Jak levně docílit lepšího brzdného účinku CTR8G (CTR7G)

Re: Jak levně docílit lepšího brzdného účinku CTR8G (CTR7G)

Příspěvekod Dutch v pon 24. úno 2014 12:51:47

Nechtěl jsem zakládat zbytečně nové téma tak se zeptám tady protože se to i týká tohoto kitu a hlavně kotoučů EBC. Slyšel jsem, že prý kotouče EBC po ohřátí praskají v tom navrtání. Osobně jsem se s tím setkal pouze u provrtaných kotoučů např. Zimmermann. Dotaz zní, setkal jsem se s tím někdo? Dany? Ty jsi snad s tímhle kitem ebc 325/25 chvíli jezdil, jestli se nepletu. Setkal jsi se tím?
Dutch
 
Příspěvky: 4
Registrován: sob 22. čer 2013 18:34:57

Re: Jak levně docílit lepšího brzdného účinku CTR8G (CTR7G)

Příspěvekod dany v pon 24. úno 2014 18:06:35

Dutch píše:Nechtěl jsem zakládat zbytečně nové téma tak se zeptám tady protože se to i týká tohoto kitu a hlavně kotoučů EBC. Slyšel jsem, že prý kotouče EBC po ohřátí praskají v tom navrtání. Osobně jsem se s tím setkal pouze u provrtaných kotoučů např. Zimmermann. Dotaz zní, setkal jsem se s tím někdo? Dany? Ty jsi snad s tímhle kitem ebc 325/25 chvíli jezdil, jestli se nepletu. Setkal jsi se tím?


ještě jsem kotouče EBC TG prasklé neviděl. Ani v té prohlubni. Opravdu praskají jen plně provrtané kotouče, tohle malé navrtání je stejné jako drážkování, není to tak náchylné jako vrtání...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Jak levně docílit lepšího brzdného účinku CTR8G (CTR7G)

Příspěvekod erbe v úte 25. úno 2014 8:21:53

Ja som videl. Vlastnorucna praca :lol: Rozmer 300/25. Po nasadeni Ferodo DS1.11 a zlom brzdeni. Kotuce boli prakticky nove. Brzdili na nich v priebehu 4 mesiacov EBC YS a Ferodo DS1.11 a Ferodo DS2500. Prezili zhruba 8000 az 10000 km. Ale ako vravim bola to chyba jazdca nie kotuca. Auto je DC5 s vahou pocitam zhruba seriovej EP3.
EBC_TG_0000.JPG

EBC_TG_0001.JPG
erbe
 
Příspěvky: 10
Registrován: pát 14. pro 2012 14:01:06

Re: Jak levně docílit lepšího brzdného účinku CTR8G (CTR7G)

Příspěvekod corgan v úte 25. úno 2014 11:07:19

Me se na 300mm EBC BSD objevily mikropraskliny ale nejspis sem je prehral v brne. jezdim je spolu s ds1.11 desky vydrzely cely rok cca 19k km z toho 2 hodiny brno a cca hodinu a pul hradec. a jeste tam neco je.
corgan
 
Příspěvky: 2
Registrován: ned 01. pro 2013 16:43:26

Re: Jak levně docílit lepšího brzdného účinku CTR8G (CTR7G)

Příspěvekod dany v sob 01. bře 2014 15:40:34

tak ty EBC praskle jsem fakt jeste nevidel. Zvlnene to ano, ale takhle praskle...
Nicmene je videt, ze to praskani nema primou souvislost s tou prohlubni a drazkou. Je tam prasklina i na hladkem miste. Kotouc asi byl opravdu hodne prehraty...
D.
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Jak levně docílit lepšího brzdného účinku CTR8G (CTR7G)

Příspěvekod corgan v pon 03. bře 2014 12:10:50

mam neco podobneho na BSD discich. ale ne v takove mire. praskliny jsou o neco mensi ale jsou tam taky. tam asi bude dobre vyresit privod vzduchu nebo proste sehnat jeste nejake vice tvrdsi kotouce. ;)
corgan
 
Příspěvky: 2
Registrován: ned 01. pro 2013 16:43:26

Re: Jak levně docílit lepšího brzdného účinku CTR8G (CTR7G)

Příspěvekod dany v ned 23. bře 2014 22:45:01

Co Vy s tim kluci delate ? :D
Ty auta co mam bliz a vidim je na to netrpi ani kdyz jezdi na okruh...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Předchozí

Zpět na Brzdy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron