Stránka 22

Re: Test KTM X-Bow

PříspěvekNapsal: stř 27. kvě 2009 10:52:10
od babo
aha, jasne, ta praca s plynom v zakrute je fakt tazka. To mi trebars vadilo aj na EVO. Pekne postrehy Dany, fakt pekne. Palec hore.

Re: Test KTM X-Bow

PříspěvekNapsal: stř 27. kvě 2009 13:51:51
od Well
Já bych na základě svých chabých zkušeností řekl, že se samosvorem se to na zadokolce trhá o něco dřív, ale díky prokluzu obou kol je to říditelné. Bez samosvoru se jedno kolo protáčí a druhé stojí. Pokud není vysloveně uklouzáno, tak to většinou dopadne jako já v Mostě (v kačírku). Bez samosvoru se nedá přetáčivý smyk řídit, protože si zadní kola dělají co chtějí. Jestli jsem to popletl, tak mě namlaťte :mrgreen: .

Re: Test KTM X-Bow

PříspěvekNapsal: stř 27. kvě 2009 15:24:21
od babo
ja by som skor povedal, ze na zadokolke prave ked je vnutorne kolo odlahcene, tak nevie zabrat to vonkajsiea tym padom ides pekne do hodin. Ked samosvor mas, tak sa zopne a prave napriek odlahcenemu vnutornemu kolu Ta to vonkajsie vytiahne von.
Rozhodne ale pretacavy smyk sa da riadit aj u RWD poriadne len a len so samosvorom. No a kto si dnes kupuje M3? 90% ludi urcite nie na to, aby sli driftovat na okruh, takze samosvor nedostanu a je to. Setrit naklady je v mode :lol: