Zdravím všechny účastníky fóra,
Jelikož mě ze zdejší komunity zná asi pouze Dany, dovolím si krátce uvést i mou historii s CTR - především proto, aby bylo zřejmé, jakým způsobem auto používám, což považuji za zásadní pro požadavky a očekávání, jaká člověk od svého auta a prováděných změn má. A současně předesílám, že jsem pouze amatér a nadšenec do aut, takže mé dojmy a popisy tak prosím v tomto kontextu chápejte - možná občas zahlásím něco, nad čím se profíci jen lehce pousmějou... Ale myslím, že právě o tom prožitek za volantem je - jde než jen o subjektivní dojmy, i když je třeba člověk neumí úplně dokonale popsat na papíře...
Takže – CTR 7G mám od jara 2007 a pořídil jsem ho v sériovém stavu od Hasík Teamu (r.v.2003, stříbrná barva, najeto 60 tis)… Získal jsem od nich i origo 17’ kola, která jsem preferoval před 18’, jež na autě byly původně… Od té doby jsem najel 35 tis bez jediné poruchy - díky, Hasík Teame, auto bylo skutečně ve skvělé kondici!
Bydlím sice v Praze, ale i kdybych měl v autě tisíc koní, nebudu v práci rychleji než metrem – tudíž auto nevyužívám denně, i když si dovedu představit, že ani to by nebyl zásadní problém… Ročně najedu nějakých 20-25 tis km– a z toho velká část patří víkendovým projížďkám… Obvykle během jedné najedu 200-250 km a to primárně po silnicích druhé a třetí třídy… Když má jít o zábavu za volantem, dálnicím i prvním třídám se ze zjevných důvodů vyhýbám…