nejde snadno
navic se muze vyskytovat pouze u 7G, je to takovy zvuk pri zataceni...
bajuz píše:Prosím vysvetliť "zadrhavani prutiny o unasec"
bajuz píše:Podvozok je doma, vďaka Dany.
Prvý dojem estetický na jedničku s hviezdičkou. Je masívny, perfektne spracovaný, som presvedčený, že bude aj vynikajúco fungovať. Obyčajný Supersport mám niekoľko rokov a fungoval bez jedinej chybičky 85000 km, a nejazdil som po hladučkých cestách..... viackrát dostal riadne rany až sa vypol prívod paliva. Nejaké reči typu "fuj je to Čína" sú v tomto prípade úplné bláboly.
Už ho len rýchlo namontovať.....
dany píše:Ja si myslim, ze to ma vyznam pouze na performance pozadavek... Brat to jen kvuli tomu, ze to je mekci je nesmysl dle me...
Diky tem externim nadobkam se nastaveni tuhosti meni z 32kroku na nejakych 704 , ale co je hlavni, zvetsuje rozsah pouzitelnych nastaveni na vice nez dvojnasobek... Podvozek umi byt o cca 50% mekci nez standardni SuperSport a soucasne az o 120% tuzsi... To je ten narez
roman001 píše:dany píše:Ja si myslim, ze to ma vyznam pouze na performance pozadavek... Brat to jen kvuli tomu, ze to je mekci je nesmysl dle me...
Diky tem externim nadobkam se nastaveni tuhosti meni z 32kroku na nejakych 704 , ale co je hlavni, zvetsuje rozsah pouzitelnych nastaveni na vice nez dvojnasobek... Podvozek umi byt o cca 50% mekci nez standardni SuperSport a soucasne az o 120% tuzsi... To je ten narez
Mě třeba ten podvozek díky vyjádření měkčí/komfortnější hodně zajímá
Nevím jak je na tom s tuhostí XYZ SuperSport,ale moje KWčko mi přijde na každodení využívání českých silnic moc tvrdý.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků