Re: Český supersport Attack GTR
Napsal: úte 30. zář 2014 8:51:41
Dne 29.9.2014 proběhl další test AttackaGTR na okruhu v Mostě.
Základním úspěchem, byť jen dílčím, je doufejme definitivní odstranění problému s poloosami respektive s přehříváním a praskáním prachovek. Tento "drobný" problém nám znepříjemňoval život od zakapotování auta a znemožňoval nám provést kompletní testy...
Test byl krátký, nicméně jej lze považovat za úspěšný. Viditelný posun byl zaznamenán v oblasti podvozku, bylo otestováno nové nastavení tlumičů (jiné pružiny i charakteristiky tlumících sil), nově rozvážené auto (přidáno 8kg závaží do přední části), nové nastavení geometrie náprav, vše podle výsledků z prvního testu...
Současně byl částečně vyřešen problém s chlazením, kdy jsme dostali díky přepracovanému difusoru dolů dalších 10stupňů z teploty motorového oleje, což nám umožnilo otestovat auto i v kompletním 20min stintu.
Chlazení není ale úplně optimální a při vyšších venkovních teplotách by bylo určitě nedostatečné, takže teď nás čeká instalace externího chladiče oleje a předpokládáme, že další testovací den by mohl být již kompletně zaměřen na nastavení tlumičů, přítlaku auta a vylepšení jízdních vlastností.
Je to vše zdlouhavé a někdy až mravenčí práce, pro malý team jako jsme my dost náročný, ale NEJVĚTŠÍM úspěchem testu je bezesporu finální doladění nastavení převodovky, která dostala před testem optimálnější stálý převod a jiné nastavení svorného diferenciálu. HLAVNĚ ovšem se nám podařilo doladit robotické řazení, které již plně spolupracuje s ECU motoru a převodovka ŘADÍ již spolehlivě BEZ spojky s dobou přeřazení okolo 100ms, tedy dost se přibližujeme klasické sekvenční převodovce...
Jak to řazení vypadá se můžete podívat v krátkém onboardu ... https://www.youtube.com/watch?v=mAChkMz9l7c