6 hodin LeMost 22.8.2012

Život našeho závodního teamu...

6 hodin LeMost 22.8.2012

Příspěvekod dany v stř 22. srp 2012 22:53:10

Po nevydařeném závodu na Slovensku jsme si chtěli spravit chuť závodem v Mostě. Auto bylo kompletně zkontrolováno, zrepasováno a postaveno ještě o chlup lépe. Nic jsme neponechali náhodě a zúčastnili jsme se i testování na tomto okruhu, tak aby si na novou specifikaci zvykli řidiči a také aby se auto vyzkoušelo. Výsledky testu nás naplňovaly spíše optimismem ... viewtopic.php?f=27&t=625

Na okruhu nás přivítalo deštivé počasí, ale hned po přejímkách se uklidnilo a ačkoli občas zahrozilo, závod se odjel vlastně na suchu...
Po vydařaném startu se v prvním stintu (zase po vylosované startovní pozici ke konci startovního pole) pral o pozice jako lev Petr. Hned při letmém startu několik pozic získal a neztratil důležitý kontakt s rychlejší skupinou jezdců, neboť i díky teplotě se Falkeny dostaly do pracovního okna docela rychle. Petr jel opravdu skvěle, sice v prvních minutách přenechal vedení ve skupině jednomu z Clií a nabral na něj asi 10s ztrátu a dokonce i rychlejší skupina jezdců před ním se mu vzdalovala, ale dostal se rychle zpět do pohody, jeho časy se rapidně zlepšily a nejen že si zpět vzal první místo se třídě, najel na Clio během 15kol náskok skoro půl minuty, dokonce i dotáhl skupinu rychlejší divize před sebou a jeho kola patřili k nejrychlejším ve startovním poli.

Bohužel v tuto dobu odešel, jak se později zjistilo, senzor snímače rychlosti. Díky nastavení softwaru ECU si auto myslelo, že nejede a stojí, tudíž motor nešel vytočit a Petr místo boje se musel pomalu doplížit do depa, čímž ztratil asi 2 kola. V boxu nám chvíli trvalo odhalit příčinu, mě pak následně předělat software a přehrát ECU, čímž jsme ztratili další drahocenné 4 kola. Po opravě vyjel Petr na dráhu z beznadějně posledního místa se ztrátou 6kol na prvního a 5 kol na posledního v divizi :cry: . Po takovémto problému není divu, že se již nedokázal dostat do plného tempa, navíc díky nevýhodě nutnosti jednoho tankování navíc jsme ho v tom horku drželi na dráze skoro 2hodiny a Petr odvedl výbornou práci a sáhl si trošku do zásob svých možností. Ačkoli nezopakoval svá maxima z první části, kola byla rychlá a i díky tankování soupeřů se vrátil na 4 místo ve skupině, nicméně ztráta na leadera divize činila stále 6kol.

Po výměně jezdců se do sedačky posadil Jirka a zátáhl od začátku pořádně. Bohužel po sérii rychlých kol se podíval ve svém 7 kole mimo trať, ztratil 30s a po zkušenostech ze Slovenska zajel správně ke kontrole auta do boxů. Jeho výlet nezůstal bez následků, tentokrát naštěstí ne na autě, ale na trať musel vyjet safety car, aby bylo možno vytahané kameny z kačera odklidit z trati, takže i když jsme auto prohlédli rychle, vyndali z kol kýbl kamínků, byl díky SC uzavřen výjezd z boxů a my celkově nabrali ztrátu dalších 2 kol, nicméně to jsou závody a nikdo nemůže říct, že jsme jeli údržbu... Po výletu se ani Jirka již nedokázal plně zkoncetrovat zpět a jeho časy byly pomalejší než ze začátku, stále však rychlé jako u leadera divize a výrazně rychlejší než zbytek divize, takže nakonec z toho byla předávka na třetím místě ve skupině, i Jirka odvedl kus poctivé práce a patří mu velké díky...

Do auta se posadil Kaufi a také se s tím nepáral. Od začátku tahal jako ďábel a jeho časy se poměrně rychle usadily těsně nad dvěmi minutami. Ačkoli je nepokořil, jezdil nejrychlejší časy ve skupině a vzhledem k tomu, že nevyrobil žádnou velkou chybu, předával mi auto na třetím místě se skupině již ve stejném kole jako druhé auto v naší třídě, prostě takový nudný stint :lol: snad prý až ke konci to bylo podle Kaufiho slov zajímavé, neboť pneu už za sebou mělo přes 4 hodiny jízdy a výtečné vlastnosti byli ty tam takže to již klouzalo...

Do auta jsem sedal s vědomím, že pneu je již za zenitem, ale skvělý mechanik Petras svým pohledem usoudil, že bych to mohl ještě dát a i přes značné opotřebení ztratím na trati méně než kdybychom pneu měnili... Navíc jedeme za svoje peníze a tudíž další dvě pneu je dost peněz a vlastně již o nic nešlo. Leader skupiny byl v nedohlednu s náskokem 9 kol a druhý kousek před námi, ale na toho jsem si věřil i na sjetých pneu, zvláště když i Kaufi mu dával přes 10s na kolo. Takže jsem vyrazil na trať, trošku se krotil, klouzal, závodil s Lotusama a prostě se nějak bavil a snažil dovést auto do cíle. Po 2/3 stintu jsme již i díky střídání a tankování ostatních posádek byli s přehledem na druhém místě ve skupině s náskokem 2 kol na třetího... Komplikace nastala až v poslední části stintu, kdy nejdříve začalo auto nezvykle hodně klouzat v pravých zatáčkách (později se ukázal postupný defekt LP pneu) a začal mi docházet benzín. Vzhledem k náskoku jsem se rozhodl výrazně zvolnit a v klidu dojet do cíle, takže žádné velké drama...

Chci strašně moc poděkovat celému teamu za odvedenou práci a všem jezdcům poděkovat za brilantní výkony, jsou to prostě závody a ne vždy se to podaří, jak si člověk přeje... Průběžně jsme na druhém místě a do Brna pojedeme bojovat i když na celkové vítězství by nám hodně musela pomoci štěstěna, ale všichni bychom tam chtěli alespoň ukázat potenciál auta a vyhrát alespoň závod, i tentokrát byl náš čas na kolo nejrychlejší ve třídě i když ne s tak výrazným rozdílem jako minule...


typer-most_06.JPG

Kompletní foto máme díky Maxximu zde ... http://danyctr.rajce.idnes.cz/2012-08-2 ... foto_Maxxi


Časy na kolo... (číslo kola ... čas na kolo ... max. rychlost)
... Petr

1 ... 03:39,70 ... 147,57 ... nájezd na letmý start
2 ... 02:16,80 ... 171,66
3 ... 02:10,40 ... 178,30
4 ... 02:08,80 ... 177,62
5 ... 02:05,50 ... 180,53
6 ... 02:04,00 ... 182,06
7 ... 02:05,60 ... 186,45
8 ... 02:02,70 ... 186,68
9 ... 02:03,00 ... 187,72 ... nejvyšší dosažená rychlost na cílovce
10 ... 02:05,30 ... 180,45
11 ... 02:02,50 ... 186,64
12 ... 02:02,70 ... 186,75
13 ... 02:05,40 ... 182,51
14 ... 02:02,80 ... 186,05
15 ... 02:02,20 ... 184,80
16 ... 02:03,40 ... 187,00
17 ... 02:02,30 ... 182,54
18 ... 02:02,60 ... 186,52
19 ... 03:46,60 ... 179,91
... porucha, oprava, rozhození koncentrace :(
1 ... 02:06,50 ... 177,64
2 ... 02:05,40 ... 175,79
3 ... 02:07,20 ... 177,97
4 ... 02:05,70 ... 175,54
5 ... 02:05,70 ... 176,10
6 ... 02:07,20 ... 175,67
7 ... 02:09,80 ... 169,37
8 ... 02:09,50 ... 170,03
9 ... 02:07,90 ... 169,25
10 ... 02:04,90 ... 177,82
11 ... 02:06,00 ... 177,17
12 ... 02:03,50 ... 179,91
13 ... 02:04,60 ... 179,10
14 ... 02:04,90 ... 179,73
15 ... 02:06,10 ... 181,42
16 ... 02:04,90 ... 177,39
17 ... 02:03,80 ... 179,88
18 ... 02:04,30 ... 183,24
19 ... 02:03,60 ... 180,24
20 ... 02:04,50 ... 184,35
21 ... 02:02,80 ... 185,16
22 ... 02:02,20 ... 184,87
23 ... 02:03,90 ... 183,63
24 ... 02:03,90 ... 180,40
25 ... 02:03,80 ... 183,61
26 ... 02:04,60 ... 181,41
27 ... 02:03,60 ... 177,66
28 ... 02:02,00 ... 184,36 ... nejrychlejší kolo
29 ... 02:07,20 ... 182,00
30 ... 02:04,90 ... 180,29
31 ... 03:10,00 ... 184,71

... Jirka
1 ... 02:01,80 ... 184,50
2 ... 02:01,80 ... 185,76
3 ... 02:00,90 ... 188,53 ... nejrychlejší kolo
4 ... 02:01,50 ... 189,42 ... nejvyšší dosažená rychlost na cílovce
5 ... 02:02,80 ... 185,63
6 ... 02:03,40 ... 182,94
7 ... 02:34,70 ... 188,63
lehký výlet mimo trať, kontrola auta, rozhození koncentrace :(
1 ... 04:18,10 ... 141,18 ... safety car
2 ... 02:11,30 ... 172,51
3 ... 02:03,70 ... 179,00
4 ... 02:02,90 ... 181,20
5 ... 02:04,20 ... 182,12
6 ... 02:06,60 ... 179,46
7 ... 02:03,80 ... 176,94
8 ... 02:06,50 ... 180,39
9 ... 02:05,40 ... 181,00
10 ... 02:04,60 ... 180,55
11 ... 02:04,50 ... 179,03
12 ... 02:04,00 ... 177,48
13 ... 02:05,70 ... 179,23
14 ... 02:03,50 ... 179,00
15 ... 02:05,90 ... 181,58
16 ... 02:03,10 ... 179,48
17 ... 02:03,20 ... 181,28
18 ... 02:04,50 ... 174,60
19 ... 02:05,30 ... 177,60
20 ... 02:05,30 ... 179,31
21 ... 02:03,30 ... 179,60
22 ... 02:30,50 ... 178,44

... Kaufi
1 ... 02:00,80 ... 184,69 ... excelentní první kolo :)
2 ... 02:01,30 ... 188,86
3 ... 02:04,20 ... 189,79
4 ... 02:02,80 ... 188,84
5 ... 02:01,00 ... 187,75
6 ... 02:01,40 ... 186,93
7 ... 02:02,10 ... 187,07
8 ... 02:01,00 ... 185,70
9 ... 02:01,20 ... 187,27
10 ... 02:00,30 ... 187,51 ... nejrychlejší kolo
11 ... 02:01,20 ... 188,98
12 ... 02:00,80 ... 187,22
13 ... 02:01,70 ... 184,74
14 ... 02:03,00 ... 189,38
15 ... 02:01,10 ... 185,90
16 ... 02:01,30 ... 186,29
17 ... 02:00,60 ... 187,44
18 ... 02:01,30 ... 189,20
19 ... 02:01,90 ... 190,41
20 ... 02:01,00 ... 188,61
21 ... 02:03,10 ... 183,85
22 ... 02:00,80 ... 188,78
23 ... 02:01,90 ... 188,45
24 ... 02:01,30 ... 188,86
25 ... 02:03,10 ... 191,32
26 ... 02:04,40 ... 188,65
27 ... 02:02,10 ... 187,79
28 ... 02:01,80 ... 192,09 ... nejvyšší dosažená rychlost na cílovce
29 ... 02:01,60 ... 185,50
30 ... 02:01,10 ... 188,56
31 ... 02:01,00 ... 189,09

... Dany
1 ... 02:01,60 ... 188,85
2 ... 02:00,80 ... 190,84
3 ... 02:00,60 ... 191,45
4 ... 02:05,00 ... 193,67 ... nejvyšší dosažená rychlost na cílovce
5 ... 02:01,40 ... 190,06
6 ... 02:00,50 ... 190,02
7 ... 02:01,10 ... 190,07
8 ... 02:02,20 ... 191,33
9 ... 02:00,80 ... 193,34
10 ... 02:02,80 ... 192,57
11 ... 01:59,60 ... 189,61 ... nejrychlejší kolo
12 ... 02:03,50 ... 188,98
13 ... 01:59,80 ... 193,30
14 ... 02:01,60 ... 193,32
15 ... 02:06,50 ... 192,20
16 ... 02:02,50 ... 190,22
17 ... 02:01,80 ... 190,41
18 ... 01:59,90 ... 188,46
19 ... 02:00,30 ... 187,90
20 ... 02:00,90 ... 188,05
21 ... 02:01,50 ... 190,47
22 ... 02:01,10 ... 189,33
23 ... 02:02,40 ... 187,74
24 ... 02:01,90 ... 187,18
25 ... 02:01,10 ... 188,27
26 ... 02:01,30 ... 189,78
27 ... 02:01,70 ... 190,26
28 ... 02:02,20 ... 187,27
29 ... 02:02,00 ... 188,47
30 ... 02:01,70 ... 187,70
31 ... 02:02,60 ... 188,65
odlití benzínu
32 ... 02:04,40 ... 185,70
33 ... 02:10,80 ... 176,35
34 ... 02:23,40 ... 154,98
35 ... 02:11,10 ... 158,74
cíl
36 ... 02:53,90 ... 142,56


Dataloging okruhu:
Dany ... červená
Kaufi ... tmavě modrá
Jirka ... zelená
Petr ... světle modrá

Srovnání dle časů
Okruh dle casu.jpg


Srovnání dle rychlosti v zatáčkách
Rychlost dle vzdalenosti.jpg
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: 6 hodin LeMost 22.8.2012

Příspěvekod jarka v čtv 23. srp 2012 11:16:40

Pecka, moc hezky popsaný.
jarka
 
Příspěvky: 231
Registrován: pát 04. zář 2009 21:50:11
Bydliště: Liberec

Re: 6 hodin LeMost 22.8.2012

Příspěvekod maxxi v čtv 23. srp 2012 13:25:21

Byl to pěkný závod, gratulace!!
Uživatelský avatar
maxxi
 
Příspěvky: 213
Registrován: stř 09. lis 2011 23:13:05
Bydliště: Hostivice

Re: 6 hodin LeMost 22.8.2012

Příspěvekod Marco20VT v čtv 23. srp 2012 16:15:22

Klobouk dolu pred Vama panove, super zavod.
Uživatelský avatar
Marco20VT
 
Příspěvky: 52
Registrován: úte 29. kvě 2012 9:42:52
Bydliště: Hostivice

Re: 6 hodin LeMost 22.8.2012

Příspěvekod dany v čtv 23. srp 2012 20:15:43

Nechci aby zapadla pochvala pro Všechny ;)

Petras ... za bezvadný servis jako vždy
Kaufi ... za vynikající rychlost
Jirka ... za zvládnutí krizovky s výletem do kačera, zachování chladné hlavy a následné koncentrace
no a pro Petra ... za výborný výkon při dvouhodinovém, fyzicky hodně náročném stintu, kdy dokonce při velkém vyčerpání ke konci stintu zajel svůj nejrychlejší čas...

Možná by stálo za to, aby tu popsal očima netrénovaného závodníka, jak těžké jet dvě hodiny ve vedru...

Vybral jsem si prostě skvělý team :twisted: bojovníky jak má být
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: 6 hodin LeMost 22.8.2012

Příspěvekod Eso v čtv 23. srp 2012 22:11:01

no neni takovejhle boj s neprizni osudu lepsi, nez vyhrat stylem start -cil? i kdyz to ve finale neni uplne na ten nejvyssi stupinek

kazdopadne Dany, jako ucitel ses vic nez osvedcil, jak vidno, zaci ti slapou na paty 8-)
chtel jsem za vama dorazit,byl jsem domluvenej uz i s martinem ze dame pokec na vecne tema bmw ;) ale v noci zazvonil mobil a musel jsem upalovat az k dansku :(
NS pacient
Eso
 
Příspěvky: 149
Registrován: pát 17. dub 2009 14:06:08

Re: 6 hodin LeMost 22.8.2012

Příspěvekod maxxi v čtv 23. srp 2012 22:12:22

dany píše:Možná by stálo za to, aby tu popsal očima netrénovaného závodníka, jak těžké jet dvě hodiny ve vedru...



To by mi docela zajímalo Petra jsem viděl když se vrátil ze sprchy podle toho jak vypadal si šáhnul na uplný dno. No a tebe jsem skoro ani nepoznal :D když jsem ti potkal jak jsi se vracel po svém stintu do boxu o tom jak moc je to náročný snad nemůže nikdo ani pochybovat.
Uživatelský avatar
maxxi
 
Příspěvky: 213
Registrován: stř 09. lis 2011 23:13:05
Bydliště: Hostivice

Re: 6 hodin LeMost 22.8.2012

Příspěvekod dany v čtv 06. zář 2012 23:32:51

Výsledky:

Celkové po 6h ...

Divize 1+2 po 6h ...

Průběžné pořadí 1+2 po třech závodech ...
Stav-mistrovstvi-ALS-2012-3.zavod.pdf
(107.02 KiB) 552 krát


Takže bohužel nám to moc šancí na celkové vítězství nedává, budeme rádi, když udržíme druhé místo, náskok je malý :(
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: 6 hodin LeMost 22.8.2012

Příspěvekod dany v ned 07. říj 2012 1:36:17

Konečně ještě nějaké video z 6h závodu LeMost

Tady takové nejzajímavější souboje ...
http://www.youtube.com/watch?v=UI-W1RMxtaM

A tady jen nejrychlejší kolo, ale úplně nějaký časový šlágr to není, pneu už mělo najeto přes pět hodin a vůbec nedrželo :D
http://www.youtube.com/watch?v=PRFLzHDt4BU
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno


Zpět na TypeR Racing Team

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků

cron