Stránka 11

K 100 x K pro

PříspěvekNapsal: stř 11. led 2012 20:35:11
od marek.dh
Ahoj, měl bych dotaz a třeba by to zajímalo víc lidí. Jaký je rozdíl v těchto jednotkách?? Jestli jsem to dobře pochopil, co jsem se dozvěděl všude možně, tak K pro se dá přímo ladit a do K 100 se dá pouze nahrát mapa? Jde na K 100, v případě výfuku ,,bez katu,, vymazat tu chybu co jde z lambdy?

Re: K 100 x K pro

PříspěvekNapsal: stř 11. led 2012 20:44:05
od dany
K100 je jen neprogramovatelná verze KPro, tedy musí přijít někdo, kdo má KPro, to se namontuje do této jednotky, naladí se to a nakonec se vyndá prg. modul KPro a vrátí se tam zpátky K100

Takže to je jen složitější, ale naladit to jde...

Nicméně u té K100 chybí tím pádem i OnLine výstup, tedy komunikace s počítačem a nelze přečíst například ani chyby auta...

Re: K 100 x K pro

PříspěvekNapsal: stř 11. led 2012 20:57:59
od marek.dh
Takže to je asi ještě složitější, než jsem si původně myslel... ikdyž je vlastně jasné, že každá úprava na autě chce jinou mapu v řídící jednotce.. to by těch map muselo být fakt hodně, kdyby měly všechny možné setupy :)

Re: K 100 x K pro

PříspěvekNapsal: stř 11. led 2012 21:18:32
od dany
Není to složité, jen pracné, musís vždy ten modul přehodit, naladit a pak vrátit, jinak to ale pracuje vlastne stejně...
Do ECU s K100 dostanes ten samý program jako do KPro...