Přeladění ECU na vyšší výkon

Přeladění ECU na vyšší výkon

Příspěvekod dany v pon 09. črc 2018 23:17:17

Ačkoli ECU je úplně stejná, stejně jako motor, s CTR 9G, nakonec se její ladění ukázalo složitější než jsem čekal. Mapy nemají stejný výkon, ale nižší, auto se bohužel i hůře chladí a to má určitě na hodnoty také vliv. Předpoklad je tedy, že ve skutečnosti je mapa v Race mode stejná jako mapa 9G 475R i když na brzdě se to nepotvrdilo. Ale mapu race mode jsme měřili až jako poslední a auto již bylo daleko teplejší než jsme čekali.
I samotné odbrzdění je díky dalším přidaným stabilizačním systémům daleko složitější, auto spadne po každém brzdění do nouzového systému, který na rozdíl od 9G i omezuje tlak turba, je tedy složitější vůbec stojící auto na brzdě správně změřit...

Podařilo se nakonec doladit i přepínání, takže mapa je v každém režimu trošku jiná. Díky vetšímu přehřívání jsem musel přistoupit trošku k redukci race mapy a snížit lehce hodnoty, aby nedošlo k poškození.
Tak jak to je teď odladěné neočekávám žádné komplikace, s laděnou ECU jsem najel asi 3tis km dohromady a přes 1tis km s finální verzí...

Co se tedy týká SW, důrazně doporučuji tyto tři následující, přičemž kde která bude záleží jen na majiteli. To odstupňování není nijak drastické a přijde mi příjemné, ale klidně může být ve všech režimech jedna mapa nebo dvě stejné a jedna jiná, prostě libovolně.
Ale já doporučuji to nechat tak, jak to je...
(kompletní cena za úpravu ECU je 25tis, plus doporučený je nějaký více propustný vzduchový filtr, já používám vložku K&N za 2000,- se kterou všechny grafy i měřené):

“MOD375R” – ideální varianta pro +RACE mód motoru, krouťák je posazený na cca 475Nm, výkon by se měl pohybovat okolo 375HP (podle porovnání plnění s 9G, ačkoli na měření se nám to nepodařilo dosáhnout), plnící tlak turba je jen asi o dvě desetiny vyšší něž u série
MOD370R.jpg

“MOD350S” – taková "pěkná" mapa na běžné ježdění, tedy do SPORT módu, krouťák je stažený na 460Nm, výkon by se měl pohybovat okolo 350HP, plnící tlak turba je jen asi o desetinu vyšší něž u série
MOD350S.jpg

“MOD335C” – lehce stažená mapa pro COMFORT mód, kroutící moment jsem nechal na 460Nm, výkon je někde okolo 335HP, tlak turba také asi o desetinu vyšší
MOD335C.jpg


Takto naladěná mapa MOD335C + MOD350S + MOD375R vypadá následovně, i když jak jsem psal, tak ta mapa race mode je ve skutečnosti o něco vyšší ačkoli se to odměřit nepodařilo.
ECU 335-350-370.jpg
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2449
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Zpět na CTR 10G

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník