Sezóna 2016 v TypeR.cz Racing teamu

Život našeho závodního teamu...

Sezóna 2016 v TypeR.cz Racing teamu

Příspěvekod dany v ned 20. pro 2015 12:52:39

Ahoj všichni... Situace pro příští rok je následující:
- určitě pojedeme s FN2 race celou sezónu vytrvalostních závodů a možná některé závody v rámci CarboniaCupu, EP3 race se nebude repasovat a pokud pojede tak jen podzimní Most, no a AttackGTR pojede možná jeden vložený 3h vytrvalostní závod v Mostě a pak asi Mostecké sprintové závody v rámci CarboniCapu ... viz termíny *1)
- FN2 race projde každoroční větší repasí a navíc dostane i upgrade převodovky v podobě bezsynchronního kitu, díky tomu se auto stane ještě více závodní, zrychlí a bude z toho ještě lepší závodní pocit, jedná se o stejný kit jako je v AttackuGTR, jen kratší stálý převod a zůstaneme u klasického řazení “H” , viz bod *2)
- na FN2 race budeme testovat i další pneu, takže první Brno (pokud bude) se pojede na Federalech 595RS-R, první Most na Falkenech, druhý Most a poslední Brno dle výsledků testů v Brně, ale pravděpodobně na Federalech 595RS-R. Dohnal nás k tomu velmi drahý dolar :( , takže musíme zkusit alternativu
- Ceny pronájmu závodní sedačky i přes velkou investici do převodovky FN2 race zůstávají stejné, tedy 15tis za čistou hodinu závodění, tak jak to je doposud, u AttackuGTR je to pak 20tis za čistou půlhodinu ježdění, přeci jen je to trošku fyzicky náročnější na řízení, tak zůstaneme asi na čtyřech cca 40min stintech
- Je možné se svést i na místě spolujezdce v rámci tří tréningů na okruhu v Mostě při CarboniaCupu, nebo v rámci testování, v rámci CarboniCupu je cena 4000,- kč v AttackuGTR respektive 2000,- kč v FN2 race za cca 20min, v rámci pak normálních testů je cena 3000,- kč v AttackuGTR respektive 1500,- kč v FN2 race za cca 13min nebo 5000,- kč v AttackuGTR respektive 3500,- kč v FN2 race za celý cca 30min úsek


*1) termíny závodů s přihlášenými závodníky
... vypsané termíny vytrvalostní ARC LeSerie:

26.3.2016 ... 8h LeBRNO 2016 - termín zatím není na 100% potvrzen Autodromem
určitě pojede FN2 race (3-4 lidi / Tomikuss, Víťa)
nepojedeme

9.6.2016 ... 6h LeMOST I. 2016
určitě pojede FN2 race (3-4 lidi / Petr, Tomikuss, Víťa) ... obsazeno
? asi pojede AttackGTR, ale 3h závod (2-3 lidi / Dany)

8.9.2016 ... 6h LeMOST II. 2016
určitě pojede FN2 race (3-4 lidi / Petr, Tomikuss, HonzaS, Víťa) ... obsazeno
??? zvažuji test EP3 race (3-4 lidi)

22.10.2016 ... 10h LeBRNO 2016
určitě pojede FN2 race (3-5 lidí / Petr, Tomikuss, HonzaS, Víťa)


... vypsané termíny sprintové série CarboniaCup:
10.04.2016 ... Most ... AttackGTR, FN2 race (možno pronajmout)
09.05.2016 ... SkRing ... FN2 race (možno pronajmout)
???.06.2016 ... Oschersleben/Hungaroring ... možná AttackGTR, FN2 race (možno pronajmout)
05.07.2016 ... Lausitzring ... FN2 race (možno pronajmout)
10.08.2016 ... Most ... AttackGTR, FN2 race (možno pronajmout)
08.09.2016 ... SkRing ... FN2 race (možno pronajmout)
09.10.2016 ... Most ... AttackGTR, FN2 race (možno pronajmout)


*2) Tady je pro představu, kdo ji ještě nemá, co se stane s převody v autě, je vidět že se auto nemusí tak točit, daleko lépe se bude “sbírat” a častěji řadit...

!cid_B53F24347CC9499C891200CEB1FF3EDC@DanyE.png

Díky prodloužení jedničky se dvojka dostává skoro na úrověň trojky (červený graf je převodovka teď a modrý DG) a tím pádem je k dispozici na okruhu v Mostě 5 (2-6) rychlostí místo 4 teď (3-6), díky lepšímu rozložení se auto lépe sbírá, jen se častěji řadí. Nicméně zase jde i při řazení v 8000rpm být díky lepšímu zpřevodování rychlejší a při tom ještě šetřit jak palivo tak motor, není pak vůbec nutné auto točit přes 8500rpm, při jízdě k 8500rpm je to pak naopak hardcore a daleko rychlejší... Je to již závodní převodovka...


Pokud tedy někdo má o něco zájem a nejsme zatím v kontaktu přes emaily, tak ať se ozve a blokne si to...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2448
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Sezóna 2016 v TypeR.cz Racing teamu

Příspěvekod dany v pát 19. úno 2016 16:30:24

Po dohodě všech zúčastněných bylo rozhodnuto, že se nezúčastníme prvních vytrvalostních závodů v Brně, přeci jen jsou velikonoce a drtivá většina chce být o víkendu s dětmi, ale zato pojedeme na první sprintový závod v rámci CarboniaCupu v Mostě hned 10.4.

V rámci tréningů v neděli je možné se svést na místě spolujezdce...

- Je možné se svést i na místě spolujezdce v rámci tří tréningů na okruhu v Mostě při CarboniaCupu, cena je 4000,- kč v AttackuGTR respektive 2000,- kč v FN2 race za cca 20min, pokud bude mít někdo zájem, nechť se mi ozve...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2448
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Sezóna 2016 v TypeR.cz Racing teamu

Příspěvekod dany v čtv 09. úno 2017 23:53:45

Loňská sezóna nebyla nakonec tak úspěšná, jak jsem doufal. Testy a závody dopadly dobře, ale bohužel shoda okolností (špatná volba pneu společně s deštivým počasím) nám neumožnila ukázat plně potenciál našich aut. To mi i vzalo dost energie a chuti sepisovat ještě podrobné zprávy ze závodů, navíc jsem měl hodně práce, takže se omlouvám, že jsem se na tak dlouhou dobu odmlčel…

02-únor.jpg

Závodní tajpáry dopaly ještě docela dobře, bohužel při posledním závodě v CarboniaCupu v Mostě byla po startu ve třetí zatáčce sestřelena naše závodní sedmička na pravý zadek se škodou kolem 50tis, ještě před tím v tréningu byl sestřelen AttackGTR a bohužel i dost vážně poškozen na levé straně, to si vyžaduje i kompletní opravu rámu, škoda tedy okolo čtvrt mega :(

04-duben.jpg

Pohár smůly jsme si vypili do dna v posledním závodě v rámci vytrvalostního závodu 12h LeBrno, kde jsme bojovali o vítězství ve třídě, jenže dvě hodiny před koncem závodu došlo k prasknutí vidličky řazení a současnému zařazení čtvrtého a pátého rychlostního stupně, což mělo za následek roztržení převodovky a škoda se také vyšplhala přes padesát tisíc…

08-srpen.jpg

V současné době pomalu dokončujeme opravy závodních tajpárů, aby vše bylo připraveno na novou sezónu. AttackaGTR stihnout opravit nestačíme, ale již pracujeme na další evoluci, vlastně novém autě, kterou by měl pohánět nový Honda K20C1 přeplňovaný motor s výkonem přes 400HP. Dále připravujeme projekt stavby nového tajpára 9G Turbo pro naše závody, takže letošní sezóna bude asi spíš pracovní a moc se nesvezeme, ale příští rok bychom mohli mít docela zajímavou stáj od závodní sedmičky, přes závodní osmičku až po závodní devítku, co se tajpárů týká, a dvě verze Attacků – atmosférického a turbo přeplňovaného…

12-prosinec.jpg

Takže letos spíše práce a uvidíme příští rok… :twisted:
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2448
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Sezóna 2016 v TypeR.cz Racing teamu

Příspěvekod jarka v ned 12. úno 2017 13:29:43

Ať se v sezóně daří a ostatní letci se vám vyhýbají a neničí auta. Jak moc bude nazbrojená ta 9G? Něco málo i na motoru, nebo spíš více méně oem motor + zbytek auta do track-módu? Ta druhá kombinace by mohla mít dobrou spolehlivost a stále super rychlost...
jarka
 
Příspěvky: 230
Registrován: pát 04. zář 2009 21:50:11
Bydliště: Liberec

Re: Sezóna 2016 v TypeR.cz Racing teamu

Příspěvekod dany v ned 12. úno 2017 19:41:40

Zatím mám tak nějak odzkoušené dva setupy motoru, první prakticky, tedy 360-370HP, druhý jen na brzdě a je třeba ještě doladit detaily, výkon 450-500HP, ale ten plánuji jen do závodních aut...
Takže auto nechám zatím více méně sériové, bude se i půjčovat, takže není třeba ho upravovat, na většinu lidí bude silné až až... No a podvozkově je tuhé jako 7G na XYZ podvozku SuperSport v normálním režimu a jako TopSport v +R režimu, takže bych řekl dostatečně... Brzdy jsou silné a ostré, takže max. lepší desky a pohoda...
Konečně takové auto, na kterém nemusím nic měnit a mám ho rovnou ve stavu, že jsem více méně spokojený... :twisted:
Navíc stárnu a už mi stačí zase míň :lol:

Dohledal jsem poškození AttackaGTR po té ráně z boku... Je vidět brutální poškození rámu uvnitř, který je v některých místech až o 8cm vražený :( , celkově je tím pádem krácená a zdeformovaná celá levá strana do "rohlíku"... :o


opravdu smutný pohled ...
IMG_20161009_183705.jpg


IMG_20161009_162308.jpg
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2448
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Sezóna 2016 v TypeR.cz Racing teamu

Příspěvekod jarka v ned 12. úno 2017 20:57:13

No ty kráso, Dane tě nepoznávám :) - jako fakt jen desky a gumy??? Ale z tohoto pohledu je to asi hodně příjemný - přifouknout a jde se na to. A motor těch 360koní vydrží i v sérii, ani žádný optimalizování střev chlazení atd.? Máš nějaký hrubý odhad za kolik by to na správných gumách mohlo dát s tím výkonem kolo v Mostě. To už bude někde v Maxxiho teritoriu.

Hrozný fotky :( .
jarka
 
Příspěvky: 230
Registrován: pát 04. zář 2009 21:50:11
Bydliště: Liberec

Re: Sezóna 2016 v TypeR.cz Racing teamu

Příspěvekod dany v ned 12. úno 2017 21:47:09

Ne fakt je trošku škoda to kurvit :lol: A teď na druhý pokus co s ním jezdím je to nějak lepší nebo fakt na těch tajpárech něco změnili oproti těm verzím 2015 :o

Je to takhle, pořád to je nedotáčivá předokola, ale ta náprava funguje daleko lépe než třeba na novém Fíkusu RS, lépe než na Meganu RS, prostě jeden z nejlepších pocitů ve srovnání z těchto aut...
Řízení a podvozek je o level lepší než na CTR 8G, s brzdami nemá fakt cenu nic dělat...
Gumy Coninental ContiSportContact 6, které byly udělány ve spolupráci s Hondou pro toto auto jako první (zatím jich je i tak jen troška rozměrů) jsou velmi příjemné jak na okresku a denní ježdění, tak se i poměrně málo hrnou na okruhu, takže mě láká spíš to, že auto v tomto setupu můžeš jezdit každý den a nic s tím nedělat...

Čas půjde hodně pod 1.55 v Mostě, osobně bych řekl, že nebude velký problém takto v sérii s optimalizovaným výkonem se dostat někam pod 1.55 i na sériových pneu...

Pro mě to je jen problém, že to je předokola, já prostě chci silnou zadokolu, ale teď jsem toho za půl roku otestoval strašně moc a prostě si nemůžu vybrat, na každém autě mi něco vadí...

Bohužel jednoduchý požadavek na auto, které má zadní náhon, slušný motor 350HP+ (už ani netrvám na atmosféře, spokojím se s turbem s pěkným průběhem a s co možná nejmenším turbo efektem), kvalitní manuální převodovku, v základu hodně dobrý podvozek a skvělé brzdy, no a je s ním zábava, to je prostě neřešitelný problém... Což mě osobně fakt mrzí...

Proto jsem se i rozhodl, že postavím s Lutherem AttackaGTR ale v silniční verzi na papírech, K20 s kompresorem, velké brzdy, třícestný stavitelný podvozek, KOMPLETNĚ BEZ ELEKTRONIKY!!! No ABS, No SRS, No posilovač řízení, prostě max performance a feel ... 300HP na zadní nápravě s hmotností okolo 1050kg a těžištěm pár cenťáků nad zemí... No na denní ježdění jsem si koupil CTR 9G, to bude možné i půjčit, aby si i ostatní mohli zkusit, že to není úplně špatné auto...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2448
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Sezóna 2016 v TypeR.cz Racing teamu

Příspěvekod Walker v pon 13. úno 2017 10:10:17

Fráze "Navíc stárnu a už mi stačí zase míň..." mě něco připomíná... :lol: Tak hodně štěstí do nové sezóny!!!
Uživatelský avatar
Walker
 
Příspěvky: 58
Registrován: pon 15. pro 2008 19:51:44
Bydliště: Tišnov

Re: Sezóna 2016 v TypeR.cz Racing teamu

Příspěvekod maxxi v pát 17. úno 2017 22:37:53

Pěkné počtení a pěkné plány, přeji at vše klapne k tvé plné spokojenosti. Musíme to ctr9g porovnat s fn2 co mi stojí v garáži :) já jsem měl ctr9 půjčené a byl jsem z toho hodně zklamaný, hlavně to vůbec nejelo. Jsem tedy hodně zvědavý na progres verze 2016.
Uživatelský avatar
maxxi
 
Příspěvky: 213
Registrován: stř 09. lis 2011 23:13:05
Bydliště: Hostivice

Re: Sezóna 2016 v TypeR.cz Racing teamu

Příspěvekod dany v pát 17. úno 2017 22:59:20

maxxi píše:Pěkné počtení a pěkné plány, přeji at vše klapne k tvé plné spokojenosti. Musíme to ctr9g porovnat s fn2 co mi stojí v garáži :) já jsem měl ctr9 půjčené a byl jsem z toho hodně zklamaný, hlavně to vůbec nejelo. Jsem tedy hodně zvědavý na progres verze 2016.


Koukal jsem na porovnání těch verzí 2015 a 2016, je tam trošku rozdíl v detailech, ale ve výkonu žádný...
Nicméně bych řekl, že budeš překvapený o kolik bude to 9G rychlejší... Ono to je opravdu slušně naladěné, nemá to velký turbo efekt a je to docela blízko projevu atmosferickému, hlavně tedy ve vysokých otáčkách, takže Ti přijdě, stejně jako u atmosféry, že to nejede a přitom to není pravda.. Klidně můžeme :twisted:
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2448
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Další

Zpět na TypeR Racing Team

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron