co tankovat?

Re: co tankovat?

Příspěvekod dany v úte 05. čer 2012 22:47:08

U NS asi E85 neni, nepamatuji si...
Ten narust je zmereny, mam tu treba Subaru STi s 360HP na E85, pak i dalsi auta...
Ladi se podle smesi, ale na brzdu se nemusi, jen pokud bychom chteli jeste o neco zvysit vykon...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: co tankovat?

Příspěvekod dany v čtv 07. čer 2012 7:37:19

Tak jsem to dohledal z datalogu.
Nárůst spotřeby při plném plynu je 38%. Je tedy potřeba na to dimensovat vstřiky. U CTR do nějakých 240HP je tedy třeba vstřiků 440ccm, pokud by tam byl výkon vyšší a tím i větší zatížení, je pak třeba ještě větších vstřiků.
U částečného plynu je nárůst spotřeby mezi 10%-20%, dle toho, jak máš těžkou nohu a průměrná spotřeba se posune nahoru v průměru mezi 15%-20%, zase dle toho, jak moc to honíš...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: co tankovat?

Příspěvekod Ozzy v ned 10. čer 2012 16:54:40

Takže Dany ,jestli tomu dobře rozumím kdybych nechal sériové vstřiky 310ccm nelze očekávat nárůst výkonu při E85 v úrovni 10-15% ale pouze v úrovni jednotek procent, či ty sériové vstřiky nebudou stačit vůbec při přemapování ECU na delší otevření pro "bohatší směs". Táži se z důvodu zda musím ihned měnit vstřiky a mapu v ECU abych "nepoškodil" motor .Dále se chci optat zda máš nějakou mapu na Flashpro pro E85 , v případě ,že ano za kolik a za kolik bych sehnal přes tebe ty vstřikovače 440ccm či 550ccm?
Díky Ozzy
Ozzy
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 02. črc 2009 9:37:39
Bydliště: Čerčany

Re: co tankovat?

Příspěvekod dany v pon 11. čer 2012 6:51:50

při sériových vstřicích nemůžeš vůbec ladit tu jednotku správně, neboť ty vstřiky prostě nestačí, to nejde o výkon. Pokud bys s tím jezdil jen na spotřebu a ne na výkon, prostě normálně, tak by tam byla chudá směs z nedostatku paliva jen občas a chvíli, takže by to asi "nějak" jezdilo, ale není to správné...

Nárůst výkonu je věc druhá, díky tomu E85 si můžeme dovolit větší předstih, aniž ten motor klepe, což nám umožní nárůst výkonu, jenže tajpár (a Hondy obecně s motory K20, H22, B16, B18, F20) zrovna úplně nedostatkem předstihu netrpí, takže nárůst bude rozhodně v jednotkách procent...

Pokud ladíš sériové auto, tak logicky nárůst může být až těch 10% u atmo taky, jenže ty máš již te%d laděný program pro benzín, který něco přinesl a přechod na E85 již žádný další dramatický nárůst nepřinese, pokud nebudou další úpravy na motoru...

Třeba u subara to byl nárůst z cca 340HP na 360HP a z 520Nm na cca 580Nm, jenže ten krouťák na atmo takhle nepovyroste :D, tam se to spíš dělá pro to, že nižší teplota spalování E85 umožní lépe ten motor chladit a tím delší výdrž...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: co tankovat?

Příspěvekod Ozzy v pon 25. bře 2013 10:47:35

Ahoj Dany ,

vzhledem k tomu , ze Benzina kterou mam 10km od baraku doplnila do stojanu Ethanol E85 , koupil jsem do CTR vetsi vstriky 850cc a az mi dorazi potreboval bych od tebe poradit jak premapovat Flashpro - zda stačí pouze změnit typ vstřiků a prodloužit čas otevření ,či zda se musí všechny hodnoty ručně "poladit ".

Diky a hondě zdar
P.Skala


dany píše:při sériových vstřicích nemůžeš vůbec ladit tu jednotku správně, neboť ty vstřiky prostě nestačí, to nejde o výkon. Pokud bys s tím jezdil jen na spotřebu a ne na výkon, prostě normálně, tak by tam byla chudá směs z nedostatku paliva jen občas a chvíli, takže by to asi "nějak" jezdilo, ale není to správné...

Nárůst výkonu je věc druhá, díky tomu E85 si můžeme dovolit větší předstih, aniž ten motor klepe, což nám umožní nárůst výkonu, jenže tajpár (a Hondy obecně s motory K20, H22, B16, B18, F20) zrovna úplně nedostatkem předstihu netrpí, takže nárůst bude rozhodně v jednotkách procent...

Pokud ladíš sériové auto, tak logicky nárůst může být až těch 10% u atmo taky, jenže ty máš již te%d laděný program pro benzín, který něco přinesl a přechod na E85 již žádný další dramatický nárůst nepřinese, pokud nebudou další úpravy na motoru...

Třeba u subara to byl nárůst z cca 340HP na 360HP a z 520Nm na cca 580Nm, jenže ten krouťák na atmo takhle nepovyroste :D, tam se to spíš dělá pro to, že nižší teplota spalování E85 umožní lépe ten motor chladit a tím delší výdrž...
Ozzy
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 02. črc 2009 9:37:39
Bydliště: Čerčany

Re: co tankovat?

Příspěvekod dany v ned 31. bře 2013 12:36:37

Lepší to je samo poladit...
pokud budeš jezdit jen na nákup, tak to je jedno, pokud ale chceš jezdit ostře, pak je lepší to zkouknout a zkorigovat...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: co tankovat?

Příspěvekod Ozzy v stř 03. dub 2013 18:12:42

Ahoj Dany,
tak vstriky dnes dorazily (kdyby mel nekdo zajem celkem zajimava cena vc .rychle dopravy ze statu ) tak se chci zeptat co to poladit znamena ( Zajel bych k tobe vzal bych flashpro a jsme schopni to zmaknout u Tebe doma ,nebo musime jeste na brzdu. Jak je financni predstava na upravu programu .
Diky za odpoved
Mej se Pavel alias Ozzy.
Ozzy
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 02. črc 2009 9:37:39
Bydliště: Čerčany

Re: co tankovat?

Příspěvekod dany v pát 05. dub 2013 8:12:48

Jo, to uděláme u mě během jedné návštěvy...

Hlavně to chce vyjet teď alespoň dvě, lepší tři nádrže toho, na co to chceš ladit... Pak už jen dorazíš a upravíme to. Doladění programu bude v řádu stokorun max litr, nepředpokládám žádné velké komplikace...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Předchozí

Zpět na Motor, ECU

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron