Brzdové Big kity XYZ Racing ...
Napsal: čtv 19. lis 2009 2:08:57
Na základě hodně dobré spolupráce s Taiwanským výrobcem závodních dílů, došlo k dohodě a stali jsme se oficiálně dealerem pro českou a slovenskou republiku.
Normálně to samozřejmě není těžké, něco dovést z Taiwanu (a popřípadě z Číny), většinou pak je ale problém s kvalitou a nezkušenostech pouze "kopírovačů" z Číny (napadá mě třeba opěvované D2 racing nebo K-sport, které kopírují třeba desetipísty od Taroxe a jejich přímé zkušenosti se závodním prostředím jsou minimální...). Také já jsem byl původně dost skeptický a ke spolupráci s firmou XYZ racing mě dovedla až bezradnost s výrobou brzdičů v Čechách. Byly problémy hlavně s termíny a neochotou, dělat něco navíc, když jsme odebírali jen brzdiče a ostatní věci (kotouče, redukce a středy) si dělali sami. Někteří z Vás mou anabázi znají...
Problémy mě tedy dohnali k myšlence, obrátit se na tuto firmu. Znal jsem ji jako správný motoristický fanda z okruhových závodů WTCC, kde po dva roky sponzorovala team Alfa Romeo, čímž na druhou stranu získala obrovské zkušenosti ze závodního prostředí... Kontaktoval jsem ji tedy a již v prvopočátku mě zaujala jejich politika. Nicméně jsme se dohodli na spolupráci, já s pár lidmi z Čech, jsme jim nabídli výkresy inovace jejich brzdových třmenů, které oni aplikovali nejdříve pro nás a poté celkem logicky na celou jejich produkci . Nicméně spolupráce byla velice oboustranně kladně hodnocena (nebyl problém s dodávání i samotných brzdičů, abychom si mohli kity kompletovat sami), dokonce se podařilo během roku udělat ještě jednu modifikaci, pro větší brzdové destičky, neboť v první evoluci jsem ještě uvažoval o použití původních rozměrů brzdových destiček ze čtyřpístů. Tyto se ukázali jako dostačující, ale poměrně náchylné na zacházení, takže se brzdná plocha destičky zvětšila o 40% (a zdražila), což má příznivý vliv na výdrž... Rozdíl ve velikosti brzdových destiček si můžete prohlédnout tady: http://www.typer.cz/g_nabidka.php?page=2 obrázek úplně v pravo nahoře, nebo tady: http://www.typer.cz/g_nabidka.php?page=5 obrázek úplně v pravo dole...
Brzdové kity jsme schopni dodat na téměř jakékoli auto, pokud již kit existuje přímo u XYZ racing, není to problém vůbec, pokud neexistuje, není problém ho nechat vyrobit (teď jsem třeba vyráběl brzdový kit na Acuru RSX typeS). Jedinou výhodou u CTR7G a CTR8G je, že na tyto auta dodávám za stejnou cenu mnou modifikované (a otestované) brzdové kity (případně na požádání i origo XYZ). U ostatních aut (což je pochopitelné) je otestované nemám, přesto ale po zkušenostech co jsem získal, se toho nebojím. Na ostatní auta tedy dodám kompletní kit XYZ racing, kterých mají v nabídce dost…
Aplikační katalog brzdových kitů je na webu http://www.xyz-racing.cz
Ceny brzdových kitů a destiček jsou zde: http://www.typer.cz/detail.php?id=2
Hmotnosti brzd a kotoučů jsou zde ... viewtopic.php?f=9&t=325
Normálně to samozřejmě není těžké, něco dovést z Taiwanu (a popřípadě z Číny), většinou pak je ale problém s kvalitou a nezkušenostech pouze "kopírovačů" z Číny (napadá mě třeba opěvované D2 racing nebo K-sport, které kopírují třeba desetipísty od Taroxe a jejich přímé zkušenosti se závodním prostředím jsou minimální...). Také já jsem byl původně dost skeptický a ke spolupráci s firmou XYZ racing mě dovedla až bezradnost s výrobou brzdičů v Čechách. Byly problémy hlavně s termíny a neochotou, dělat něco navíc, když jsme odebírali jen brzdiče a ostatní věci (kotouče, redukce a středy) si dělali sami. Někteří z Vás mou anabázi znají...
Problémy mě tedy dohnali k myšlence, obrátit se na tuto firmu. Znal jsem ji jako správný motoristický fanda z okruhových závodů WTCC, kde po dva roky sponzorovala team Alfa Romeo, čímž na druhou stranu získala obrovské zkušenosti ze závodního prostředí... Kontaktoval jsem ji tedy a již v prvopočátku mě zaujala jejich politika. Nicméně jsme se dohodli na spolupráci, já s pár lidmi z Čech, jsme jim nabídli výkresy inovace jejich brzdových třmenů, které oni aplikovali nejdříve pro nás a poté celkem logicky na celou jejich produkci . Nicméně spolupráce byla velice oboustranně kladně hodnocena (nebyl problém s dodávání i samotných brzdičů, abychom si mohli kity kompletovat sami), dokonce se podařilo během roku udělat ještě jednu modifikaci, pro větší brzdové destičky, neboť v první evoluci jsem ještě uvažoval o použití původních rozměrů brzdových destiček ze čtyřpístů. Tyto se ukázali jako dostačující, ale poměrně náchylné na zacházení, takže se brzdná plocha destičky zvětšila o 40% (a zdražila), což má příznivý vliv na výdrž... Rozdíl ve velikosti brzdových destiček si můžete prohlédnout tady: http://www.typer.cz/g_nabidka.php?page=2 obrázek úplně v pravo nahoře, nebo tady: http://www.typer.cz/g_nabidka.php?page=5 obrázek úplně v pravo dole...
Brzdové kity jsme schopni dodat na téměř jakékoli auto, pokud již kit existuje přímo u XYZ racing, není to problém vůbec, pokud neexistuje, není problém ho nechat vyrobit (teď jsem třeba vyráběl brzdový kit na Acuru RSX typeS). Jedinou výhodou u CTR7G a CTR8G je, že na tyto auta dodávám za stejnou cenu mnou modifikované (a otestované) brzdové kity (případně na požádání i origo XYZ). U ostatních aut (což je pochopitelné) je otestované nemám, přesto ale po zkušenostech co jsem získal, se toho nebojím. Na ostatní auta tedy dodám kompletní kit XYZ racing, kterých mají v nabídce dost…
Aplikační katalog brzdových kitů je na webu http://www.xyz-racing.cz
Ceny brzdových kitů a destiček jsou zde: http://www.typer.cz/detail.php?id=2
Hmotnosti brzd a kotoučů jsou zde ... viewtopic.php?f=9&t=325