Test KTM X-Bow

Komplexní pohled na auta a jejich srovnání, zkušenosti, komplexní úpravy, testy

Re: Test KTM X-Bow

Příspěvekod babo v stř 27. kvě 2009 10:52:10

aha, jasne, ta praca s plynom v zakrute je fakt tazka. To mi trebars vadilo aj na EVO. Pekne postrehy Dany, fakt pekne. Palec hore.
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: Test KTM X-Bow

Příspěvekod Well v stř 27. kvě 2009 13:51:51

Já bych na základě svých chabých zkušeností řekl, že se samosvorem se to na zadokolce trhá o něco dřív, ale díky prokluzu obou kol je to říditelné. Bez samosvoru se jedno kolo protáčí a druhé stojí. Pokud není vysloveně uklouzáno, tak to většinou dopadne jako já v Mostě (v kačírku). Bez samosvoru se nedá přetáčivý smyk řídit, protože si zadní kola dělají co chtějí. Jestli jsem to popletl, tak mě namlaťte :mrgreen: .
Mazda MX-5 1,6
Well
 
Příspěvky: 164
Registrován: ned 14. pro 2008 19:30:07
Bydliště: Plzeň

Re: Test KTM X-Bow

Příspěvekod babo v stř 27. kvě 2009 15:24:21

ja by som skor povedal, ze na zadokolke prave ked je vnutorne kolo odlahcene, tak nevie zabrat to vonkajsiea tym padom ides pekne do hodin. Ked samosvor mas, tak sa zopne a prave napriek odlahcenemu vnutornemu kolu Ta to vonkajsie vytiahne von.
Rozhodne ale pretacavy smyk sa da riadit aj u RWD poriadne len a len so samosvorom. No a kto si dnes kupuje M3? 90% ludi urcite nie na to, aby sli driftovat na okruh, takze samosvor nedostanu a je to. Setrit naklady je v mode :lol:
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Předchozí

Zpět na Auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron