Specifikace motorů K-series

Specifikace motorů K-series

Příspěvekod Saty v stř 16. čer 2010 23:02:32

K20A
Found in:
2001-2005 Honda Civic Type-R (EP3)
Displacement: 1998 cc
Compression: 11.5:1
Power: 212 hp (215 PS, 158 kW) @ 8000 rpm
Torque: 149 ft·lbf (202 N·m) @ 7000 rpm
Redline: 8400 rpm
2001-2006 Honda Integra Type-R (DC5)
Displacement: 1998 cc
Compression: 11.5:1
Power: 217 hp (220 PS, 162 kW) @ 8000 rpm
Torque: 152 ft·lbf (206 N·m) @ 7000 rpm
Redline: 8500 rpm
2002-2006 Honda Accord Euro-R
Displacement: 1998 cc
Compression: 11.5:1
Power: 217 hp (220 PS, 162 kW) @ 8000 rpm
Torque: 152 ft·lbf (206 N·m) @ 7000 rpm
Redline: 8500 rpm

K20A2
Found in:
2002-2004 Acura RSX Type-S and 2002-2005 Honda Civic Type R (EP, European)
Displacement: 1998 cc
Compression: 11.0:1
Power: 200 hp (147 kW) @ 7400 rpm
Torque: 142 ft·lbf (193 N·m) @ 6000 rpm
Redline: 8200 rpm

K20A3
Found in:
2002-2005 Honda Civic Si
Displacement: 1998 cc
Compression: 9.8:1
Power: 155 hp* (119 kW) @ 6500 rpm
Torque: 139
2002-2006 Acura RSX
Displacement: 1998 cc
Compression: 9.8:1
Power: 155 hp* (119 kW) @ 6500 rpm
Torque: 139 ft·lbf* (191 N·m) @ 4000 rpm
Redline: 6800 rpm
(* Horsepower and torque calculations reflect new SAE J1349 procedures revised August 2004)

K20Z1
Found in:
2005-2006 Acura RSX-S
Displacement: 1998 cc
Compression: 11.0:1
Power: 201 hp (150 kW) @ 7800 rpm (sae NET Rev 8/04)
Torque: 140 ft·lbf (194 N·m) @ 7000 rpm (sae NET Rev 8/04)
Redline: 8200 rpm

K20Z2
Found in:
2006- Acura CSX (Canada)
Displacement: 1998 cc
Compression: 9.6:1
Power: 155 hp (114 kW) @ 6000 rpm (sae NET Rev 8/04)
Torque: 139 ft·lbf (188 N·m) @ 4500 rpm / 188 N·m @ 4200 rpm (Singapore)
Redline: 6800 rpm
2006- Honda Civic (JDM)
Displacement: 1998 cc
Compression: 9.6:1
Power: 155 hp (114 kW) @ 6000 rpm
Torque: 139 ft·lbf (188 N·m) @ 4500 rpm
Redline: 6800 rpm
2006- Honda Accord Sport(Europe)
Displacement: 1998 cc
Compression: 9.6:1
Power: 155 hp (114 kW) @ 6000 rpm
Torque: 139 ft·lbf (188 N·m) @ 4500 rpm
Redline: 6800 rpm

K20Z3
This inline-4 cylinder internal combustion engine is found in the redesigned Honda Civic Si. It has an aluminum block with aluminum heads, and a bore and stroke of 86 mm*86 mm, resulting in a 2.0 Liter displacement.

Found in:
2006+ Honda Civic Si
2007 Acura CSX Type-S
Displacement : 1998 cc
Compression : 11.0:1
Power: 197 bhp (147 kW) @ 7800 rpm (sae NET Rev 8/04)
Torque: 139 lb·ft (189 N·m) @ 6200 rpm (sae NET Rev 8/04)
Redline: 8000 rpm

K23A1
Turbocharged
Found in:
2007 Acura RDX
Displacement: 2300 cc (acura.com)
Compression: 8.8:1 (acura.com)
Power: 240 hp @ 6000 rpm (SAE net)
Torque: 260 ft·lbf @ 4500 rpm (SAE net)
Redline: 6800 (acura.com)
Bore: 86 mm
Stroke: 99 mm

K24A1
Found in:
2002-2006 Honda CR-V
Displacement: 2354 cc
Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43x3.90 inches)
Compression: 9.6:1
Power: 160 hp (119 kW) @ 6000 rpm
Torque: 162 ft·lbf (220 N·m) @ 3600 rpm
Redline: 6500 rpm

