřadil nebo zabrzdil, ale ono když je dá na clio pořádná spojka (ne slaboučká, která vydrží jen díky malému výkonu) a závodní brzdy, jsou pedály taky tvrdší, ale z brzdou a dávkováním brzdného účinku (protože se u závoďáků nepožívá ABS) je neustále problém a není vyjjímkou, že si závodníci posilovač brzd mění... Prostě tohle si Willi trefil, to je perla... :shock: Jinak Ragnotti v závodní verzi má samozřelmě jiný, slabší-závodní, posilovač brzd...

Ukončím to, Clio je úplně nejlepší a nejdokonolajší auto, které mohli na této planetě a mimo ní vůbec kdy postavit, motor vlastně ani nepotřebuje větší výkon, jak je silný, převodovku může řadit i slepec, jak je přesná, a brzdy, ty by mohli u Porsche závidět. Samostatnou kapitolou je podvozek, je úžasnej a tu tuhou zadní nápravu, kterou ostatní dávají jen kvůli snížení nákladů a zvětšení zavazadlového prostoru, by si měl nechat Renault patentovat, jak z ní udělal přednost umožňující (díky ní) konečně postavit neutrální předokolku, zatímco konkurence bojuje (jako všechny předokoly) s nedotáčivostí i na víceprvkových nápravách...

Mám už k tomu jen jednu poznámku...

jdi do renault klubu, teď jsi už úplně mimo...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Příspěvekod willy2.0 v sob 05. zář 2009 16:09:01

Dany ty by si i z komára udělal velblouda :lol: Co zas blbneš,ty budeš bránit tu H"do krve,vždycky si najdeš ale..:))
Co se týče spojky u Clia 172 nikdy sem neměl problém,ano postačuje,na 182 je dokonce a to asi nevíš,pak mnohem tužší spojka,tužší jak u CTR,hoodně tuhá a bylo to příjemný svezení,prostě to asi věděli tak to upravily soudruzi z Francie,ikdyž si myslím,že to nebylo potřeba...to Hondy měli v minulosti problémy se spojkama,který odcházeli často(na ITR,CTR taktéž co vím,dáno asi výkonem a taktéž tím,že to taky zrovna dvakrát podcenily)takže o spojce,bych nemluvil radši.
Co se týče u brzd staršího Clia nemůžu si stěžovat,ve standartu stačej,dal sem lepší Feroda a luxus...ve 180,když sem to zašláp,nic moc,ale do 150 se dá říct,že byli spolehlivé...
To se o CTR nedá říct,do kila sou to příjemné jedovky,nad kilo mi nestačily...Ale třeba je to jen můj pocit.
Co se týče víc přeposilovanejch brzd,mě to vyhovuje docela...brždění se dalo velmi dobře dávkovat,problém bych viděl v levé noze...ale na to si nehraju,je to dobrý na mokru prý...ale nejsem z těch který to používají,ani sem nikdy neřadil s meziplynama a i tak nejsem pomalý.
Co se týče torzky,každej ti poví,že do ne moc vysokejch rychlostí,to vyjde nastejno(možná až na jízdní komfort)jako víceprvka...Ano CTR8g se nepovedlo,ale kvůli torzce to není,i new Clio má pořád torzku a co se ním dá dělat,je na pováženou..Prostě celkově,RS neshazuj,uměj postavit celkově lepší auto,je to můj názor,mám to vyzkoušený marně hledám soupeře a až tu nějakej bude,rád ho pochválím.
Nepřesvědčíš mě stejně jako já tebe:))Honda je dobrá,ale má chybky,pro mě výraznější,má u mě hned druhý místo.
Není to jen o torzce,je to i o váze a naladění podvozku...o více věcech,říct má to torzku je to špatný..nesouhlasím.K čemu ti je víceprvka,když podělaj řízení,nebo podvozek,k ničemu...nevyužiješ pak 100procent co by se dalo za všech okolností z auta dostat,jeho potenciálu-za každého tempa,ale třeba jen 90 a smrdí to průserem občas...to mě vadí na to poukazuju.
Na okruhu se to maže,ale na té okrsce se to vše ukáže,tam je to různorodější a vylezou chybky,tam ti výkon stačí najednou až až a hledáš oporu v podvozku a v tom,že autu se dá věřit a posíláš to tam a když to tak úplně není,musí bejt někde problém...pozn.ne mezi sedačkou a volantem :lol:
ukončeme to,ikdyž je to sranda se hádat :D
Dany moc si tě vážím jako člověka,moc si mi taky pomohl,mám tě rád..ale prostě si myslím svoje a až bude exemplář od Hondy,kterej bude tak jedinečnej jako Clio...po všech stránkách..rád ho nasaju,bohužel se bojím,že vůbec s auty to jde z kopce..Proto sem rád,že RS ještě dělá dobré auto...taky sem byl zklamanej když sem viděl new Clio 3 roky zpět,ale musím říct,že narozdíl od 8g ikdyž povyrostlo,je těžší o něco..furt se z nevytratila ta duše závodního auta,za to ho miluju,miluju ho...divize RS si strašně vážím,za to že v sérii furt dostaneš auto,do kterýho nemusíš cpát peníze a děsně ti řidičsky dá a vymáčkne z tebe to nej.A přitom si na nic nehraje...Škoda,je,že plno lidí u nás si furt myslí že je to posranej renault,ale jejich škoda 8-)
willy2.0
 

PředchozíDalší

Zpět na Volný pokec

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron