Nové podvozky v nabídce - XYZ Racing

Re: Nové podvozky v nabídce

Příspěvekod dany v stř 30. čer 2010 10:21:50

No jistě, ADRENALIIIIIN :lol:

Ale na NS to budeš mít s náklonama a kompromisníma tlumičema hodně těžké ...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Nové podvozky v nabídce

Příspěvekod Well v stř 30. čer 2010 12:22:46

Můj podvozek se přímo chlubí nápisem: "Testováno na NS" :twisted: . Příští rok na jaře to půjdu snad už konečně otestovat osobně :) .
Je mi fakt jedno, jak se podvozek chová na okruhu, důležité jsou vlastnosti na okresních cestách a tam to Bilstein zvládá lépe než Tein (aby ne za tu cenu).
Já jen chtěl říct, že i dobrý a drahý podvozek se dá nastavit tak blbě, že i pevný podvozek (a klidně i série) se bude chovat výrazně lépe. Kompletní rozsah plně stavitelného podvozku stejně nejde použít, protože při velkém snížení nebo jiném chybném nastavení prostě vůbec nefunguje.
Mazda MX-5 1,6
Well
 
Příspěvky: 164
Registrován: ned 14. pro 2008 19:30:07
Bydliště: Plzeň

Re: Nové podvozky v nabídce

Příspěvekod dany v stř 30. čer 2010 13:55:10

Ano, máš pravdu, nicméně tohle právě problém levnějšího Teinu a všech dalších podvozků v téhle cenové relasi (KW, HKS, HR a pod), že mají většinou výšku auta společně na matici s pružinou, snižováním podvozku tedy zákonitě měníš vysunutí pístnice a pokud není pístnice v ideální pozici, tlumič pak správně nefunguje, tohle ale právě odbouráš, když si výšku auta šteluješ samostatným závitem, pak se ti totiž vysunutí pístnice se změnou výšky nemění a může stále zůstat v ideální pozici, tudíž je splněn základní předpoklad pro správnou práci...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Nové podvozky v nabídce

Příspěvekod LK7R v úte 20. črc 2010 14:05:07

U mě dobrý! ;)

Report až po NS ...

Až na povolování spodní matky výškové stavitelnosti zatím super (až se ten závit zaprasí a zoxiduje trochu, tak si myslím, že se to přestane povolovat).

Teď mám nastaveno 10 kliků od nejtvrdšího a nepřipadá mi to nějak výrazně tvrdší než OEM. Vyzkouším úplně natvrdo :twisted:
Honda CTR 7g K20A, TODA, KPRO, INVIDIA, ITG, 200+ HP http://www.honda-club.cz/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=37
Honda S2000 AP2
Uživatelský avatar
LK7R
 
Příspěvky: 459
Registrován: pon 15. pro 2008 13:46:50

Re: Nové podvozky v nabídce

Příspěvekod dany v úte 20. črc 2010 14:37:39

Ano, spodní matici je třeba ohlídat a dotahoval jsem ji asi 5x :( nicméně jestli to někoho upokojí, mám stejný problém na Teinu :(

Na povolování trpí v první době používání spodní pojistná matka pro nastavení výšky + cca ve 40% případů se lehce povolí matice horního unibalového uložení, což má za následek nepříjemné cvakání na přední nápravě...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Nové podvozky v nabídce

Příspěvekod Well v úte 20. črc 2010 18:30:51

Tento problém jsem s Teinem neměl a Blbsteina si radši zkontroluji :) . Na recenzi XYZ se těším.
Mazda MX-5 1,6
Well
 
Příspěvky: 164
Registrován: ned 14. pro 2008 19:30:07
Bydliště: Plzeň

Re: Nové podvozky v nabídce

Příspěvekod dany v stř 21. črc 2010 7:24:06

Tento problém si s Teinem mít nemohl, protože SuperStreet má výšku stavitelnou pouze horní maticí. Samostatné nastavení výšky spodním závitem má až řada MonoFlex... :lol:
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Nové podvozky v nabídce

Příspěvekod babo v čtv 22. črc 2010 0:49:37

presne tak, ved o tom tu dobru pul hodinu (alebo skor pol mesiaca) mulime :) :) Tein SS nema spodnu maticu, ma to az MonoFlex. Vidno to pekne aj na strankach Teinu... A to bol problem Tein SS, ktory si mal predsa aj Ty welle, ked bolo auto nizko, bola to motokara, ale bolo strasne tvrde. Ked si ho zas zvysil, tak slusne tlmilo nerovnosti, ale zas sa naklanalo... a preto si nakoniec nechal vyssie nastavenie a kupil stabilizatory.... U XYZ by sa vlastnosti vo vyssej pozicii nezhorsili az tak

Inak skoda este trochu, ze skoro nikto v rozmunych peniazoch nema vyrieseny aj zadok rovnako. Je to vlastne Dany len otazka znizenia vyrobnych nakladov, alebo to na zadku uz nie je tak dolezite?
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

XYZ supersport

Příspěvekod malymato v čtv 21. črc 2011 13:21:23

rozdiel vysky podvozku XYZ supersport oproti serii (ep3 7g)? o kolko sa auto znizi, resp. aky je mozny rozsah vysky pri zachovani idealneho chodu tlmicov?

diky za odpoved
malymato
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 09. zář 2010 14:50:45

Re: XYZ supersport

Příspěvekod dany v čtv 21. črc 2011 22:30:35

malymato píše:rozdiel vysky podvozku XYZ supersport oproti serii (ep3 7g)? o kolko sa auto znizi, resp. aky je mozny rozsah vysky pri zachovani idealneho chodu tlmicov?

diky za odpoved


Výška sériového CTR7G je kolem 350mm, bezproblémové je snížení tak kolem 330-320mm, tedy cca 3cm
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

PředchozíDalší

Zpět na Podvozek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron