Český supersport Attack GTR

Život našeho závodního teamu...

Re: Český supersport Attack GTR

Příspěvekod dany v pon 10. lis 2014 0:05:31

V pátek 7.11.2014 jsme se rozloučili se sezónou posledním testováním... Máme teď hodně dat a informací ke zpracování, které si musím nějak v hlavě analyzovat a rozhodnout se jak pokračovat dál...
Na testu díky nevlídnému počasí nebylo sice moc aut ani lidí, ale to neznamená, že jsme nebyli ostře sledováni ... :lol:

DSC_7182.JPG

Ačkoli nás nepřivítalo počasí, jaké bychom si představovali, podařilo se nám nakonec i na mokré trati otestovat všechno, co jsme před zimní přestávkou potřebovali...
Největším přínosem testu na mokru je vždy poznatek jak je auto vyváženo, neboť drobné nedostatky se na suchu neprojeví, ale na mokru je každá nestabilita jak při akceleraci tak hlavně deceleraci strašně znatelná. Tady jsem byl překvapen velmi mile, neboť stabilita je výborná a dokonce na brzdách pro mě až nepochopitelná :D , to jak to auto brzdí se semislickem na mokru jsem jen těžko pobíral...
Nakonec tento test dopadl vůbec nejlépe v tomto roce a poprvé jsme během testu neměli ani jeden technický problém, technika fungovala naprosto spolehlivě a my najeli cenných ostrých 140km ve třech stintech...
Vypadá to tedy, že se nám podařilo vyřešit všechny dětské nemoci a můžeme se již doufejme plně soustředit na vyladění jízdních vlastností auta, takže co více jsme si před zimní odstávkou mohli přát...

DSC_7228.JPG

Pokusím se tedy ještě shrnout největší pozitiva letošní testovací sezóny:
- motor kompletně naladěn a připraven podávat plný výkon v maximálních otáčkách
- vyřešeno chlazení motoru, teplota oleje motoru se nyní pohybuje do 115°C, což by mělo být v pohodě i v parných letních měsících
- odladěno řazení bez spojky pod plným plynem, nastavení diferenciálu i finální odstupňování převodovky
- brzdy jsou vybrané správně co do velikosti i použitých materiálů, příjemně se dávkují za sucha i mokra a nastavení přepákování pedálů je výborné, díky dimenzi není problém auto zastavit i se setrvačností motoru, opotřebení je i po ujetí 400km ostrých neznatelné, neumím si představit použití menších
- prvotní problémy s praskajícími prachovkami na kloubech poloos jsou také snad již minulostí, nyní mají již klouby najeto přes 200km ostrých bez náznaku problému, hlavně již drží i v dlouhých stintech
- otestován máme vliv geometrie auta na sjíždění a teploty zahřívání pneu, z toho můžeme stavět v dalších testech
- již jsme trošku pochopili chování auta a jeho reakci na různé druhy nastavení
- máme základní představu vlivu nastavení přítlaku zadního křídla na aerodynamický odpor auta

DSC_7192.JPG

A co nás čeká během zimní pauzy a jarních testů:
- rozebírka auta a kontrola opotřebení hlavních dílů
- přenastavení geometrie předních ramen
- zvětšit přítlak na přední nápravě
- finální dopracování difusoru pro lepší "vyplachování" motorového prostoru
- přepracovat zadní křídlo pro získání lepšího poměru přítlak / odpor, to nás prozatím dle testů stojí několik vteřin na kolo, na takto agresivní nastavení máme asi malý výkon motoru 8-)
- základní test aerodynamiky pro správné umístění horního křídla do neturbulentního prostoru
- test teploty oleje v převodovce při plném hodinovém stintu, případně také vyřešit externí chlazení
- no a prostě vymyslet mnoho dalších nápadů, jejiž cílem bude zrychlit auto v zatáčkách bez ztráty rychlosti na rovince, nejraději i její nárůstu...
- jakmile budeme z jara spokojeni se srovnávacími testy na stejném semislicku, přejdeme na slicky a finální doladění auta

http://www.youtube.com/watch?v=fWChwwx76r0
Loučím se krátkým videem, které trošku přiblíží, jak to vypadá zvenku, díky malému provozu je to slyšet dobře ... :twisted:
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2437
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Český supersport Attack GTR

Příspěvekod jarka v pon 10. lis 2014 11:36:34

Na tom videu to vypadá hodně zle :twisted: .
jarka
 
Příspěvky: 229
Registrován: pát 04. zář 2009 21:50:11
Bydliště: Liberec

Re: Český supersport Attack GTR

Příspěvekod dany v pon 10. lis 2014 22:00:07

vědět, co bude obnášet postavit de-facto úplně nové auto od začátku, asi bych se do toho nepustil :lol:

Já myslím, že to je kvalitní práce a díky všem, co se na tom podílí...
Neumíte si představit, jak je zábavné to auto řídit... Auto po Vás "jde" při každém přidání plynu, při každém brzdění,... prostě pořád se Vás snaží "dostat", to je neskutečně zábavné jak na suchu tak i na mokru, samozřejmě pokud vyhráváte... :lol:

Nicméně někdy to auto dožene každého :cry: http://www.youtube.com/watch?v=bOVI4SoL8qU

Ale zase Vás to odmění neskutečným zážitkem, který za tu dřinu a peníze stojí...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2437
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Český supersport Attack GTR

Příspěvekod honzaS v pon 10. lis 2014 22:34:54

Já mám tedy najeto jen pár koleček na "entry level" mém eSku, ale zadokolka je prostě jiný svět :D
a Attack, ten je už i z jiné dimeze :lol:
to člověk pocítí hned při výjedu z boxů :shock:
Uživatelský avatar
honzaS
 
Příspěvky: 53
Registrován: pon 27. srp 2012 9:14:03
Bydliště: Ostrov

Re: Český supersport Attack GTR

Příspěvekod dany v stř 27. kvě 2015 21:53:31

Auto jsme presentovali na RallyShow v Hradci Králové, sklidili jsme myslím zaslouženou pozornost. Nakonec jsme se v rámci exhibice postavili na start závodu na 800m...

DSC_8263.JPG

A jak to dopadne, když se na start postaví AttackGTR proti závodnímu Porsche 997 GT3, Lotusu Exige S (upravený na cca 260HP) a dvěma vrtulníkům???
Start na semislicku proti slicku není úplně ono, ale počítá se to až v cíli ...

pohled ze startu ... https://youtu.be/iIlDYluW69g
pohled z dronu ... https://youtu.be/hkrtulZh8F0

Nečekal jsem, že Lotus dostane tolik :lol:
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2437
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Český supersport Attack GTR

Příspěvekod TomikTT v sob 30. kvě 2015 17:18:19

Ten pohled z dronu je super ... to zrychlení je mazec
TomikTT
 
Příspěvky: 61
Registrován: úte 26. lis 2013 10:13:55

Re: Český supersport Attack GTR

Příspěvekod dany v čtv 03. zář 2015 19:12:54

Letos bohužel bylo potřeba peníze investovat jinam a navíc také nebyl úplně čas se více věnovat našemu AttackuGTR, takže se toho moc neodjelo, ale nakonec zkusíme alespoň jeden závod a udělám si radost... :twisted:

Zúčastníme se závodu v Mostě v rámci seriálu CarboniaCup v neděli 11.10.2015, pokud to tedy na poslední chvíli nebude vypadat na nějakou průtrž mračen či intenzivní déšť, to bychom asi museli zrušit, protože nemáme mokré pneu :lol:
Nebude to úplné hardcore, ale spíš svezení s rezervou, potřebuji otestovat ostré nastavení, které vyplynulo z loňského testování...

V naší třídě A8 budeme mít sice velký deficit, všichni používají slicky a mě se je nechce na jeden závod kupovat, takže pojedu na skoro sjetých semi Nitto (no spíš před smrtí :lol: ), ale jedu hlavně pro legraci, z toho ale zase plynou jiné možnosti...

Tudíž, pokud by měl někdo zájem, je možné se během tří tréningů svést na místě spolujezdce... Respektive to je tak, že dva ty tréningy již jsou předobsazeny a čekám na potvrzení, ale ten jeden by měl být stále ještě volný. Cena za jeden tréning cca 15min čistého času ... 3500,- kč

Tak se v případě zájmu ozvěte ... ;)
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2437
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Český supersport Attack GTR

Příspěvekod TomikTT v pon 12. říj 2015 10:40:30

To auto je zlo :twisted: Uplně mě rozsekalo. Vsechno tam člověk vnímá milionkrát intenzivněji než např. v mém ufu, a to není žádný vořezávátko.
Selfie onboard: https://youtu.be/66V3mNEs-sw :D

A ještě jednou díky za tu možnost, a ted zase zpátky do reality.
TomikTT
 
Příspěvky: 61
Registrován: úte 26. lis 2013 10:13:55

Re: Český supersport Attack GTR

Příspěvekod jarka v pon 12. říj 2015 14:54:39

Ti ty oči místama div nevypadly :D - škoda, že video neumí zprostředkovat to zrychlení.
jarka
 
Příspěvky: 229
Registrován: pát 04. zář 2009 21:50:11
Bydliště: Liberec

Re: Český supersport Attack GTR

Příspěvekod TomikTT v pon 12. říj 2015 15:06:59

:D Místy smrt v očích prostě nezapřu. Stejně nejvíc jsem ted ještě vysranej, když za to Dany vzal na výjezdu z pravé z esíčka před vracákem, tam by mě zajímal součet všech přetížení za tu chvíli kdy jsme dobrzdili do najezdu před vracákem, tam jsem pocitoval brutální zatah, lehce pravá levá a brutál brzdy to všecko se konalo snad ve vteřině :shock:, no nehoráznost. Danyho profesorskou práci za volantem jsem začal vnímat až tak od pulky stintu, a to že nám vypadla telemetrie asi az při zastavení v boxech :mrgreen: Takhle se mi líbí jezdit v Mostě, už je to prostě dospělácky ježdění.
TomikTT
 
Příspěvky: 61
Registrován: úte 26. lis 2013 10:13:55

PředchozíDalší

Zpět na TypeR Racing Team

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron