Bully to nechce řešit kvůli TK, takže pro něho připadá v úvahu pouze origo rozměry...
Nicméně si také myslím, že pouhé zvětšení těch kotoučů v kombinaci se sériovými brzdiči by žádnou pozornost nepřitahovalo a dokonce bych se skoro přikláněl k tomu, že by si toho ani nevšimli, pokud by tam nebyl zrovna někdo, kdo ta auta zná... foto ...
http://www.typer.cz/g_nabidka.php?page=1Problém je, že FN2 je těžké, takže na EP3 bych bez problémů volil EBC TG a DS2500 a nemusel to ani moc šetřit, jenže u FN2 je to složitější...
Pokud má člověk cit pro brzdy, dá se jezdit i tato kombinace na FN2, jenže pokud člověk cit nemá, tak kombinace vyšší hmotnosti, ABS, či dokonce ještě ESP je pro DS2500 vražedná a zle je totálně zničit i za 10minut na okruhu...
No a protože si všichni myslíme, že jezdit umíme nejlépe, nedá se v tomto prostě radit a nezbývá nic jiného než to zkusit...
Stoptech mi nesedí obecně, měli jsme na jednom CTR8G ChW dokonce kit 330/30 se šestipístama od Stoptechu a byla to bída, kotouče stále zkroucené, obrovské náklady na náhradní kotouče, jakmile se tam dal "čínský" kit o stejné velikosti, bylo po problému... Takže to není o značce, ale kvalitě kotoučů a ta mi přišla bídná... Jinde to chválí, tak nevím, co si o tom myslet...
Brzdová kapalina je více méně nutná (nebo minimálně vhodná) kvůli vyšší teplotě brzdičů, pancéřované hadice nejsou potřeba, pokud jsou sériové v dobrém stavu...