Stránka 24

Re: Nová alternativa LSD od firmy Cusco

PříspěvekNapsal: stř 16. zář 2009 21:37:29
od dany
Teda, ani si neuníte představit, jak dobře ta špéra funguje :shock:
Pár vyvolených si to bude moci vyzkoušet na polygonu v neděli... viewtopic.php?f=21&t=209&start=10 , kdo by tedy se přeci jenom ještě chtěl a toto ho třeba dolomilo, tak může...

LSD je hodně podobné závodní, skoro bych řekl téměř závodní. jezdit s ní je zážitek :) díky lamelové konstrukci LSD odbourává všechny neduhy, které mi vadili u ostatních špér...
... A ta svornost :) je znát nějaké to procento navíc :lol:

Po tomto ostrém testu udělám, ve spolupráci s přítomnými lidmi, nějakou tu recenzi a první dojmy... Krátké dojmy a úplně první jsou jen pozitivní...

Re: Nová alternativa LSD od firmy Cusco

PříspěvekNapsal: pát 25. čer 2010 7:16:32
od bajuz
Dany, veľmi by ma zaujímala a určite aj ostatných súkmeňovcov Tvoja sľubovaná obšírnejšia recenzia na LSD Cusco.

Re: Nová alternativa LSD od firmy Cusco

PříspěvekNapsal: pát 25. čer 2010 13:24:23
od dany
Ono to vlastně ani nejde, protože ten kdo se závodní špérou nejel, ten rozdíl nemůže pochopit, celkem logicky, a tech co závodní LSD zná, není tak moc :(

LSD je výborná, testoval jsem ji přímo proti závodnímu Spoonu LSD 1.5way, co jezdíme na závodech a není horší, budu se držet při zemi, řekněme, že jsou nastejno. Což platí i ve srovnání s ostatními LSD (správnými lamelovými)

Nicméně, vyžaduje to nějaké zkušenosti a navíc je hlučná, takže si myslím, že nikdo z Vás by s ní (až na jednu dvě vyjjímky) asi nejezdil. Měl jsem auto od té doby rozebrané několikrát, vše je v pořádku, navíc jsem tedy měl možnost minimálně 2x tu LSD prodat a vrátit si tam sériovou... Kdo ale vyzkouší jednou pořádné LSD, nemůže se k "sériové" LSD vrátit :(

Zatím tedy vypadá, že životnost bude dobrá a zkušenosti předčili očekávání více než pozitivně, nicméně Ti, co jim vadí občasné vrzání nebo i jen chvění auta po aplikaci výplní silentbloků, ať o tom ani neuvažují, při pomalé (nebo špatné) jízdě se to opravdu trošku víc projevuje...

Re: Nová alternativa LSD od firmy Cusco

PříspěvekNapsal: pát 25. čer 2010 19:44:32
od pipka
No já mám teď ATS/Carbonetic 1.5way, kde lamely mají karbonové třecí plošky. Tím ten LSD trochu tišší než ten s čistě kovovými lamelami. Životnost a svornost je podle výrobce údajně také vyšší. Nevýhodou jsou už někým zmiňované výměny oleje po 3000km, navíc je hodně citlivý na viskozitu a přísady (jinak náběh svornosti není hladký).
Osobně by mě zajímala verze 2way, konkrétně jak moc pomůže na okruhu při brždění a nájezdu do zatáčky. Další věcí je, jak moc je taková varianta "streetable" i s vědomím, že jsem na šílený hluk z diferenciálu zvyklý.

Re: Nová alternativa LSD od firmy Cusco

PříspěvekNapsal: pát 25. čer 2010 22:06:49
od dany
ATS Carbonetic používá menší předpětí cca 7kg, my máme na jednom závodním autě také ATS Carbonetic se zakázkovým předpětím 10kg, kdy bylo i přidáno navíc 4kusy lamel i pro vyšší svornost. Spoon a Cusco používá cca 8kg. Nicméně nám závodní diferenciál odmítli udělat z karbonových lamel a použili ocelové. Podle výrobce ATS Carbonetic, není zatím bohužel pro závodní nasazení možné používal ty karbonové, protože to nevydrží :( Takže proto jsem se potom rozhodl vyzkoušet Cusco s ocelovými lamelami, když sám Carbonetic nám řekl, že karbonové lamely jsou pro street ježdění, neboť jsou tišší ...
Je pravda, že u zadokolky bych se toho tolik nebál, není ten diferák zdaleka tak namáhán jako u předokolky, navíc u CTR je problém, že na ten diferák není dostatečné místo, takže diferák nikdy neodešel kvůli lamelám, ale popraskalo to středové soukolí, jako to mám na obrázku u rozpraskaného spoonu... http://typer.cz/g_nabidka.php?page=4

Re: Nová alternativa LSD od firmy Cusco

PříspěvekNapsal: pon 26. črc 2010 11:37:23
od Well
Taky přidám pár postřehů s lamelovým diferenciálem. Mám ho na autě už skoro rok, Jde o Kaaz 1,5 way. Hlučnost téměř nulová (daleko víc mi v autě hlučí zámek ve dveřích), ale vysoká svornost je při pomalé jízdě značně obtěžující. Při otáčení nebo odbočování dokáže rozvibrovat celé auto. Dá se tomu přizpůsobit jízdní styl a pak už to není až tak tragické. Olej má předepsanou výměnu každé 3000km. Měním dle času v rozmezí 3-5 tisíc km. Z oleje Kaaz jsem přešel na Valvoline stejné specifikace. Sériový diferák bych vrátil do auta jedině při prodeji, už by mi to poškubávání zadní nápravy chybělo :) .

Re: Nová alternativa LSD od firmy Cusco

PříspěvekNapsal: stř 28. črc 2010 11:16:01
od bajuz
Když použivate své auta s lamelovou LSD i pro bežné ježdení po měste, není tahle LSD v tomhle případe na obtíž, jak to zvládáte?

Re: Nová alternativa LSD od firmy Cusco

PříspěvekNapsal: stř 28. črc 2010 16:55:11
od dany
Jsou lidi, kteří s tím jezdí i normálně a nevadí jim to...

Re: Nová alternativa LSD od firmy Cusco

PříspěvekNapsal: stř 28. črc 2010 17:09:33
od bajuz
zatím jsem autem s lamelovou sperou nejezdil.... jak se chová auto s takovouhle sperou pri pomalé jizde úzkyma klikatýma a preplnenýma uličkama?

Re: Nová alternativa LSD od firmy Cusco

PříspěvekNapsal: čtv 29. črc 2010 8:07:37
od dany
Lepší je, aby ses svezl, prostě dělá bordel, navíc u předokoly je třeba se s tím naučit jezdit...