Stránka 12

GEOMETRIA pre CIVIC 8G

PříspěvekNapsal: úte 12. kvě 2009 16:13:55
od babo
Dany tu uz si riesil nejake diely na nastavenie geometrie per 8G? V anglicku uz ficia diely, pomocou ktorych sa da nastavit aj odklon na prednej naprave (nie len zbiehavost).
A tiez aj na zadnu napravu existuju nejake podlozky, ktore ak uz je vymlatena (ono lesenarska trubka, tam sa neda nastavit ani zbiehavost tusim :x ), tak ich vyrobia na mieru, aby to vratilo nastavenia do spravnych hodnot.

Dokonca 8G-cka maju vraj od vyroby napriklad casto nastaveny odklon prednych kol zle, pripadne nerovnomorene.
Osobne mne ked sa nastavovala geometria, tak sa mi vyrovnala zbiehavost presne, ale napriklad sa uz dostal uz zaklon osi riadenia o 3 minuty do nepovolenej hodnoty :( :( . Dalej odklony na pravej a lavej strane sa uz lisia klasika atd.
Takze celkom rad by som si to trebars buduci rok dal dokopy ( o to primarne ide, nepotrebujem nastavovat nejake sialene odklony a menit to stale na rozne okruhy, to by som zrejme potreboval unibally, ktore neviem ci na FN2 vobec uz niekto robi....). Maximalne je tak zmena este zbiehavosti naprav (no dobre, alebo skusti trosku odklon predny :) :) ) a zmenit trochu tu prirodzenu umyselnu nedotacavost auta, ktoru japonci podla mna spravili naschval (asi podla statistiky poctu rozbitych EP3 v europe :) :) ) .

Re: GEOMETRIA pre CIVIC 8G

PříspěvekNapsal: úte 12. kvě 2009 17:34:08
od dany
Dopředu jsou nejjednodušší excentrické šrouby a je odklon vyřešen, případně podvozek včetně štelovatelných unibalových horních uložení, což je lepší, ale rozhodně dražší varianta.
Zadek lze dělat složitě podložkama, ale zase jednodušší cesta je dát na auto polyurethanovou sadu silentbloků, na okruhy je to stejně téměř nutnost, které již štelování zadní nápravy umí, cena sady na auto je však u kvalitních výrobků někde kolem 15tis., sám jsem jí kupoval :)
Na FN2 sice SuperPro sice ještě není, ale pokud se najde zájemce, tak jí s australanama dáme dohromady, stejně jako na EP3, je to věc vývoje a trpělivosti, avšak ten první má zase výhodu lepší ceny.

Re: GEOMETRIA pre CIVIC 8G

PříspěvekNapsal: stř 13. kvě 2009 11:54:32
od babo
inak ten HKS HYPERMAX ma aj uniball? Ale do toho zatial nechcem. Tie excetrne to potom uz vedia plne nastavit? Trebars momentalne mam zbiehavost vpredu 0mm, ale odklon na lavom asi 0st 1' a na pravom 0st3' Da sa to potom uz pomocou excentrickych srobov doronat, aby som mal odklony presne rovnake, na minutu? Na FN2 nie je nejaka sada rovno stelovatelnych ramien?

Co sa tyka PUR bushings, nie su na FN2 nejake lacnejsie (a samozrejme ale horsie riesenia)? :lol:

Re: GEOMETRIA pre CIVIC 8G

PříspěvekNapsal: stř 13. kvě 2009 12:24:12
od dany
Hypermax ma unibal, ale ne nastavovací :( není pro mě ale problém si nechat udělat podvozek na zakázku za menší peníze...

Excentrické šrouby jdou nastavit přesně, ale je to hodně práce, lepší jsou ty unibaly. Pokud to ale nastavíš, tak výsledek je stejný...

Horší PUR výplně budou taky, špatné věci není problém koupit...

Re: GEOMETRIA pre CIVIC 8G

PříspěvekNapsal: stř 13. kvě 2009 13:48:04
od babo
hm, vsak o tom sa pobavime ked pridem zajtra. Ze mam zaklon osi riadenia na pravej strane 3 minuty mimo povoleny limit ma dost stve.
Horsie PUR tiez dokazu nastavovat zbiehavost a odklony v zadu?

Re: GEOMETRIA pre CIVIC 8G

PříspěvekNapsal: stř 13. kvě 2009 14:15:55
od dany
T o právě ne :( na to musí být ty správné.

Re: GEOMETRIA pre CIVIC 8G

PříspěvekNapsal: stř 13. kvě 2009 16:44:03
od babo
a sakra :) ze by som sa stal vzorovym vozidlom na SuperPro? :lol:

Re: GEOMETRIA pre CIVIC 8G

PříspěvekNapsal: pon 30. srp 2010 17:30:18
od bajuz
Už existuje sada SuperPro na 8G?...bude vůbec?

Re: GEOMETRIA pre CIVIC 8G

PříspěvekNapsal: pon 30. srp 2010 19:03:20
od dany
Pro pořádné 8G (tedy FD2) už ano, ale pro naše okrajové FN2 zatím ne, nicméně ji už pomáháme vyrábět, takže doufejme, že ano...

Re: GEOMETRIA pre CIVIC 8G

PříspěvekNapsal: pon 30. srp 2010 21:29:08
od bajuz
Proč "pořádné 8G", tedy FD2....taky má např. "línou klapku"