K24A2
Found in:
2004-2006 Acura TSX
Displacement: 2354 cc
Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43x3.90 inches)
Compression: 10.5:1
Power: 205 hp (149 kW) @ 6800 rpm
Torque: 166 ft·lbf (225 N·m) @ 4500 rpm
Redline: 7100 rpm

K24A3
Found in:
2003-2006 Honda Accord (Europe, Japan, and Australia)
Displacement: 2354 cc
Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43x3.90 inches)
Compression: 10.5:1
Power: 189 hp (140 kW) @ 6800 rpm
Torque: 164.5 ft·lbf (223 N·m) @ 4500 rpm
Redline: 7000 rpm

K24A4
Found in:
2003-2005 Honda Accord, 2003-2006 Honda Element
Displacement: 2354 cc
Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43x3.90 inches)
Compression: 9.7:1
Power: 160 hp (119 kW) @ 5500 rpm
Torque: 161 ft·lbf (218 N·m) @ 4500 rpm
Redline: 6500 rpm

K24A8
Found in:
2006/2007 Honda Accord
Displacement: 2354 cc
Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43x3.90 inches)
Compression: 9.7:1
Power: 166 hp (124 kW) @ 6000 RPM
Torque: 160 ft·lbf @ 4000 rpm
Redline: 6500 rpm
tel.608641981
Saty
 
Příspěvky: 360
Registrován: úte 17. bře 2009 12:20:41
Bydliště: Veřovice

Re: Specifikace motorů K-series

Příspěvekod Ozzy v úte 29. čer 2010 9:08:26

Saty velmi pěkný přehled
z kterého jsem vyčetl,že jsempravděpodobně vlastníkem motorizace K20A2 v CTR 8G.
Proto přikládám čistě technický dotaz i na Danyho -kdybych pořídil těsnění pod hlavu 0,3mm dokoupil ať už Flashpro či N-kovou řídící jednotku tak se dostanu na parametry K20A - CTR 7g či ještě něco chybí ?
Díky za reakci :twisted:
Ozzy
Ozzy
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 02. črc 2009 9:37:39
Bydliště: Čerčany

Re: Specifikace motorů K-series

Příspěvekod dany v úte 29. čer 2010 16:17:22

Omyl!!! Chybí totiž motor z 8G, tam je motor K20Z4, který Saty taktně vynechal, neboť díky složitostem ho nepovažujeme za plnohodnotný :lol: :lol: :lol:

To byla prdel, ale v 8G je opravdu motor k20Z4 a parametry jsou následující...
Displacement: 1998 cc
Compression: 11.0:1
Power: 201 hp (148 kW) @ 7800 rpm
Torque: 139 ft·lbf (193 N·m) @ 5600 rpm
Redline: 8200 rpm

Dostat se na parametry 7G jde, pokud se bavíme o parametrech, pokud se budeme bavit o jízdní dynamice, tak to bohužel jednoduše nejde... Pokud má 7G sériovou převodovku, tak to ještě 8G stíhá, ale pokud uděláš na 7G převodovku, sání, výfuk, jednotku, tak už to s 8G lze stíhat těžko :(

Tady jsou srovnání dle modelů... viewforum.php?f=15
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Specifikace motorů K-series

Příspěvekod Ozzy v úte 29. čer 2010 23:46:40

Dany díky za doplnění nicméně dovysvětli mi jaké jaké složitosti dělají z motoru na 8G neplnohodnotný produkt ? :twisted: :D

JAk jsem vypozoroval jsou všechny "evoluční stupně motorů " řady K20 pouze přizpůsobeny váze (hlavní nevýhoda 8Gvč.chybějícího víceprvku na zadní nápravě oproti 7G) a typu auta do kterého se posléze montují, protože jádro motoru postavené na ideálním čtverci 86*86mm se zdá být opravdu asi nejlepší v objemové třídě do dvou litrů.
(Mimochodem i Opel Kadet GSI měl v devadesátých letech taky čtvercový profil bez katalyzátoru a taky slušně ve své době uháněl (osobní zkušenost) . S příchodem el.vstřikování ,katalyzátorů ,následných motorů "typu Ecotec) vše u Opelu "zabili" a byl konec.
Ale dost už o vozech typu "made in germany" a zpět do našich vod.30.6 budu odpoledne v Praze a rád bych se zastavil u tebe Dany na Kladně. Budeš mít čas někdy okolo 17:30

Díky
Ozzy
Ozzy
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 02. črc 2009 9:37:39
Bydliště: Čerčany

Re: Specifikace motorů K-series

Příspěvekod dany v stř 30. čer 2010 8:00:44

Bavíme se o tom už dlouho... Zásadní problémy u 8g jsou...

