Stránka 11

Turbo kit pro CTR 8G ...

PříspěvekNapsal: úte 02. lis 2010 11:27:02
od Ozzy
Dany,
díky ti i Honzovi za celkem rozsáhlý průzkum Flashpro vs. ECU N nicméně i přes problémy MAP kalibrace vs.MAF kalibrace na Flashpro stále koketuji s myšlenkou přeplňování (viz např. www.turbopacs.com/HONDA-CIVIC-TYPE-R-FN ... p_214.html ) kde je zatím pouze "jediná cesta" přes Flashpro jednotku.Jsem s nimi v jednání hlavně co se týče úpravy softwaru ve flashpro pro tento typ turbokitu tkzv. na klíč.Co mne trošku "straší jsou zkušenosti" Marfiho ohledně výměny převodovek na jeho 7G s kompresorem ale jak mi deklarovali do úrovně "300bhp" není potřeba měnit jakékoliv vnitřní části motoru (písty,vačky) i sání ,výfuk atd. zůstává sériový což se jeví z hlediska poměru vložených investic vs. výkonový přínos jako nejlepší.

Samozřejmě ,že toto bude až následný krok po upgradu sériových brzd ,které bych chtěl podle financí vyměnit někdy na jaře 2011.

Díky
Ozzy :twisted:

Re: Turbo kit pro CTR 8G ...

PříspěvekNapsal: čtv 04. lis 2010 9:04:10
od dany
Nikdo neříká, že by to nevydržel motor, ačkoli tedy mě komprese 11:1 na turbo přijde moc, ale problém je, že auto celkově není stavěno ta takový kroutící moment a díky tomu sice motor drží (i Marfimu), ale odchází ty následné komponenty jako jsou poloosy a věci v převodovce...
Nepředpokládám, že by to u turbo kitu bylo jinak, protože je k tomu ještě méně šetrný...

Re: Turbo kit pro CTR 8G ...

PříspěvekNapsal: čtv 04. lis 2010 9:41:02
od LK7R
Tak ono, když do toho člověk nemlátí jako hluchej do vrat, tak to celkem drží ;-D... No boost no problem... No boost no fun, takže je to těžký.

Re: Turbo kit pro CTR 8G ...

PříspěvekNapsal: čtv 04. lis 2010 10:08:56
od dany
Ano, jenže zase chápu, že takovou investici nedělám, abych jezdil opatrně...

Osobně bych dál než do kompresoru nešel. Špičky kroutícího momentu (které ale nejsou na brzdě měřitelné) dosahují údajně třeba i na 600Nm, přestože na brzdě Ti ukáže krouťák max. 320Nm, někde jsem to četl, zkusím to ještě najít...

Re: Turbo kit pro CTR 8G ...

PříspěvekNapsal: pát 05. lis 2010 12:17:49
od Marfi
Za prevodovky si muzu sam:-)mel sem koupit jednu poradnou a nehuntovat je:-)Jinak 300ps uz je dneska malo takze sem taky zacal uvazovat co dal.Chtelo by to kovanej motor a turbokit minimalne na 400ps:-)

Já osobne bych šel do rotrexu kterej se jezdi na seriovim motoru ca 350ps naladi se na hondate a nejsou stim obstrukce jak s turbem.
Whellman kterej ma na 1,6 pres 300ps a ma o polovinu mensi poloosy nez mi takze tech bych se nebal ale uvidime az to vytahne nekam na okruh.

Re: Turbo kit pro CTR 8G ...

PříspěvekNapsal: sob 06. lis 2010 13:24:44
od Eso
z vlastni zkusenosti bych se u toho preplnovani nejvic bal toho, jak moc efektivne dokazes uchladit motor...myslim na okruhu....ja na turbo civicu mohl jet dve kola na plno a pak jedno kolo chladit (brno, most) potom uz jen kolo jetxkolo chladit....celkem otrava
nordschleife by to neustalo, v pulce bych musel zacit chladit,navic jsem si overil, ze enormni vykon (300+PS na 950kg) bylo sice paradni na rovince, ale v zatackach jsem byl stejne pomalejsi nez nasledne s ITR natoz s CTR
osobne bych sel klasickou osvedcenou cestou N/A performance...je to sice drahy, ale ono kvalitni turbokit se vsim vsudy bude minimalne stajne drahy...jen ten narust vykonu muze byt vyssi, to nelz ezpochybnit-otazka je, kolik PS je v predokolce vyuzitelnych a ZIVOTNOST motoru a ostatnich komponentu
tot muj subjektivni pohled, jakozto uzivatele ktery mel turbohondu

Re: Turbo kit pro CTR 8G ...

PříspěvekNapsal: sob 06. lis 2010 19:29:47
od dany
Můj názor je taky, že 300HP a víc je prostě pro zadokoly nebo raději čtyřkoly...

Souhlasím s tebou...