Ano má to smysl, ale je trošku složitější naučit auto pak fungovat spolehlivě... Navíc to vyjde na dost peněz... Další mínus, není to vhodné na velký nájezd kilometrů... Pokud Ti nestačí 240HP K20 dej stroke kit a jsi zase o něco víš... To mi přijde jako rozumější řešení...
V tom, že ten spodek není určen na K20 hlavu a obráceně Podle mých zkušeností, kterých není moc, i toho, co jsem si přečetl na fórech se to dost často něco porouchá ...
Jednu dobu jsem se tou myšlenkou taky zabýval a podle toho co jsem načetl na fórech v USA, je to přesně tak jak říká Dany, spolehlivost tohoto řešení není zrovna jeho silnou stránkou. Jestli už vychytali všechny mouchy, nebo tam ještě nějaké jsou nedokážu posoudit, některé diskuze měly i přes 30 stránek.
Takže stroker kit je jednoduchší a spolehlivější řešení.....jak to vlastně funguje? Vyšší zdvih se dosáhne jiným klikovým hřídelem, jiné ojnice a jiné písty s větším pruměrem a máme z toho větší objem....?