Stránka 14

Projekt závodní CTR7G... TypeR.cz Racing Team

PříspěvekNapsal: stř 04. led 2012 9:44:30
od dany
Od myšlenky již přešlo k realizaci a tak jsem změnil úvodní topic...

Zde již budu doplňovat jednotlivé fáze stavby projektu... specifikace auta, složení teamu

20.12.2011 ... myšlenka projektu, příprava realizace
2.1.2012 ... připravena konkrétní podoba projektu, specifikace příspěvek
4.1.2012 ... zajištění financování
7.1.2012 ... konkrétní plán primárního zaměření příspěvek
12.1.2012 ... sestavení základního týmu pěti jezdců, týmu mechaniků, koupě auta příspěvek
18.1.2012 ... přivezení auta, začátek stavby
20.1.2012 ... auto odstrojeno, připravené na dodělání, motor s převodovkou zrepasován příspěvek
22.1.2012 ... doskládání motoru a převodovky, načasování rozvodů, sestavení motoru
10.2.2012 ... auto technicky dodělané, odvezené k finálnímu lakovaní
20.2.2012 ... kompletní doskládání, dodělání interieru
23.2.2012 ... namontovaná sedačka, pasy, držák nápojů, volant
8.3.2012 ... základní nastavení podvozku, výšky auta
12.3.2012 ... geometrie
14.3.2012 ... finální naladění motoru a základní nastavení
15.3.2012 ... základní polep auta
16.3.2012 ... finální příprava prvního testování na SKringu
17.3.2012 ... první úspěšné testy auta i celého Teamu
23.3.2012 ... dodělání interieru, kontrolka řazení
25.3.2012 ... vyřešení xenonových světel auta
28.3.2012 ... finální doladění ECU na letišti
31.3.2012 ... kontrola vozu, nasazení nových kotoučů a destiček
1.4.2012 ... instalace komunikace do auta
7.4.2012 ... 12h Le Brno I ... 5. místo celkově, 2. v divizi 2
12.4.2012 ... kontrola auta po závodech, výměny destiček, náplní
22.6.2012 ... finální příprava auta na závody, kontrola, doladění ECU na teplo
27.6.2012 ... 16h Le SKring ... poškození auta po výletu mimo trať, nedokončený závod
30.6.2012 ... prohlídka auta, převodovka KO, nižší kompresní tlak na 3 válci, objednání dílů
18.7.2012 ... stavba nové převodovky dle lepší specifikace
20.7.2012 ... preventivní prohlídka motoru, repase hlavy, zabroušení ventilů
24.7.2012 ... test auta, naladění SW, kontrola po projetí
26.7.2012 ... test na okruhu v Mostě, finální nastavení
30.7.2012 ... prohlídka auta po testu, finální příprava na závody
22.8.2012 ... 6h Le Most ... ?. místo celkově, 2. v divizi 2

Re: Projekt závodní CTR7G...

PříspěvekNapsal: stř 04. led 2012 13:44:43
od jarka
Tohle by byl takový splněný sen, je to ale jen otázka financí. Na kolik by vyšel jeden vytrvalostní závod, kdyby dejme tomu jezdili 4 lidi? A asi by to znamenalo udělat si i závodní licenci, je to tak Dane?

Re: Projekt závodní CTR7G...

PříspěvekNapsal: stř 04. led 2012 15:08:25
od dany
Licence závodní být nemusí, je to amaterský podnik, přilba a závodní kombinéza ano (i starší s propadlou homologací, ale vše toto je napsáno na stránkách co jsem dal odkaz, takže kdo bude mít zájem, ať si nejdříve přečte propozice, pak teprve dotazy...

