Nově jsme zařadili do distribuce výfuky od Firmy Piper. Jedná se o laděné výfukové systémy s velice kvalitním zpracováním a slušným výkonem za vynikající zaváděcí ceny. Navíc tyto systémy lze dodávat jak ve verzi bez katu, tak i se sportovním katem. To je posouvá zase do jiné kategorie. Díly lze libovolně kombinovat s jinými výrobci, díky modulárnímu systému, který zachovává originální délky.
Výfuk se skládá ze svodů 4-2-1 o vnitřních průměrech 41mm - 45mm - 60mm
Druhým dílem je redukce s vlnovcem v provedení bez katu
nebo se závodním katem
Prostřední a koncový díl má vnitřní průměr 60mm. Prostřední díl má navíc rezonátor, který propůjčí výfuku vysoce sportovní, ne však ohlušijící, zvuk. Tím se stává optimálním řešením pro běžné ježdění těch, kteří nechtějí mít na autě závodní výfuk.
Měření výkonů výfuku probíhalo ve spolupráci s firem Piper a CPL Racing, takže lze výsledky považovat za pravdivé, ačkoli bylo dosaženo nárůstu výkonu o 10HP se sériovou ECU ve verzi bez katu
a dokonce nárůstu o 20HP s laděnou ECU K-pro ve verzi bez katu.
Mě osobně velice příjemně překvapil průběh křivek. V nejlepším měření byl nárůst následující:
- výkon ze 199HP při 8137rpm na 221HP při 7908rpm
- krouťák ze 190Nm při 7100rpm na 210Nm při 7240rpm