Jinak mapy motoru jsou kompletně hotové, odladěné včetně odbrzdění, takže vím přesně co tam je...
Teď se jede na mapu "slabší" a navíc to netočím přes 7500rpm, ne že by to nešlo, ale teď v testu to prostě nepotřebuji zbytečně přetěžovat a navíc máme stále ten problém s chlazením, které není stále úplně optimální, takže menší otáčky mi méně ohřívají motor a olej, což je teď žádoucí...
Auto i s touto slabší mapou odjíždí "z rohu" neskutečně...
Přikládám graf výkonu motoru s aktuální mapou...
... pokud to točím 7500rpm, pracuji "pouze" s výkonem asi 280HP
... pokud bych to točil 8000rpm je to najednou 295HP
... no a pokud 8500rpm tak mám k dispozici plných 305HP i s touto "slabší"mapou
Nicméně tato mapa je laděná pro delší závody přímo k převodovce a počítá s řazením v 8800rpm tak aby díky krátkému odstupňování převodů i po přeřazení bylo k dispozici stále nějakých 280HP+ ,což je největší rozdíl proti tomu jak jedu teď, kdy po přeřazení padám někam lehce pod 250HP...
Motor a převodovka je hotová, tak teď doladit postupně to další...
V současné době dochází vzhledem k poznatků z testu k přepracování zadního křídla, přenastavení podvozku a bude změněna geometrie, tak uvidíme příští test...