Taková jednoduchá kalkulace: pronájem auta 4000kč/h plus spotřební náklady (budu ji ještě měnit, podle toho, jak si budu vzpomínat na náklady)

6h Most ... cca 78.000,- kč ... 3-4 jezdci na závod ... 3 lidi, každý cca 2hod (2x stint po 1hod) - 26tis nebo 4 lidi, každý cca 1.5hod (1x stint) - 20tis
Pronájem auta ... 24.000,-kč
Startovné ... 22.000,- kč + box (předpoklad)
Benzín do auta ... 10.000,- kč (bude vyúčtováno dle skutečnosti)
Pneumatiky ... 12.000,- kč (předpoklad opotřebení jedné sady vpředu a tak 1/4 zadku, vyúčtování dle skutečnosti)
Brzdy ... 8.000,- kč (cca jedny desky přední, půlka zadní, něco z kotoučů, vyúčtování dle skutečnosti)

12h Brno ... cca 130.000,- kč ... 4-6 jezdců na závod ... optimum 5 lidí, každý cca 2.5hod (2x stint po 1hod10min) - 26tis
Pronájem auta ... 48.000,-kč + box
Startovné ... 25.000,- kč + box (předpoklad)
Benzín do auta ... 20.000,- kč (bude vyúčtováno dle skutečnosti)
Pneumatiky ... 20.000,- kč (předpoklad opotřebení dvou sad vpředu a tak 1/2 zadku, vyúčtování dle skutečnosti)
Brzdy ... 15.000,- kč (cca jedny a kus desky přední, jedny zadní, něco z kotoučů, vyúčtování dle skutečnosti)

16h SlovakiaRing ... cca 168.000,- kč ... 4-6 jezdců na závod ... optimum 6 lidí, každý cca 2.5hod (2x stint po 1hod20min) - 28tis
Pronájem auta ... 64.000,-kč + box
Startovné ... 30.000,- kč + box (předpoklad)
Benzín do auta ... 29.000,- kč (bude vyúčtováno dle skutečnosti)
Pneumatiky ... 25.000,- kč (předpoklad opotřebení viíce než dvou sad vpředu a tak 1/2 zadku, vyúčtování dle skutečnosti)
Brzdy ... 20.000,- kč (cca dvoje desky přední, jedny zadní, něco z kotoučů, vyúčtování dle skutečnosti)

Tímto prostě vychází do 30 tis na jednoho...
A bylo by asi dobré, abychom se všichni sešli na jednom předsezóním testování začátkem dubna, kvůli vyzkoušení si auta a i jeho otestování...

Jinak běžná repase dílů je zahrnuta v ceně pronájmu vozidla, pokud se tedy bude jezdit s rozumem a hlavou, neměly by se objevovat další náklady. Pokud však dojde ke kolizi nebo jinému poškození vozu, auto není pojištěno a škoda půjde na vrub jezdce, který to způsobil, případně je možné udělat dohodu "kolektivní škody" a prostě to dělat v rámci budgetu kompletně... To by ale asi vyžadovalo, aby to jezdili pořád stejní lidi...

Re: Projekt závodní CTR7G...

PříspěvekNapsal: pát 06. led 2012 18:43:37
od dany
Aktualizace cen. Docela mě překvapilo, kolik ty moje brzdy vydrží, když jsem to konzultoval s klukama, co je již na závodních autech jezdí...

Re: Projekt závodní CTR7G...

PříspěvekNapsal: sob 07. led 2012 16:11:54
od LK7R
Stejně jako u NS, pokud se to vejde finančně, tak bych do toho určitě šel...

Ale já to nějak dám... :twisted:

Re: Projekt závodní CTR7G...

PříspěvekNapsal: sob 07. led 2012 16:20:43
od TypeR
Zatím se to rýsuje docela dobře...

Kupodivu to vypadá, že jsem již našel spoluinvestory... Pak už se to rozjede na plné obrátky :twisted:


Sent from my HTC DesireZ using Tapatalk

Re: Projekt závodní CTR7G...

PříspěvekNapsal: sob 07. led 2012 23:07:26
od maxxi
Dany jestli tomu dobře rozumím podmínkou je odjed všechny 4 závody v průběhu roku? Ty by jezdila stále stejná skupina lidí která by se zformovala na začátku a rozpočet by byl tedy jak uvadíš cca 30.000 na jeden závod x4 :twisted:

1. 7.4.2012 12 hodin Le Brno I.

2. 27.6.2012 16 hodin Le Slovakiaring

3. 22.8.2012 6 hodin Le Most

4. 20.10.2012 12 hodin Le Brno II.

Je to tak?

Re: Projekt závodní CTR7G...

PříspěvekNapsal: sob 07. led 2012 23:49:13
od dany
maxxi píše:Dany jestli tomu dobře rozumím podmínkou je odjed všechny 4 závody v průběhu roku? Ty by jezdila stále stejná skupina lidí která by se zformovala na začátku a rozpočet by byl tedy jak uvadíš cca 30.000 na jeden závod x4 :twisted:

1. 7.4.2012 12 hodin Le Brno I.

2. 27.6.2012 16 hodin Le Slovakiaring

3. 22.8.2012 6 hodin Le Most

4. 20.10.2012 12 hodin Le Brno II.

Je to tak?


Ano, přesně tak... Nicméně podmínka odjet všechny závody není, ale pokud chceš bodovat celkově, tak musíš...

Re: Projekt závodní CTR7G...

PříspěvekNapsal: sob 07. led 2012 23:50:11
od dany
Takže konečně k autu...
... CTR7G (předpokládané investice 500tis +)
... homologovaný bezpečnostní rám dle specifikace "J" řádů
... hmotnost cca 1050kg
... výkon okolo 240HP / 230Nm
... komprese cca 11.8 : 1
... max rpm okolo 9500
... ECU management Hondata K-Pro
... širokopásmová Lambda
... sání by TypeR
... výfuk modifikovaný TypeR
... lehký setrvačník, závodní spojka
... převodovka 6-i stupňový klasický manuál JDM specifikace s LSD
... kompletní silentbloky SuperPro
... tvrdé stabilizátory
... kit nastavení odklonů
... modifikovaný podvozek XYZracing
... přední brzdy XYZracing, šestipístové brzdiče, kotouče 330/32
... zadní brzdy by TypeR 303/9mm
... závodní brzdový materiál a brzdová kapalina
... programovatelná kontrolka řazení
... disky 8x17" cca 16kusů
... pneu o šířce 225-245mm s průměrem okolo 610mm R17
... prostě taková kopie mého auta s některými specifikacemi více race


Letos prostě dát dohromady team, naučit se v teamu fungovat, vyzkoušet třeba ty amatérské vytrvalostní závody a za pár let třeba 24h Nuerburgring-Nordschleife :twisted:

Re: Projekt závodní CTR7G...

PříspěvekNapsal: čtv 12. led 2012 10:37:15
od dany
- Auto je koupené, bude počítám do měsíce dostavené...
- koncem února bych ho měl mít již naladěné a odbržděné
- pak půjde do lakovny a bílé barvy
- v půlce března bych to viděl na první testy auta, finální nastavení
- ke konci března pak na testy a seznámení se s autem jednotlivých řidičů

Základem teamu budou: Dany (technik a manager :lol: ), Kaufi, Petr ChW, M.a.n a Martin

Most se pojede také nakonec v pěti lidech, každý jeden stint, abychom nemuseli používat přídavnou nádrž, kdy odjedeme pouze tak 1h10min...

Plán je tedy následující:

7.4.2012 (sobota) … 12h Le Brno
Brno 5.4km – 5 závodníků, každý dva stinty 1h5min – 2h10min celkem, servis mezi stinty cca 8min s tankováním

27.6.2012 (středa) … 16h Le SlovakiaRing
SlovakiaRing 6.3km – 6 závodníků, každý dva stinty 1h10m – 2h20m celkem, servis mezi stinty cca 9min s tankováním (cca 191000, takže je možnost pronájmu jednoho místa za cca 32tis)

22.8.2012 (středa) … 6h Le Most
Most 4.2km – 5 závodníků, každý jeden stint 1h5min, servis mezi stinty cca 8min s tankováním

20.10.2012 (sobota) … 12h Le Brno 2
Brno 5.4km – 5 závodníků, každý dva stinty 1h5min – 2h10min celkem, servis mezi stinty cca 8min s tankováním