... 18" kola ... Proto musí mít převodovka již krátký převod 5.1 a tím pádem nejde jednoduše a bezpečně víc zkrátit, což je oproti 7G snad největší omezení, které má následně největší vliv na dynamiku...
... Motor má elektronické ovládání škrtící klapky které je navíc ovládáno podtlakem a ne plynem
... Klapka má jen 60mm průměr, 7G má 62mm
... Motor má přidané vyvažovací hřídele, které snižují zase trošku dynamiku motoru

Nikde jsem ale neřekl, že motor v 8G není plnohodnotný, jen složitěji upravitelný...

Ty změny jsou dělané kvůli emisím, nic jiného v tom nehledej...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Specifikace motorů K-series

Příspěvekod bajuz v stř 30. čer 2010 16:49:48

JAS motorsport nabizi pro FN2 finalni prevod 12/76 - 13/71. Je to veliky problem dat to do prevodovky spolu se skracenymi prevody 4.5,6?
bajuz
 
Příspěvky: 45
Registrován: čtv 19. lis 2009 13:12:35

Re: Specifikace motorů K-series

Příspěvekod dany v stř 30. čer 2010 21:14:37

Technicky se dělají převody 5.086, 5.46, 5.8, 6.33 všechny tyto jdou namontovat, nicméně 5.086 je poslední, který se tam vejde na "plné zuby", čím větší závodní převod, tak se zmenšují zuby a jejich dosedací plocha, je tam méně místa mezi stálým převodem a obalem, dokonce od převodu 5.8 je třeba ten obal již trošku vybrat, aby se to tam vešlo. Jak jsou zuby menší, jsou více namáhané a je větší nebezpečí, že zuby prasknou. Navíc, jak tam je méně místa mezi převodem a obalem, tak pokud praskne zub a ulomí se, dojde téměř vždy k jeho zapříčení mezi obal a kolo stálého převodu což vede k prasknutí obalu převodovky...

Tyto převody jsou navíc hlučné, je to prostě určené pro závodní auta... Do normálního civilního auta bych to už nedával...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Specifikace motorů K-series

Příspěvekod bajuz v stř 30. čer 2010 23:48:46

Dobra, kdyz jsou tyhle prevody tak natesno a zuby jsou mensi a vice namahane, jak to potom vse vydrzi v zavodnim aute, kde jsou vsechny casti nekolikanasobne vice namahane? Prevody 5,46 a 6,33 jsou pro puvodni obal prevodovky. Myslim, ze prevod 5,46 by byl prijatelnym a relativne bezpecnym resenim pro FN2.
bajuz
 
Příspěvky: 45
Registrován: čtv 19. lis 2009 13:12:35

Re: Specifikace motorů K-series

Příspěvekod dany v čtv 01. črc 2010 0:18:59

V závoďáku to vydrží, protože se to mění po 2500km ostrých zkoušek, budeš měnit stálý převod každých 15 až 20tis. km???

Pokud se to neudělalo a zub praskl, tak to vždy odnesl i obal převodovky...

Pro stálý převod, speciálně z JASu se musí ta skříň trošku obrobit jak u 5.46 tak i 6.33, dokonce to máš i v přiloženém návodu... V zimě se 6.33 montoval do závodního 8G, takže si to ještě živě pamatuji...

Podívej, dát si můžeš do auta co chceš, kolik to vydrží nedokážu já odhadnout, třeba budeš mít štěstí... Podle čeho usuzuješ, že 5.46 je bezpečné řešení pro 8G nevím... Jen tě chci upozornit, že ačkoli nevím proč, tak kompletní převodovka na 7G stojí 48tis kdežto na 8G stojí 82tis, takže uvažuj a počítej s rozvahou...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Specifikace motorů K-series

Příspěvekod bajuz v sob 24. črc 2010 9:48:56

Jak moc by finalni prevod 5,5 a zkracene prevody 4,5 a 6 ovlivnili dynamiku 8G?
bajuz
 
Příspěvky: 45
Registrován: čtv 19. lis 2009 13:12:35

Další

Zpět na Motor, ECU

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron