Vysílačky nahrazovali spolujezdce, dokonce i chování řidičů bylo podobné ...
Čím se jelo déle, tím více se vysílačkám věřilo a člověk si pak dovolil řezat zatáčky i v méně přehledném terénu, když byla hlášena volná trať...
Bylo to super.
To Babo: Já myslím, že bys stačil, kdyby si chtěl a snažil se...
Ze začátku bychom na tebe chvíli čekali a později by ses víc snažil a stačil...
Na začátku trvalo předjetí jednoho auta celou kolonou taky několik minut. Po čtvrtině se to už zahustilo a auta se předjížděla i na jeden zátah, myslím, že i pro ty předjížděné to musel být zážitek...
BMW Z4, CTR7G, CTR8G, S2000, CTR7G, CTR8G a část cesty i ještě jedno CTR7G a BMW... Tohle když Vás předjede najednou ... Určitě někteří předjíždění byli nadšení a někteří méně ( a někteří ...)
Jinak ale největší závodník byl jednoznačně strýc s Roomstrem na úzské, rozbité a občas se vtipně zužující v jednoproudovou okresku. Ten vzdoroval nejdéle .
A nejvíce překvapená ta slečna s oktávkou s kolama na střeše, co po každém předjetí autem se vracela zpět do prostředka silnice. Myslím, že po předjetí posledním autem koukala ještě 10 minut do zrcátek ... O tom pánovi, co ještě dneska stojí v těch serpentinách psát nechci