K instalaci se určitě vyjádří Dany. Vypadá to, že není 8G jako 8G.
Co se týká podvozku tak jsem naprosto spokojen, měl jsem zatím možnost ho projet jen v tvrdém nastavením vhodném na okruh, ale to co jsem si tam mohl dovolit bylo neskutečné. Tomu podvozku je naprosto jedno co se pod ním nachází a nabízí prostě jen absolutní trakci na jakémkoliv povrchu. Mimo okruh jsem si na trase domů projel roletky, rozbité krajnice, příčné hupy a jeden železniční přejezd a naprosto mě to dostalo. Na čemkoliv se podvozek chová jako by člověk jel po hladkém asfaltu. Po skoku, na roletkách a tak podobně se kola ihned přilepí k silnici a můžu si dovolit akcelerovat nebo brzdit jako bych nejel po rozbitém povrchu.
V tvrdém nastavení odpovídá tuhost cca SuperSportu na 6/6 kliků, ale mnohem lépe filtruje přičné nerovnosti. Oproti sérii je jen nepříjemné když člověk přejede nejaký hup s poklesem asfaltu tak se auto prostě propadne a přilepí se na asfalt, je to jen důsledek toho, že ten podvozek kopíruje profil vozovky, stížnosti je možné adresovat k našim silničářům. Na lepších silnicích je jízdní komfort celkem v pohodě i v tvrdém nastavení, nic pro manželky a přítelkyně, ale dá se podle mě přežít i pár stovek kilometrů.
Na okruhu mám najednou o půl metru víc místa v zatáčkách, protože je možné naprosto bez problémů katovat všechny obrubníky, které jako by tam nebyly.
Přes týden přenastavím na "měkké" (dle Danyho) nastavení a pojedu se projet na silnice kolem Mělníka a Dubé, čekám jen samá pozitiva a sociální jistoty.